ya abi takip istegi yolluyor kabul edip ben de takip ediyorum
Birkaç güne beni siliyor
1 hafta sonra tekrar istek yolluyor
Birkaç güne beni siliyor
1 hafta sonra tekrar istek yolluyor
Erkekler ilgi köpeği
istediğimizi yapıyoruz yani ergenlik veletlik fakr etmez fakat seni takip eden erkek t zaten
senin b aşarın karakterin kişilğin güzelliğin için etmiyorki
ki bunu sen benden daha iyi biliyorsun
dm ne gelen mesajları kopyala yapıştır yapıp aynı anda tüm kızlara atıyorlar zaten
Cevap
26Cevap
Var öyle şahıslar amaçları ne bilmiyorum eğleniyorlar mı kendilerince bu siteden biriyse aynı kişi olabilir mi dskşsdk
Yok gülüm instada
Her yerde var böyleleri takmıyorum
Onlardan bana da denk geliyor yalnız değilsin. Ondan sonrada bütün sorularına cevap yazsana daveti atıyor...
Ve bunu sanki her gün yaptığın, senin için aşırı basit olup bir rutin haline gelen aktivite gibi yapıyorlar. :D
Benzer bir durumunu senin cinsiyetinden olanlarda yapıyo bayan şöyle kız bizi bizi paylaşmış olduğumuz bir yorumdan görüyo ve bize mesaj atıyo fakat ilk konuşmada sonrada yazmıyo bu ne şimdi
Kime sövüceksin
Ya ne bilim işte hani sohbet anında kötü de konuşmuyoruz hatta soruyorum yani gün icinde hangi saatlerde mesaj atmamı istersin diye soruyorum şu saat diyo fakat cevap vermiyo ne şartlar altında yazıyorum bide bildiğin çalışırken yazıyorum bi fırsat yaratıyom hemen telefona sarılıyorun sırf kız mesaj attığinda anında cecap vermek için şimdi kıza geç cevap verirsem veni savsaklıyo umursamıyo zannetmesin diye ama işte karşı taraf bizim kadar anlayışlı olamıyor
Ama çoğu kız öğle yani ben bu siteye üye olduğum tarihden bugüne kimseye merhaba konuşalım tanışalım demedim beni tersler sapik muamelesi yapar diye çok kızla konuştumda şöyle ya kız mesaj atıyo herhangi bir görüşümüzden dolayı ya da isteyen mesaj atsın tarzında soru soranlar oluyo mesaj atıyoz zaten hepsi trol çıkıyor yani demek istediğim bu site üzerinden düzenli olarak konuştuğum biri bile yok olmadıda neyse ya böyle uzun uzun yazıpda seni bunaltmayayım hadi iyo geceler bayan
Ne yani konuyu uzatarak seni sıkmadığımımı söylüyosun
böyle bi fotodaki sensen seni silenin kafası gidiktir bence
https://voca.ro/12rDHqmpfdLB
Çok var öyle ergen kız erkek😄
Takıp istegi attım tesekürler kabul ettin ama özelin kapalı
Bazi kizlar neden ergenlikten cikamiyorsa ondan
sanal sohbette karşılığını vermezsen siler)))
yani takip etme isteği sohbet edersin diye sende etmeyince siler tabi
Yok sen takip etmiyorsun ondan
Ettim kendin kabul edip beni takip etmiyceksin
Bu görsele mesaj atılmazmı
Buradan mı bunu yapanlar
o nasıl bir kafa öyle. amacı ne ola ki
Bazı erkekler değil bence o bazı insanlar.
profıldeki sensen cıkmaması gerek
blokla gitsin, sen niye ugrasıyon
Çoluk çocuk işte
Ne bilelim laaa
Ben nasıl takip etcem seni daha hiç etmedim
30 yaş ve üzeriyle ilgilen altı bebe beciktir
oda şansına diyelim. 1 sebet elmada çürük sana denk gelmiş.
Çok çalışıp az geliştiği için 😅
Ben de gönderdim 😂
tuttu bıraktı show yapıyor
İlginçmiş
kafayı yemiş demek ki o cocuk
Sevgilisi vardır
Demek ki mal
Engellee at
Yine misen
komiksiniz...
başak bir şey bilmez misin sen
sen de ergenlikten çıkamamışsın belli ki...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?