Kızlar, ben hoşlandığım bir kıza 22 ayar altın kalpli anahtarlı bir kolye aldım ama sevgili değiliz ve sizce iyi mi oldu kötü mü?

kızın babası benim babamla kankalar yani kızla da aramız çok iyi ona hoşlandığımı söyledim tabi ilk görüştüğümüz günde ve çoğu zaman telefonlaşarak konuşuruz özel konular falan ama henüz kendisi hazır değilmiş ilişki için ya da ne bileyim istemeseydi mesafe koyardı diye düşünüyorum ama bu kız aklımı başımdan aldı ya offf
Kızlar, ben hoşlandığım bir kıza 22 ayar altın kalpli anahtarlı bir kolye aldım ama sevgili değiliz ve sizce iyi mi oldu kötü mü?
Cevapla