Sevgilimden ayrıldım ağlamaktan çok kötüyüm nefes alamıyorum kalbim çok kötü korkuyorum?

Beni önemsemiyodu çok çalışıyo işte ama arkadaşlarıyla buluşuyo spora gidiyo onu geçtim işteyken instagramdan çıkmıyo ben yazınca işim var hakettiğim değer bu mu diyor zerre önemsemitor yazıyorum defalarca instagramdan çıkıpta bana cevap vermiyo ayrıldım bana sgit dedi çok zoruma gitti çok seviyodum ayrılmakta istemiyodum o kolayca bitirdi
Sevgilimden ayrıldım ağlamaktan çok kötüyüm nefes alamıyorum kalbim çok kötü korkuyorum?
Cevapla