daha önce bir kaç seneliğine Türkiyede yaşamıştım. Türkiyede yaşamak istiyorum ama malum Almanyada ekonomi daha rahat olduğu için Türkiyenin ortalamasına göre daha yüksek bir Standartım var. Beni standartımın çok fazla aşağasına düşürmeyecek ve ÖZELLİKLE DE Alman vatandaşı olduğum için değil beni sevdiği için benimle evlenmek isteyen birini nasıl bulabilirim? Mesela biri benimle tanışmak isterse eskiden Almanyada yaşıyordum şimdi Türkiye ye taşındım demem istiyorum türk vatandaşıyım sadece demek istiyorum. Sizce nasıl fikir? Başka fikri olan var mı?
Almanya da kal demeyin bana. Soruma cevap verin fikriniz varsa...
Almanya da kal demeyin bana. Soruma cevap verin fikriniz varsa...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer