AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Bunlarda buldukça bunuyor ya.
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Aynen ayrıl. Çocuk kurtulsun senden
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Huh rahatladım😝😝
Ahhaha herkes rahatladi 🤭🤭
😂😂
Sebep bu olacaksa ayrıl kurtar çocuğuda.
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Peki 🙂 gerçek olmadığına sevindim şu an ☺️
Hamburger çok güzel görünüyo
Sen ağzının tadını biliyorsun.
@ganalimahosgeldiniz Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Bunu bile hak etmiyosun yazık çocuğa ayrıl
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
belli mq baya kötüsün
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Patatesi hiç koymasalarmış ahshsuhavahjna
Bahane arıyorsan ayrıl gitsin
değişiksin ne var ki bunda
Lahmacun yemeye götürmemiş dua et.
Belki parası yook adamın
Knkam böyle boş sorulara bakıp zamanını israf etme lütfen
Paris'e götürmesi lazım'dı değilmi?
Sen de deseydin köften olayım sıkıştır beni 😂 ye aslanım ye ye aghdjaja
Ben sıkıntıyı göremedim hiç götürmeyedebilirdi
Neden, bu bir suç mu şimdi?
Bence ayrılık sebebi değil
Nereye götürmesini isterdin?
Ayril tabi ne buyuk ayip aaaaa
Hamburgerci kulağa kötü gelmedi
Ne güzel işte ag ayrılma.
Ayril mk o ne oyle fakir
Pideciye götürmüş gibi davranıyorsun.
Bende boğaz manzaralı yere götüreyim
Memnun kalmıyorsan ayrıl bize ne
Bence kesinlikle evlenmelisin
Troll müsün? Onunla her yere gidilmez mi :p
neden şaşırdın ne güzel işte.
Güzel bi yer olsa gerek sosu mosu bile var
Ne güzel işte, ayrıl ben anlıyım.
Alıyım*
Al beni🤣
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Eyv.
Nereye götürmesini arzu ederdiniz prenses
Sende evde yiyip gelseydin
nereye götürse mutlu olurdun?
Troll
Her sene ayni soru
2. Buluşmada işkembeciye götürürse sorun kalmaz
Ayrıl gel şırdan yemeye gidek
Nereye götürmeli idi nusrete mi? Altın mi kaplı
Nere gitmeliydiniz merak ettim.
Kiz kulesine götürsün bida
Ne gusel işte neyi beğenmion salak
Ne istiyon mk
Sevgi sadakat bilmez bunlar, paraya göre sevgili seciyolar belliki, gerci bu iliskidekilere sevgilide denmez pek
@defnekaya277 Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Troll soruysa tamam durum ayrı
Troll soruysa tamamda, böyle sorular yinede fazla sorma, kaldırıldığı oluyor, xper puanin gidiyo, tekrarlandıkca hesabın kapanıyo, gerci biliyosundur zaten
@defnekaya277 Olsun ya ben eğlenmek için yaptım baya da güzel yorum geldi eğlendik cjjdkdoooofkfkfklflf ayrıca bizde ilk buluşma da burger a gitmiştik gayet mutluyuz 💜💜
Hak etmiyorsun
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Güzel o zaman
Ne alaka sen parasi icin falan seviyon sanirim
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Hee tm dkxkfkck
zıkkımın pekini ye ego manyagı ergnus :()
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Nereye götürecekti ne var bunda
İyi yapmış daha ne istiyorsun
Neden ayrılasın ki ne güzel işte
siz nereye gitmek isterdiniz
Ne ayrılması delimisin sen
Nerde sıkıntı var
Baştan belli etmiş işte bil ona göre karar ver
bazen yarra yemek makbul olandır iyi dedin
Ne var ki
Vuuuuu he yane buni nasiii etti saaa😂
Max yaş 15
Daha napsın😂
en iyi yere götürmüş
Hamgurgercide nevresim anlamadimmm
Hahaha ayrıl
Ayrıl kurtar çocuğu
Canım bu bizim ilk buluşmamız değil... Defalarca buluştuk 1 yıldır sevgiliyiz. Bugün de hamburger yerken fotoğraf çekip buraya troll amaçlı bir soru sordum insanların fikrini merak ettiğim için. Yanıtları da sevgilimle gülümseyerek okuduk 🤭 çok tutmuş sorum ve yorumlar da da çoğu kişi erkek tarafını haklı bulmuş bende olsam bende erkek tarafını haklı bulurdum...
Bu kız mal ya