Eğer niyeti gerçekden sohbet etmekse sohbet ederdim. Yeni insanlar tanımaya acığım.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
İyide sanki biraz garip değil mi hiç tamıdadığın birisi gelip yanına oturuyor, var sayalım ki konuşup tanıştınız, hatta instagram'larınızı da aldınız, O gün eve gittiniz ses yok ertesi gün oldu yine ses yok haftalar geçti yine ses yok, bu biraz insafsızlık ve alay olmaz mı, tabi bunu yapan kızlarda var.
Ben sadece sohbet eder kalkardım. İnstagramımı paylaşmazdım. Sonuçta sosyal bir ortamda konuştuk sohbet ettik bukadar.. böyle yapan kişiler kandırmış olur karşısındakini.
Imm yani orada konuşulduğu gibi kalır, o kişiyi asla hayatıma dahil etmem diyosun. Bence saçma bişey ya yani hiç gönlüme iyi gelen bir şey değil.
Mesela bir kaç kez böyle soru sormak maksadı ile yaklaşan kızlar oldu, sorusuna nazikçe cevap verdim geri kalan şeylere lâkayıt kaldım, çünkü hiç içime sinmiyor.
Yakışıklıysa oğlanın ağzının içine düşerler. Değilse tersleyip gönderirler. Çirkinse sapık tecavüz ediyo diye bağırırlar
3
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok be kanka o derece çirkef değiller, onlarda senin gibi insan yani, ha şöyle bir şey olur seni beğenirlerse gülümseyerek cevap veriler konuşurlar, beğenmezlerse soğuk davranışları ile lâkayıt kalırlar, bunu vücut dilleri ile belli ederler, çok ısrarcı olursan kırıcı tepki verirler yani.
Sende de çok önyargı ve insafsızlık var galiba, belki bir şey soracak sana, ya da göründüğü gibi biri değil, bazen kömür içinden elmas çıkıyor, bak elmas kaybettin.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sorum kızlara, parkta otururken yanınıza bir erkek gelse otursa sizinle konuşup tanışmaya çalışsa ne yaparsınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yakışıklıysa kabul ederler, çirkinse tacizci olarak görürler.
O iki iki dört eden bir şey😂😂
Eğer niyeti gerçekden sohbet etmekse sohbet ederdim. Yeni insanlar tanımaya acığım.
İyide sanki biraz garip değil mi hiç tamıdadığın birisi gelip yanına oturuyor, var sayalım ki konuşup tanıştınız, hatta instagram'larınızı da aldınız,
O gün eve gittiniz ses yok ertesi gün oldu yine ses yok haftalar geçti yine ses yok, bu biraz insafsızlık ve alay olmaz mı, tabi bunu yapan kızlarda var.
Ben sadece sohbet eder kalkardım. İnstagramımı paylaşmazdım. Sonuçta sosyal bir ortamda konuştuk sohbet ettik bukadar..
böyle yapan kişiler kandırmış olur karşısındakini.
Imm yani orada konuşulduğu gibi kalır, o kişiyi asla hayatıma dahil etmem diyosun. Bence saçma bişey ya yani hiç gönlüme iyi gelen bir şey değil.
Mesela bir kaç kez böyle soru sormak maksadı ile yaklaşan kızlar oldu, sorusuna nazikçe cevap verdim geri kalan şeylere lâkayıt kaldım, çünkü hiç içime sinmiyor.
Yakışıklıysa oğlanın ağzının içine düşerler. Değilse tersleyip gönderirler. Çirkinse sapık tecavüz ediyo diye bağırırlar
Yok be kanka o derece çirkef değiller, onlarda senin gibi insan yani, ha şöyle bir şey olur seni beğenirlerse gülümseyerek cevap veriler konuşurlar, beğenmezlerse soğuk davranışları ile lâkayıt kalırlar, bunu vücut dilleri ile belli ederler, çok ısrarcı olursan kırıcı tepki verirler yani.
Kim? Karılar mı çirkef değil. Hangi gezegende yaşıyon aga sen :D Bi çığlık atar var ya tüm şehir duyar sesini yediğin linçle kalırsın
Kapkaççı, tinerci gibi tipi yoksa muhabbet ederim ya 😂
En büyük belirleyici o anki ruh halim olsa da konuşma şekli, yaş aralığı ve kibar davranmasına göre konuşmayı devam ettirir ya da uzak dururum
İlk önce bir şüphelenirim ama az çok samimi gelirse tanışırım sorun olmaz
Muhatap olmam ısrar olursa meydan dayağı yer.
Medeniyet harikalarını zir-ü zeber ettin iki dakika da😅
asla muattap olmam sapikmi delimi
Sende de çok önyargı ve insafsızlık var galiba, belki bir şey soracak sana, ya da göründüğü gibi biri değil, bazen kömür içinden elmas çıkıyor, bak elmas kaybettin.
Konuşurum gayet medeni bi şekilde
Helal be
Tabi onunda medeni ve iyi niyetli olması gerekiyor
Yani nasıl geldiğine konuştuğuna bağlı tabiki
çantayı kafama yerim ne olacak başka :D :D
Yok be o kadar vahşi değiller sende çok abarttın, sadece yüzlerini buruşturup kalkıp giderler😂
Oradan kalkar giderim
Bu onun nasil bir giriş yaptığına bağlı
polisi ararım
Oha
Korkuya bak sen, sen erkekleri iyice vahşi hayvan yaptın yani😅
Ne güzel işte mutlu olurdum bende sohbet ederdim
Bunu burada söylemek kolay da, bu gerçekte başına gelse gerçekten hemen konuşurmusun
Evet
Tacizci ilan edebilirler en iyi ihtimalle sapık
tanışırdık herhalde