Tek bir kişiye bağlı kalamıyorum, bu yüzden de sevgili olmaktan kaçınıyorum, bu durumu nasıl çözebilirim?
Gerçekten kimseyi ayırt etmeden herkese samimi, iyi davranıyorum, kibirli gözükmemek içinde her daim attıkları mesajlara dönmeye çalışırım, bu yüzden bir kaç kızla beraber aynı anda flört ediyormuşum gibi oluyor, narsisizm gibi algılanmasın ama çevremdeki bir çok kızda yakın davranıyor, bir çoğu gerçekten güzel ve her biri ayrı kafamı karıştırıyor, biri olsa diğerine haksızlık olur gibi hissediyorum ve önceliği cinsellk olan biri değilim, bu durumda ne yapabilirim, beni çekip alın bu durumdan :) Kendini beğenmiş gibi algı oluşmasını istemem gerçekten durum böyle. Şimdiden Saygılar.
Gerçekten kimseyi ayırt etmeden herkese samimi, iyi davranıyorum, kibirli gözükmemek içinde her daim attıkları mesajlara dönmeye çalışırım, bu yüzden bir kaç kızla beraber aynı anda flört ediyormuşum gibi oluyor, narsisizm gibi algılanmasın ama çevremdeki bir çok kızda yakın davranıyor, bir çoğu gerçekten güzel ve her biri ayrı kafamı karıştırıyor, biri olsa diğerine haksızlık olur gibi hissediyorum ve önceliği cinsellk olan biri değilim, bu durumda ne yapabilirim, beni çekip alın bu durumdan :) Kendini beğenmiş gibi algı oluşmasını istemem gerçekten durum böyle. Şimdiden Saygılar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar