Bir kişiye bağlı kalamıyorum, bu yüzden de sevgilim olmasından kaçınıyorum, bu durumu nasıl çözebilirim?

Tek bir kişiye bağlı kalamıyorum, bu yüzden de sevgili olmaktan kaçınıyorum, bu durumu nasıl çözebilirim?
Gerçekten kimseyi ayırt etmeden herkese samimi, iyi davranıyorum, kibirli gözükmemek içinde her daim attıkları mesajlara dönmeye çalışırım, bu yüzden bir kaç kızla beraber aynı anda flört ediyormuşum gibi oluyor, narsisizm gibi algılanmasın ama çevremdeki bir çok kızda yakın davranıyor, bir çoğu gerçekten güzel ve her biri ayrı kafamı karıştırıyor, biri olsa diğerine haksızlık olur gibi hissediyorum ve önceliği cinsellk olan biri değilim, bu durumda ne yapabilirim, beni çekip alın bu durumdan :) Kendini beğenmiş gibi algı oluşmasını istemem gerçekten durum böyle. Şimdiden Saygılar.
Bir kişiye bağlı kalamıyorum, bu yüzden de sevgilim olmasından kaçınıyorum, bu durumu nasıl çözebilirim?
Cevapla