Soru yukarıda, reddettiniz kız size ne yazsa ya da yapsa tanışmak istersiniz tekrar düşünürsünüz?
Kız güzel ama ya da güzelleştiğiniz fark ettiniz?
Kız güzel ama ya da güzelleştiğiniz fark ettiniz?
Kız niye yazsın ki? Hem reddedilicem , hem güzelleşicem hem de yazıcam oldu başka? Aynı durumu ben sen yaşadım defalarca red Yedim benim de karakterim iyiydi güzelleştiğimi de gördü ama bir kez olsun yazmadı. Bundan sonra kimse için kılımı kıpırdatmam
Kız zaten güzeldi, sporcu falan diye çok öyle hani bakıyım güzel giyiniyim gibi bir şeyi yoktu yani sadece kendine bakmaya başladı
Bu da senin dikkatini çekmiş anladığım kadarıyla , yaz o halde ona
Cevap
1Cevap
Şahsen ben reddedilirsam yarın çıkıp gelirse ben de onu reddederim diğer türlü haksızlık olur lütfen
Kız sana bu saatten sonra yazmaz kardeşim sonuçta reddetmişsin şu an da güzelleşmiş diyosun ee o zaman senden daha iyilerini bulur
Reddettiysem daha muhatap olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?