Arkadaşlar kızlarla yüz yüze konuşamıyorum ama sanal alem, mesaj telefonda konuşabiliyorum sizce bunu nasıl aşabilirim?

Ben hoşlandığım, kıza gidip yüz yüze konuşamadığımdan çok kayıp ettim ve çok pişman oldum şimdi, bunu çözmem için psikiyatri mi, gitsem diye düşünüyorum ve sizden yorum bekliyorum
Arkadaşlar kızlarla yüz yüze konuşamıyorum ama sanal alem, mesaj telefonda konuşabiliyorum sizce bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla