Müstakbel nişanlım beni ihmal ediyor. Sıkıldım bu durumdan napayım sizce?

Ayda 1 anca görüntülü konuşuyoruz. Yakında nişanlanacaz güya. Hep böyle yoğun falan. Güvenlik mensubu olduğu için nöbet vs. derken hep ihmal ediyor beni. Bunu belirtince de napayım yoruluyorum diyor tamam kendince haklı ama ben de haklıyım. Yine sesimi çıkarmıyorum ama bozuluyorum vallahi.
Müstakbel nişanlım beni ihmal ediyor. Sıkıldım bu durumdan napayım sizce?
Cevapla