Merhaba.. Aşk teslimiyeti dibine kadar yaşatan yegâne duygu.. En son ne zaman teslimiyeti iliklerine kadar yaşadın? Keyifli geceler.. 🥂😎🖤🤘
#smellsmoke
#smellsmoke


Merhaba,
Sanırım yıllar oldu.. Sanırım bu denli teslim olmam artık kimseye. Daha ölçülü, daha ayakları yere basar bir şekilde bakıyorum olaya.
Hala yaşıyorum ve bundan çok memnunum ona teslim ona ait ona tutsağım ve çok mutluyum bundan.
Boyun eğdiğim itaat ettiğim tek insan, ben yöneticiyim ve yüzlerce insanı yönetiyorum hatta bu güne dek binlerce ama ona karşı içimdeki diktatör uykuya geçiyor ve gölegede kalmış bir çocuk ışıklarla yüze vuruyor, o içimdeki çocuğun ışığı, güneşi ve ben ona teslimiyet ilan ettim.
İyi ki hayatımda ve iyiki sahibim.
Düştüğün yer kalbim ❤️ orada kal olur mu.
Ve ben,
O gün düştüm ya hani hala ordayım kalbinde ❤️
Davul dedin ya ; dengiyiz bir birimizin.
Güzel bir kalp evet 🙃❤️
Oh my good !!! Mükemmelsin dostum
Herseyi çılgınca yaşadığım kadına teslim olmayı seviyorum en son cuma gecesi teslim oldum
Teşekkür ederim hayırlı sabahlar 🙏
Rica ederim, size de..
Cevap
26Cevap
Seneler önce iliklerime kadar sıçıldı tekrarına takatim yok
Çok geçmiş olsun
Uzun zaman oldu, daha da olmaz.
Hak eden ve güvenilecek insan yok zaten.
Hep aynı son, hayal kırıklığı..
Offf bu duyguyu çok özledim 🙁
1 seneyi geçmiştir.
Bu denli bir teslimiyet yaşamadım daha. Aşk duygusunun tam olarak ne anlama geldiğini bilmiyorum sanırım..
Beni sevdiğini aşık olduğunu çok güzel rol yaptığını anladığım an aşk diye birsey olmadığını anladığım gün bitti aşk..
4 aydır beraber olduğumuza göre o zamandan bu yana iliklerime kadar her an yaşıyorum
2 sene önce, bırak iliklerime kadar yaşamayı sonunda posası çıkan ben oldum
Bana bu duyguyu yaşatacak kadın henüz hayatıma girmemiş demek ki.
Ayak fetişi olduğum için yaşayamıyorum maalesef bütün kızlar mesafeli davranıyorlar
Sevgilimle yapıyoruz bazen tüm kontrolü ona veriyorum eğlenceli oluyor
Bu zamana kadar hiç öyle birşey başıma gelmedi yaşamadım nasıl bir duygu bilmiyorum...
Çok ama çok uzun zaman oldu...
oldu bir süre..
daha da olmaz..
Hatırlamıyorum. Ben bu aşka olan inancımı kaybettim. :F
Vergi veriyoruz ya hayvan gibi bundan öte teslimiyet mi var
8 yıldır teslim oldum ve bir ömür devam edecek gibi. Bazen acıtsa da vazgeçemiyor daha çok bağlanıyorum
Dün. 🐤
Bana göre aşk olmadan olmaz, o yüzden oldu biraz
Yaşayamadık allaha şükür
Yaşamadım sanırım. Yaşamış olsaydım unutmazdım..
Eşimle tanistigimdan bu yana
1 sene önceydi yanlış hatırlamıyorsam
Bir daha öyle bişey Yaşarmıyım bilmiyorum
Öyle bi hatun karşıma çıkmadı henüz
Hiç yaşamadım. Ben genelde teslim alanım.
Hiçbir zaman yaşamadım ben
Hiç olmadı hiç yaşamadım.
Yaşamadım insanlara güvenmem zaten
5 nisanda
Güzel günlerdi
Bir senedir sevgilim var ondan bu yana
Bu aralar çok sık 🙄
Hicbir zamam
Yaşamadım
Hiçbir zaman
Cok yaşadım efenm haftada bi gün
Uzun zaman oldu
Hiçbir zamn
Uzak
Yaşayamadım hiç
Hiçbi zaman
Yaşamadım
Hiçbir zaman
Dün gece
Hatirlamiyorum ki..
yaşamadık
hiç zaman :D
Ben teslim alirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?