Ali ertuğrul bir videosunda anlatmıştı korei kızları. Onları duyduktan sonra istemem sanırım. Keko oturuşu, konuşurken hıık püü diye yere balgam yapıştırmalar falan. Yemek yerken de ağır şapırdatıyorlarmış Koreli erkeklerin yüzleri de çok kadınsı olmuyr mu? Saçı uzat, göğsüne 2 tane portakal sabitle herkesi kadın olduğuna inandırabilirler
İçlerinde çok güzel olanları da var ama geneli pek iyi sayılmaz.4 kızdan 3’ü estetikli ve yoğun makyajları var. Makyajı temizleyince iyi görünmüyorlar.
Genelleme yapmak istemem ama kızlar çok yapmacık. Kız kıza otururken anırarak konuşuyorlar, erkeklerin yanında tatlı olma çabalarındalar ve bu yüzden de Koreli erkeklerin tercihi ya Japon kızlar ya da batılı kızlar oluyor.
Aşırı derecede photoshop var suratlarında hiç biri gerçekten göründükleri gibi değil ki🤷🏻♀️ photoshop, estetik, makyaj ohooo bi zahmet beğenilsinler. BU ARADA KIZLAR BU KORELİLERİN FOTOĞRAF UYGULAMALARI AŞIRI İYİ, BİZİM NEYİMİZ EKSİK BASIN PHOTOSHOPU AHAHSHHA
ben beğeniyom ama müslümanım ve etrafımda hiç böyle koreliye benzeyenini görmedim ama sana yemin ediyorum bak buraya yazdım görürsen eğer şu an 15 yaşındayım cidden taehyung dan daha yakışıklı oldumu düşünüyorum ilerki yaşlarımdada tipim daha çok oturucak büyük ihtimalle cidden gözümü böyle kenara çektiğimde bütün kızların bana baktığını görüyorum sakal falan tüysüz bir vücüt ve az kaslı ve bembeyaz bir ten yaparsam bide göz estetik ameliyatı olucam 3 yıl sonra eğer egzersizler işe yaramzsa sonrada 28 29 yaşıma kadar rol modellik yapacam göz önünde olmayı seviyorum Allah a da binlerce kez şükürler olsun türkiyenin gurur olucam ilerde inşallah. buarada egoist değilim ama Allah yaratmış çirkin olsam üzülmezdim demiyorum ama ego yapmıyorumyani kısaca.
Millet olarak ne beğeneceğimizi şaşırdık. 😁😂😀 Ben milletten ziyade insani vasıflı ancak tanıyabildiğim oda olursa beğenme işte. Koreli kızlar iyidir hoştur ama banane...
Koreli erkekler çirkin çünkü gerçekten. Brad Pitt’e hayran olsanız başımızın üstünde yeriniz var. Brad Pitt nasıl bi erkek bi de popçu Koreli toplar nasıl erkek karşılaştırın.
Koreli erkekler ‘top’ olsalar ülke insan kalmaz. Çünkü insan olmaz. Ayrıca Kore homofobik bir ülke. Yani orada elini kolunu sallaya sallaya gezdirmezler. Yani orada erkekler çok erkeksi görünüyor. Her ülkenin kadınsılık/erkeksilik anlayışı farklıdır.
@jeonjkjeonsn tek söyleyeceğim Justin bieber’ın yıllarca günahını almışız. Bu Koreli popçu ibnelere bin basar justin olsun shawn mendes olsun one direction. Bunlar harbiden iyi tipler Koreliler’in yanında.
Kanka korelileri de sırf yumuşaklar diye bu kadar küfredip eleştirmek yanlış olur abartmayalım ama dediklerine çok katılıyorum 😃 justin bieber adam gibi adamdır.
Yumuşak değiller. Söylediğim gibi her ülkenin farklı erkeksilik anlayışı var. Kendi ülkelerinde çok erkeksiler. Mesela Türkiye’de erkeksi olmak eşittir kıl yumağı olmak demektir fakat yabancılar Türk erkeklerini itici bulabilirler.
@jeonjkjeonsn sen niye savunuyon ki? Asya ülkelerinde insanların kılsız tüysüz olduğunu biz de biliyoruz. Çinli veya koreli olmaları japon oldukları gerçeğini nasıl değiştirmiyorsa erkeksilik anlayışlarının da farklı olması yumuşak oldukları gerçeğini değiştirmez 😂😂 ama onları aşağılamıyorum saygı duyuyorum.
O kadar haklısın ki, bizden başka bütün milletlerin kızlarına bayılıyorlar. Otellerde Rus kızların yanında neredeyse kibarlıktan kırılacaklar. Biz ne yapsak yaranamayız 🤷🏻♀️ Haa bi de Macar kızlar var. Hatta bi laf bile var saati Nacardan kızı Macardan diye 😒
Niye yaranıyorsunuz ki kardeshim bırakın gitsinler orijinali kaybeden onlar. Ben yabancı erkek sevmem mesela samimi gelmiyorlar ama türk erkeğinin de bunlar gibi olmayanı olabilir. Hepsi aynıysa hepsi de gitsin kaybedeceğim bir şey yok.😄