Benden küçük kuzenlerim bile evlendi galiba ben hiç evlenemeyecem 30 oldum. Çekingen olunca sevgilimde olmadı?

arkadaslarımın bile sevgilisi var kimi evli kimi hiç sevgilisi olmadığı halde sevgilisi oldu. Benim hiç sevgilim olmadı. Keşke çekingen olmasaydım diyorum. Diğer insanlar gibi özgüvenim yüksek olsaydı. Hayır cirkinde değilim ortala güzelim diyorum kendime, çevremde çok havalı güzelsin diyor ama bana bakınca sanki sevgilim varmıs sanılır, özgüveni yuksek sanılır ama değil. Tabi zamanında platonik takıldım hoslandıklarım oldu, beni beğenenleri ben istemedim yani gençken beğenmiyorsun sana uygun olmadığını anlıyorsun zevkler hayat görüşleri vs aynı değildik. Ben böyle çok sımarık olmayan laylay lom tipleri sevmem egoda sevmem. İnsanın içinde merhamet , iyi insan olması lazım. Serseri tiplilerden uzak durdum. Evlenecek yasa geldim mesela görücü hiç düşünmezdim kesin kendim bulup evlenirim derdim eskiden ama sanki çıkmıyor karsıma çıksada sevgilisi oluyor hemen. Bana görücü gibi önerdileri akrabalarım böyle abim babam gibi duran kişileri öneriyorlar. Mesleği iyiymiş ben napim mesleğini. İlk yakısır mı uygun olur mu değil mi diye evde kalmıs erkekleri öneriyorlar yasları benle aynı değil 35 39 yaşları öneriyorlar. Baskaları kendi kızlarına bu yaşlarda ya da kızlarının yanında yasca büyük baba abi gibi duran almaz. Gelip bana öneriyorlar. Diğer kuzenlerime 92 93 doğumlu kızlara eli yüzü düzgün tiplileri öneriyor. Çok kırıldım. Vakti zamanında ünv den mezun olmadan bile o zaman da benden 8 yas buyuk birini tavsiye etmişler. ben herhalde hiç bulamayacam çalışıyorımda, iş yerimde herkes evli ya da bekar evlilik düşünmeyen bi ton insan var gerci yasları 40 45. Kariyer yapmaktan evliliğe fırsat olmamıs. Yani demem o ki son iki bekar kuzenlerimden 1 tanesi evlenme teklifi aldı yaz sonu nişan yapacak. Nasıl buluyorlar anlamıyorum. Hep bekledim çıkar diye ama yok. Benim hayalim 25-26 yasımda evlenmekti, ya da 30 a kadar evlenmekti. 30 dan sonra nasıl düğün yapıp evlenirim gençken yapmak istediğimi 35 38 yasımda zevk alamam. Düğünde genç gibi giyinsem millet der bir şey şuna bak genç sanıyor şunu giymiş bunu yapmıs gibi der diye düşünüyorum. Hayalim de güzel bi evlenme teklifi almak hani gençler atıyor ya oyle normal teklif işte. Güzelce gezmek vakit gecirmel isterim. Sevgiler gününü yasamak isterim. Genç sevgiliere özeniyorum 20 28 yaslara valla. 30 dan sonra sevgili olmadan hemen evlenmek isteyecek belki tadını çıkaramadan evlilik içinde bulacam diye üzülüyorum. Güzel anı yasamadan sadece evlenmek için erkekler yalnız kalmamak için evlenirler ya öyle biriyle olmak istemem. Anlatamıyorum ama karısık geldiyse kusura bakmayın
Güncellemeler
+1 yıl
Bide her ne zaman bir araya gelsek akrabalarla, bana hep ne zaman evlilik ee artık sıra sende geciyor bile, senden küçükler bile evlendi sen ne zaman evlencen demelerine gıcık oluorm. Eskiden takmazdm bunları23 yasımdan beri soruorlar sevgilin yok mu bitti evlilik yok mu sorusuna döndü6yıldır. Kafam rahattı ya ilk zamanlar sallamazdım onları kısmet derdim ama yok onlar yüzünden taktım. Onu bırak iş ya da arkadas cevrem bile bazen böyle. Arkadaşlarımın çoğu evli ya da sevgili eşli takılıyor
Benden küçük kuzenlerim bile evlendi galiba ben hiç evlenemeyecem 30 oldum. Çekingen olunca sevgilimde olmadı?
Cevapla