uzun boy:1.80 ve üstü
KIZLAR UZUN BOYLU ÇİRKİN ERKEK Mİ? KISA BOYLU SAYILAN VE YAKIŞIKLI ERKEK Mİ TERCİH EDERSİNİZ?
uzun boy:1.80 ve üstü
Annemin hep kullandigi bir soz var;
K*ci yere yakin olanin burnu b*ktan cikmaz.
;-)
Kısa boylu sayılan yakışıklı erkek tabii ki zaten uzun boyluyu napıyım ben uzun muyum sanki :)
Cevap
1Cevap
sempatik zeki erkek yanıma yakısan erkek edit:boyum 170
Kısa boylu sayılan yakışıklı erkek yanında merdiven getirecekse neden olmasın
1.76
Güzel mizah
kısa boylu erkek zaten çirkindir
tarkan kaldımı artık be
değişik tipleri tercih ederim :D
Kisa boylu yakisikli. Nasil desem, uzun boylu bir erkegin yaninda yer cucesi gibi kalacagima, herhangi toksik bir korunma güdüsü olmadan daha samimi bir iliski yasamayi isterdim.
Ikisi de hayıırr
Yalnızlığı tercih ediyorum ben. Evde kalıcam!!
Uzun tabi çünkü bende uzunum
uzun boylu çirkin. kısalardan hoşlanmıyorum.
Kisa olanin kisaligina gore degisir.
Uzun severler bro.
Uzun ve yakışıklı.
uzun boylu
Uzun boylu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?