24 yaşındayım bazı zamanlar çok istiyorum kendimden çok utanıyorum artık evlenmeli miyim?

Son birkaç yolda hormonlarım adeta kafayı yedi kendimi tanıyamıyorum bazen çok istiyorum ama kimseye söyleyemiyorum erkek arkadasım bile cok ahlaklı ve edepli kendimden bu yuzden cok utanıyorum artık evlenmem mi gerekiyor bu yaş için erken değil mi? kendime ve hormonlarıma engel olamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Son birkaç yılda*
24 yaşındayım bazı zamanlar çok istiyorum kendimden çok utanıyorum artık evlenmeli miyim?
Cevapla