Sevgilim kavanoz kapağını açamadı, siz olsanız ne düşünürdünüz?

Onun evine geldim. İlk iki gün hastaydı çok kötü. Bende destek olmak için bir şeye ihtiyacı olur diye geldim, 3-4 gündür onun evindeyim. şu an çok iyi durumu yani ben iyilestirdim diyebilirim 😂 ve bu sabah kahvaltı için çilek reçeli acacaktim. Sonra kavanozu açamadım. Açıkçası sıcak su altına tutup açabilirdim ama birazcık sevgilimi test edeyim diye çağırdım. Kavanozu açamadım dedim. O da hemen açmaya çalıştı ama görmeniz lazım yüzü kipkirmizk oldu tüm gücü ile denedi olmadı. En sonunda bayılacak gibi oldu gercekten. Vallaha ben onun bu kadar güçsüz olduğunu bilmiyordum ya. Sonra sıcak suya tuttum açtım :) shshsh
Sogurdum
Bir şey düşünmezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim kavanoz kapağını açamadı, siz olsanız ne düşünürdünüz?
Cevapla