İşte; Macron neden evlenmiş olabilir bu kadınla 😄
Fransa Cumhurbaşkanı Macron ve eşi arasındaki yaş farkı ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?
İşte; Macron neden evlenmiş olabilir bu kadınla 😄

Bana sapkın bir takıntı gibi geliyor çünkü ilk okul öğretmeni uzun yıllar öğretmenine yakın durmak için kızıyla arkadaşlığını sürdürmüş diniliyor.
Yaş arasının sınırı olmalı nine diye düşünüyorum
Valla kendi bilecekleri iş ama, 24 yaş fark da ne bileyim.
Yan yana durduklarında Macron oğlu gibi duruyor 🙂
Ya şimdi Acun'un durumu farklı 🙂 O duruma Acun'un parası var diyebilirim 😄 Ayrıca yanılmıyorsam; Acun'un sevgilisinin yaşında kızı var diye biliyorum 🙂
Ama bur duruma diyecek bir şey bulamıyorum, çünkü adam zengin zaten🙂
Demek ki😄
😄😄😄
Müslüm Gürses'de 20 yaş küçüktü ama çoğu çiftten daha iyidirler sevgi meselesi. Tabi bunları bilemem
Çoğu çiften iyimiydiler? Müslüm Gürses'in karısı sürekli dayak yiyen bir kadındı
Sürekli değil kardeş abartma dayak atmasını hoş görmem ama yaşadığı hayatta sıkıntılıydı bunalıma girmiştir belki sonradan hatasını fark edince affetirmistir. İkisi memnunsa başkasına laf düşmez bu konuda olan biteni kimse bilmiyor. Hangi insan hata yapmadı? İnsanların hayatını yaşamdan karar vermek çok kolay
Ben demiyorum ki bunu🙂 Eşinin sözleri 🙂 Dayak yüzünden evi terk etmeleri felan 🙂 yoksa kendi uydurdugum bir şey değil yani...
Ama, dediğin gibi bize söz söylemek düşmez... Bu arada senin vasıtanla da tekrar Allah rahmet eylesin... diliyorum
Film de bakarsan olay öyle :D Ama kedisinin lafı da bir tokat attı diye bütün iyiliğini bitiriyem mi? Diye. Hatta ondan önce ölmek isterim , Müslüm baba öldükten sonra onun yanına gitmek için ilaçlarımı almayacağım , tedavi görmeyeceğim diyen de Muhterem Nur. Allah günahlarını affetsin mekanlarını Cennet etsin. Tekrar ediyorum dayak elbette hoş görülmez ancak yaşadığı şeylerden ötürü bunalıma girip yanlış yapmış olabilir. Yaşadığı şeyler kolay değildi ancak ona olan sevgisi çok büyüktü yoksa karıncaya zarar verecek biri değil. Annesini , kardeşini öldüren babasını bile affeden biri. Neyse benim için en iyi çiftlerden biri
Tabii ki dediğim gibi haklısın... Bilemeyiz ne olup ne bittiğini... Bu arada sıkı bir hayranıyım 🙂 Sayende tekrar anmış olduk, teşekkürler 🙏
Rica ederim , ben de teşekkür ederim ✋
Cevap
4Cevap
Bana düşen onlara mutluluk dilemek. Hayat onların ve kimseye konuşma hakkı verilmez.
ölü ski.. aman şey ölü sevici
Tipi de domuza benziyoo 🐽
Mutlu olsunlar da gerisi boş
Hayatta her şey mümkün şaşılacak şey değil
Bize ne 🙂
Oooo, öyle bakarsan bu sitedeki bütün sorulara bize ne der geçeriz 😄
Seviyorsa sorun yok
0la bilir hayat işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?