İnstagramdan tanıştık aynı dershanedeymişiz meğer. Ve çocuk çok fazla ilgilendi 2. günün sabahı ilk o günaydın mesajı attı. belki birbirimizi görürüz dedi ilk dediğinde takmadım ama tekrar belki birbirimizi görürüz dedi o zaman tamam demiştim ama çok kısa cevaplar veriyodum o çok ilgiliydi. Hatta bi ara akşam çıkarken kapıyı hafif çarptım kimse yoktu orda eve geldiğimde kapıyı sen mi sert kapadın dedi şok oldum çünkü etrafta kimse yoktu. Bir ara dersanede görmemiş beni hangi sınıftaydın dedi ben H sınıfındaydım Peki sen diye sordum o da G sınıfına geçmiş öğretmen geçirmiş aynı kat galiba dedim yan sınıf dedi. Çok ilgileniyodu kaçta çıkıp geldiğimi sorardı ama ben az ilgilenirdim bi gün ilgiyi kesti ben merak etmeye başladım ama sonra sevgilim var diye yalan attı öğrendim bu arada sınıfta bile sevgilim var demiş ama yalanmış ben de benimde sevdiğim var sen iyi bi arkadaştın diyip takipten çıkardım 18 gün sonra engel yedim 10 gün sonra engeli açtı kaldırdı ben uzun bakıuo karşılaşınca çocuğun hisleri ne olabilir bana karşı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olur musunuz lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yakınlık hissetti denekkı
Sana karşı ilgisi vardır
Bide knk engelleyip kaldırma olayını genelde eğer seni bi yandan beğeniyosa normal hayatından sıkıldıysa az uğraşcak bişe olsun die kaldırmıştır
Benden hoşlanıyor sanırım dediğine göre ben kaçmışım ondan
Ben yanlış okumuşum kusura bakma
Sana gücenmiş o an
Gücenme sebebide evet bişeyler hissetmesi
Belli bi şey bu bakışlarından bile anlarsın
Eğer sende hissediyosan bi özür mesajı yazabilirsin
Gücenme nasıl yani
O öyle sevgilim var diyince çok kızdım Benimde sevdiğim var iyi bi arkadaştın dedim laf attımm gibi
Onu bunu geç güzelim
Sen bi şeyler hissediyo musun
O engeli kaldırdı yine attı tabi ama şu aralar yeni hesap açtı bi de eski hesabında gönderme atarmış
Evet
Onun sana karşı hissettiğini düşünüyo musun
Sence? evet yani
Bencede vardır
Yüz yüze gelebilme ihtimalin var mı yakın zamanda
Yoksa
Yazarak hislerinden pat diye bahsedebilirsin
Hiç bişey kaybetmezsin
Yazıcam da bi arkadaşım var o öğrenicek başta hani ben biraz da korkuyorum açıkçası bi de bişey soruvam birisine gönderme yapmak için illa takipleşmek gerekmez dimi benimde arkadaşlarım yapıyo fakat takipleşmeden hani zatwn birisi için atıyosun
Bi de anlayamadığım neden sevgilim var diye yalan attığı
yok canım takipleşmekle alakası yok göndermenin bence
Sen duy diyedir belki bilmiyorum seni daha çok ona çekiceğini mi düşündü acba
Onların sınıfına arada gidip geldiğimi söylemiştim
Bişeyi hoşuna gitmiştir
aşık olmuştur...
O kadar değildir 😂dediğine göre ben ondan kaçmışım şüphelenmişim ondan