Sizce neden soruyorlar böyle sorular. öğrenince ellerine ne geçiyor ya da hayatlarında ne gibi bir değişiklik oluyor ki.
yani az oldu çok oldu ya da hiç olmadı onlar için bu sorunun önemi ne ki :D
cidden merak ediyorum.
yani sevgilin az ya da hiç olunca ezik falan mı oluyon :D
şahsen ben öyle gocunmam yani bu bir başarı değilki gocunayım. öyle çok övünülecek birşey olsa neyse.
ama sırf merakdan soruyorum neden soruyorlar?(mantıklı cevaplar bekliyorum)
yani az oldu çok oldu ya da hiç olmadı onlar için bu sorunun önemi ne ki :D
cidden merak ediyorum.
yani sevgilin az ya da hiç olunca ezik falan mı oluyon :D
şahsen ben öyle gocunmam yani bu bir başarı değilki gocunayım. öyle çok övünülecek birşey olsa neyse.
ama sırf merakdan soruyorum neden soruyorlar?(mantıklı cevaplar bekliyorum)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer