Sevgilin var mı ya da bu zamana kadar kaç sevgilin oldu diye soran insanlar?

Sizce neden soruyorlar böyle sorular. öğrenince ellerine ne geçiyor ya da hayatlarında ne gibi bir değişiklik oluyor ki.

yani az oldu çok oldu ya da hiç olmadı onlar için bu sorunun önemi ne ki :D
cidden merak ediyorum.

yani sevgilin az ya da hiç olunca ezik falan mı oluyon :D
şahsen ben öyle gocunmam yani bu bir başarı değilki gocunayım. öyle çok övünülecek birşey olsa neyse.

ama sırf merakdan soruyorum neden soruyorlar?(mantıklı cevaplar bekliyorum)
Sevgilin var mı ya da bu zamana kadar kaç sevgilin oldu diye soran insanlar?
Cevapla