Ben eşim beni aldatırsa naparsa duymayım görmeyim sıkıntı yapmam diyorum millet eleştiriyor niye sizce😅?

Hayır adama aldatma vs diyim bilmem ne diyim baskı yapim kızlara bakma vs daha mı cok aldatsın erkkelrin gözünü kusura bakmayında böyle yaparak açıyorsunuz umursamicaksiniz cok kıskanclık yapmicaksiniz o da aldatmicak kadına mı bakıyor baksın abi erkekler bakıyor yani sonuçta senin gözünün onunde biriyle yatmıyor sen gorursen sorun et duyarsan sorun et yoksa niye ediyorsun ki birine bakmasını sıkıntı hiç etmemek lazım senin yanında bir kadına bakabilir söylemiceksin abi göz bu bakarlar yani doğal bu
Güncellemeler
+1 yıl
Ben geniş değilim aslında mantıklı birşey söylüyorum ama mantıklı insanlar anlar sadece beni
Güncellemeler
+1 yıl
Ben aldatmam asla ama o aldatsa bile gormeyim duymayım yeterli
Ben eşim beni aldatırsa naparsa duymayım görmeyim sıkıntı yapmam diyorum millet eleştiriyor niye sizce😅?
Cevapla