Selam konuştuğum çocuk var. Bana negatif bakış açısına ve olumsuz konuşuyorum diye diye diretti inatlasti sinirlendi. Bende biraz kendine bak sende öylesin dedim. Egosunu tatmin edecek cevap vermeyince beni aşağıladi sonra seni takipten cikiyorum bana selam verme çocuk ile uğraşacak vaktim yok bu tavrını bırakırsan sadece dön konuşmayı dene bak konuş demiyom dene diyorum diyo birde bay çok bilmiş bu nedir 🙄🤕
Güncellemeler
+1 yıl
Balkanlar'dan gelen soğuk hava etkisi 🤪🥶
Siz erkekler hem vazgeçip hemde neden seçenek sunarsiniz?
2 gün önce söyledim bugün gönderi paylastim beğeni yaptı geri çekti sadece sordum bana diyor ki sana hesap mı vercem başkası var diye geri çektim dedim sen de tuhafsin böyle konuşunca suçlu oluyorum donmuş diyor ki sen bile olsan kendin ile geçinemen bende dedim ki sende kavga bile etsen benimle konuşmak istiyosun öyle lafı kesti atti
Valla bende dedim ki bana bir Allah'ın selamını vermeyecek birine ne hiç birşey yapmam. ne istersen onu yap dedim. sonra tuttum numarasını sildim o bilir sildigimi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dengesiz olmayı tarif etmişsin kız 😄
Valla hiç deme benim de dengemi şaşırttı ya
Hic bilmiyom ama yasmak lazim
Ne yazmak lazım. bjraz daha açar mısın
Sende ben boyle kabul edersen boyle yoksa yok de
2 gün önce söyledim bugün gönderi paylastim beğeni yaptı geri çekti sadece sordum bana diyor ki sana hesap mı vercem başkası var diye geri çektim dedim sen de tuhafsin böyle konuşunca suçlu oluyorum donmuş diyor ki sen bile olsan kendin ile geçinemen bende dedim ki sende kavga bile etsen benimle konuşmak istiyosun öyle lafı kesti atti
Sende bi engel at ona bakalim ne olacak
Valla bende dedim ki bana bir Allah'ın selamını vermeyecek birine ne hiç birşey yapmam. ne istersen onu yap dedim. sonra tuttum numarasını sildim o bilir sildigimi
İyo yapmissin. Konu sa lim mi istersen m s j atsan
Yok ya öyle bir insan değilim ben... kafam bozuk zaten saol sen başkasi ile sohbet edersin👋👍
Normal arkadasca dedim yeni geldim buraya ondan
Değişik tipleriz
Sonuç
Ne yapmamı önerirsiniz
İyi sayılırız
Çünkü hiç yoktan sebepten mesaj atıp laf konuşur ama gerisi yok ben ne yapacağımı bilemez oldum
Sakin ol
Sakinim zaten bana hırçın davranıp sürekli benimle kavga etmekten keyif alan kendi