Benden hoşlandığına adım kadar eminim ama yaşımı öğrense benden soğur mu sizce.. Veya küçük görür mü arada 6 yaş var..(bu arada kendi halinde sessiz sakin biri)
Güncellemeler
+1 yıl
Malesef onunla birşey düşünmüyorum iyi biri ama bana göre yaşı büyük ikinci olarak ablası çok cadı biri jddhdhdh
24 yaşındaki bir erkek 18 yaşındaki bir kız için ne düşünür?
Eminim öyledir yanliz araştırmadan yapma bazıları masum sakin gösteriyor kendini sonra iş işten geçtikten sonra bi öğreniyorsun kaç kızın canını yakmış tam fırıldak olduğunu . O zaman ne yaparsın geri de dönemezsin
Reel hayatta yaşını biliyorsam muhattap bile olman ama duygusl bir şeyler hissetdikden sonra öğrensem arada kalabilirim
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Nasıl yani zaten onunla ilk asker eğlencesinde bakıştık annemle gitmiştim oturuyorduk öyle bir baktı ki gözleriyle yedi beni hatta arkadaşına dedi ki bana bakarak sen ayarlarsın dedi arkadasi da o iş bende dedi
Yakinimizdaydi çünkü belki tanisa öyle demez günümüzdeki 18 yaş kızlar ergence tavırlar sergiliyor ama bilmiyorlar ki insanı yaşadıkları olgunlaştırıyor
Öyle orası ben karakter olarak diyorum çocuksu karşılar mi diye aslında olgun ağır biriyim ama yaş için öyle düşünur mu ki günümüz kızları çok ergen çünkü genelleme yalabilir
Ahah o biraz zor benle bakisirken bayağı belli etti bir annemde yanımdaydı iki arkadaşını yanımıza gönderip muhabbet ettirdi bu da üç ama ben soğuk davrandim
Ben sizi bırakıyorum derken her kız farklıdır bir her kız saf olacak diye birsey yok bu da iki ben zaten şu zamana kadar hiç bırakılmadim yol verdim hep
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben 18 yaşındayım benden 24 yaşında hoşlanan biri olmuştu
Sonra ne oldu peki yürümedi mi
Ben istemedim
Niye peki seni küçük mu gordu
Tam tersi benden hoşlanan oydu o istedi benimle olmak ben istemedim yaş farkından dolayı
Benim gibi kendi halinde sessiz sakin biri olmak çok güzel yinede konuşmadan çevresine sor öğren derim sana bu öğüttür yanlışa düşmez sin
Ben onu tanımadan önce babam çok efendi agir bir çocuk diyordu sonradan bende merak ettim tabi babam evde öylesine konusmustu
Eminim öyledir yanliz araştırmadan yapma bazıları masum sakin gösteriyor kendini sonra iş işten geçtikten sonra bi öğreniyorsun kaç kızın canını yakmış tam fırıldak olduğunu . O zaman ne yaparsın geri de dönemezsin
Evet haklısın da nasıl öğrenicem takiplesiyoruz da arkadaş ortamını da biliyorum serseri değil ama özel yaşamını nasıl ogrneicem
Oturduğu yer olan mahallesinden çevresinden birini bulup takip ettireceksin . Mutluluğuna gölge düşürme
Reel hayatta yaşını biliyorsam muhattap bile olman ama duygusl bir şeyler hissetdikden sonra öğrensem arada kalabilirim
Nasıl yani zaten onunla ilk asker eğlencesinde bakıştık annemle gitmiştim oturuyorduk öyle bir baktı ki gözleriyle yedi beni hatta arkadaşına dedi ki bana bakarak sen ayarlarsın dedi arkadasi da o iş bende dedi
Onların hepsini nasıl anladın yaw :d
Yani ben küçük görüyorum ama bakan çok
Yakinimizdaydi çünkü belki tanisa öyle demez günümüzdeki 18 yaş kızlar ergence tavırlar sergiliyor ama bilmiyorlar ki insanı yaşadıkları olgunlaştırıyor
Evet öyle tabi anlaşmak önemli bir yanda da
Ben 17 yaşında 33 yaşında biriyle sevgili olmuştum bir ara yaşı çok takmaz bence sende takma 😉
Ne şanslıyım çıtır sevgili buldum diye dua eder.
Erkeklerin bu çıtır sevgili anlayışına hayranım ya bi bitmedi
21 üstünü ihtiyar olarak görüyorum ben
Ahah olgun diyelim ona 18 19 20 çıtır mi yaniii djsndnsns
18,19,20,21
Ohooo neler düşünür neler
Küçük görmez mi sence
Hayır, sıkıntı olmaz. Yaş farkınız o kadar çok değil
Evet öyle de bazı erkekler öyle olabiliyor
Soğumaz seviyorsa
Yani bulmuş çıtırı affetmez 😂
Ahah öyle basit bir kız değilim ben
nasıl yatarım diye düşünür
Oha ya sapkın düşüncelerini kendine sakla istersen
Kalbini kurmak istemiyorum
Çıtır çıtır görür
Küçük mü görür
Çıtır diyorum genç seksi 😉
Öyle orası ben karakter olarak diyorum çocuksu karşılar mi diye aslında olgun ağır biriyim ama yaş için öyle düşünur mu ki günümüz kızları çok ergen çünkü genelleme yalabilir
Karaktere bakmaz bam bam aldığı zevk önemli
Zevke bakamaz çünkü sevgiliyken fazla yakınlaşmayı sevmiyorum doğru da bulmuyorum o zevk evlilikte olmali
İlla seks demiyorum sevişmek de zevk almaya yeter. Senin cilvelerin falan çıldırtır
En fazla el ele tutuşma sarılma belki yanaktan öpme ama ben kimseye güvenip sevişemem adımı çıkartır diye anca nişan da falan sevisilir
Kaç yıl sonra evlenmeyi düşündüğüne bağlı. Ben uzun süre dayanamazdım en kötü öpüşülür 😊
Ne bilim uni bittikten sonra ekonomik özgürlüğüm elimdeyken evlenirim
Oo o kadar süre elini tutmakla kimse yetinmez k bakma swnin dediğin yaşta o adam 30 u geçer
Ben 22 olursam o da en kötü 28 olur ki
Aramızda 6 yaş var 30 u gecmez
Hımm iyi bakalım
Merhaba derin
Kimsin
Karadeniz
Neyse beni ilgilendirmiyor
Demek ki senle konuşmadık aynen yarım kaldı konuşmamız
Sen miydin neden çıktın sohbetten
Eklesene beni çıkmadım
Orda mısın
Aradaki yaşa takılma
Ben takılmıyorum ama o takılıp çocuk gibi görürse aslında 18 yaş iyi ama
Olgun davran
Öyleyim zaten genelde herkes öyle diyor ama bakalim yorumun için tesekkurler😊🌸
Çerez der
Küçük görür yani dimi
Kolay balık der sessizliği bırak ben bağırarak diyorum ki kızlara sizinle tanışmak istiyorum felan filan konuşmayan kim bilir ne der içinden
Kolay balık derken zaten herkesle muhattap olan biri değilim ilk adımı ondan bekliyorum
Kolay balık hemen düşer tavlarım der
Yaş kaç bu arada
Ahah o biraz zor benle bakisirken bayağı belli etti bir annemde yanımdaydı iki arkadaşını yanımıza gönderip muhabbet ettirdi bu da üç ama ben soğuk davrandim
İyi yapmışsın çektir sen ona pes ederse gitsin seven bırakmaz ama ben sizi bırakıyorum ok
Ben sizi bırakıyorum derken her kız farklıdır bir her kız saf olacak diye birsey yok bu da iki ben zaten şu zamana kadar hiç bırakılmadim yol verdim hep