Erkekler ayrılırken nasıl bu kadar duygusuz olabiliyor?

Bir zamanlar biriciğiyken sarılırken saatlerce ya kısacası herşeyi yaşıyorsun sözler veriyorsun gelecek vaat edip darmadağın ediyorsun bugün hayatına nasıl devam edebiliyorsun. Sadece kızlarmı duygusal bu konuda , kahretsin seviyorum ama karşısına çıkıcak yüzümde yok istemiyorda çünkü, hayatımda olan adamada muhtacım sebeplerim var ama defalarca söyledim gel dersen bir dakika durmam diye engel olmadı bana. Oda sildi sen beni engelle diyip engellemeyen adamdı , ya hiç mi aklına gelmiyorum 😭 Şuana kadar acı çeken bir erkekte göremedim gerçi ondan nefret ediyorum intikam aldım yine benim canım yanıyor. O mutlu belkide benim hayatında sadece fazlalığıymışım..
Güncellemeler
+1 yıl
Defalarca kez ben adım attım dönmedi bana ama duygusal biriydi bırakamıyorduda yani öyle hissediyordum. Dersler sınavlar dedi o 2 senede bir baktımki hayatında gerçekten yokmuşum ve öyle can yakıyorki, bir taraftan çağır diyor kalbim ama onda bir gelecek göremiyorum kalbim çok acıyor
Erkekler ayrılırken nasıl bu kadar duygusuz olabiliyor?
Cevapla