Eski sevgiliniz sosyal medyanızda ekli olsa onu stalk yapar mısınız? Yaparsanız nasıl yaparsınız?
Kimsenin kıçını kaldıramam. Bunun için gizli gizli stalk yaparım. Öyle hikayelerine falan bakmam anlaşılmamak için ama kimi eklemiş, ne fotoğraf paylaşmış, öne ne almış gizli gizli bakarım.
Ne gurur yapacağım? Açık açık stalklarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne uzaktan stalklıcam ag direkt bakarım.
Küfürsüz diyemiyor muydunuz peki?
Diyemiyorum ben ERKEĞİM küfür etmeden duramam.
Erkek olmuşsun ama Adam olamamışsın galiba.
Boş konuşma.
Ne boş konuşması? Erkek olmayı küfretmekten ibaret gören biri ADAM OLAMAMIŞ biri demektir.
Hoşt! Ben niye muhatap oluyorsam seviyesiz biriyle?
Terbiyesiz kadın ben senden ÜSTÜNÜM bunu anla bir kere. Ben ERKEĞİM, karşında bir ERKEK var düzgün konuş eğer konuşmazsan yarın haberlerde seni görürüz. ;)
Ha hahaha ÜSTÜNMÜŞ. 😂😂😂😂En çok da buna güldüm. Terbiyeyi öğrenecek olduğun son kişi bile olamazsın!!
Her yerde engelli bir raporu eksik
Ekli olsa peki
Mesela ekli olsa ama olmaz da mesela yani hiç bakmazdım cidden çünkü öldü benim için
Hm
Aldattı:(
Doğrudur.
Adi şerefsizlik işte şimdi bir ilişkim var ve mutluyum
Ben yorum yapmayacağım. Çünkü senin cinsin olsa kabahatli bizfe arardı.
Ha şu anki sevgilinle mutlu olmana sevindim.
Yoo, herkes bir değil ki ama olan ona oldu şimdi beni arıyor ben yüz vermiyorum
İyi bakalım.
Eski ise banene işim olmaz
Her ekli olanın işi oluyor mu? Hiç konuşmuyoruz. Öyle duruyor.
Ciddi ilişki insanıyım sevgililik boş iş bana göre. Ciddi ilişki konuştuğum biri ile bittiyse yolu açık olsun işim olmaz asla
Sevgili olan kişiler evcilik mi oynuyor?
Beni alakadar etmez kim ne yapıyorsa ben sevgili olmam kimse ile baştan diyorum ben evlenme amacıyla konuşurum
Tanımadığın biriyle nasıl evlenme fikrin oluşacak?
Anlamıyorsun galiba. Evlenme amaçlı konuşurum diyorum bu ne demek her şeyi konuşmak konuştukça ne olur tanırsın anlamışındır galiba
Benim bildiğim sevgiliyi de kişiler birbirini tanımak için oluyor. Konuşuyorum deyince sanki sevgili olmuyorum der gibi konuştunuz da. Sanki sevgili kavramına karşı bir ön yargınız var gibi algılıyorum ama siz de konuşarak ve dolayısıyla tanımaya çalışarak aynı şeyi yapıyorsunuz. 😂
Sevgili farklı ciddi ilişki farklı şeyler. Anlatmaya kalksam iki saat yazamam sana.
İkisi de aynı.
Yav he he he tamam sensin
Tabi ki Benim. 😂İkimiz de aynı şeyi yapıyoruz, tanımaya çalışıyoruz ama nedense sizinki ciddi oluyor. Ya he he yani. 😂
Ömrümü yedin ömrümü. Ben baştan diyorum ciddi ilişki evlenme amaçlı konuşurum diye. Ya karşı taraf evlenmek istemiyorsa ya takılmalık birini istiyorsa ya da hep sevgili kalmak istiyorsa. Ben baştan niyetimi dürüstçe söylüyorum
Her sevgili olan evlenmiyor. Doğru ama bunlar fikir anlaşmazlığı yüzünden oluyor. Sanki her sevgili olan fuckbuddy gibi bir algı yarattınız ciddi düşünüyorum, yok sevgili olmam derken. 😂Ayrıca başından nasıl ciddi düşünüyorsunuz? Bu da bende ayrı bir soru işareti oluşturuyor? Yani yıldırım aşkı mı bu? Hadi tanıdıkça yavaş yavaş evlilik fikri oluşur da...
Sana yazmaktan yoruldum 2 dakikada ömrümü yedin
Nerelisin sen merak ettim yordun beni 2 dakikada 😁
Ordu
Yemin ederim biliyordum karadenizli kesin dedim herşeye bi cevabı var😄😄😄
Ordulu seni özele davet ediyorum
İşim olmaz eskilerle
Her ekli olanın işi oluyor mu? Hiç konuşmuyoruz da...