Kararsızlık kötü bir şey ama daha kötüsü ortada belli bir şey varken kararsız gibi olmak.
El ele tutuşup sarılarak yollarda yürüdüğüm, iltifatlar duyduğum, her gün ne yaptığını gününün nasıl geçtiğini söyleyen biri var. Beni tanımak istediğini söylediği için konuşmaya başladık ve 4 aydır görüşüyoruz. Ben aramazsam trip atıyor neden aramıyorsun diyor. Hiç beklemediği bir anda ona ne düşündüğünü sordum o da bana bu ilginin, elimden tutmanın sarılmanın arkadaşça olduğunu söyledi. Kafam karışık zamana ihtiyaç var dedi. Ama benimle hala iletişimde. Saçma değil mi sizce ya da ne?
El ele tutuşup sarılarak yollarda yürüdüğüm, iltifatlar duyduğum, her gün ne yaptığını gününün nasıl geçtiğini söyleyen biri var. Beni tanımak istediğini söylediği için konuşmaya başladık ve 4 aydır görüşüyoruz. Ben aramazsam trip atıyor neden aramıyorsun diyor. Hiç beklemediği bir anda ona ne düşündüğünü sordum o da bana bu ilginin, elimden tutmanın sarılmanın arkadaşça olduğunu söyledi. Kafam karışık zamana ihtiyaç var dedi. Ama benimle hala iletişimde. Saçma değil mi sizce ya da ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
arkadaşça mı djdjdjdjjjdjddkdkdkkd ay pardon çok güldüm buna. ev boş diye mesaj atsana dur gelim arkadaşça yatarız diyecek mi
evlensek de arkadaşça olabilir :)
ben de arkadaşın olabilir miyem sevdim bu işi djsjsjsk
Başka kızlarla da aşk yaşıyordur ilişki sorumluluğu istemiyordur.
Başkaları olsa her gün arayıp mesaj atıp görüşmez bir yerde yorulmaz mı? Ondan bu seçeneği pek düşünmemiştim ama olabilir de
Seninle daha çok eğleniyor olabilir ama yedekleri olmayacağı anlamına gelmez
O nasıl oluyor elele tutuşma sarılma olunca sadece arkadaşmı olunuyor
Ben de şaşkınım, bir duygu var diye adımına karşılık verdim ama sonuçta arkadaş olduğumuzu öğrendim :/
Arafta kalmış sanki ben her hangi kadın arkadaşımla el ele kolkola girsem sıkıntı olur arada arkadaşlık varsa sadece duygusallık varsa o zaman bakış dokunuş bile farklı oluyor
Bu durum onun da isine geliyor tabi ohh
Doğru iletişimi kesmek lazım sanırım
İletisimi kestikten sonra daha mutlu olacaksan evet
Elbette mutsuz olurum ama bu da gurur kırıcı olduğu için duruş sergilemek gerekli diye düşünüyorum
Hicbir sey gururundan buyuk olmasin
Vay canına 🤔
Bence de
Adını koyun bence :D
:)) ben koyuyordum top taca çıktı
Kötü olmuş