El ele tutuşuyor, sarılıyor, her gün konuşuyoruz ama sevgili değiliz?

Kararsızlık kötü bir şey ama daha kötüsü ortada belli bir şey varken kararsız gibi olmak.

El ele tutuşup sarılarak yollarda yürüdüğüm, iltifatlar duyduğum, her gün ne yaptığını gününün nasıl geçtiğini söyleyen biri var. Beni tanımak istediğini söylediği için konuşmaya başladık ve 4 aydır görüşüyoruz. Ben aramazsam trip atıyor neden aramıyorsun diyor. Hiç beklemediği bir anda ona ne düşündüğünü sordum o da bana bu ilginin, elimden tutmanın sarılmanın arkadaşça olduğunu söyledi. Kafam karışık zamana ihtiyaç var dedi. Ama benimle hala iletişimde. Saçma değil mi sizce ya da ne?
El ele tutuşuyor, sarılıyor, her gün konuşuyoruz ama sevgili değiliz?
Cevapla