Batman kozluk erkeği nasıl olur? Sevdiklerine sahip cikarlarmi?

Ben Balkan gocmeniyim İstanbul'da yaşıyoruz kucuklugumddn beri bana aşık yani 2006 dan beri benim için kimseyle cikmadi bile şu an 1 senedir çıkıyoruz sizce evlenebilirmiyiz? Beni herseyim le kabul etti ben ona ayak uydurabilirmiyim bdp yi felan savunuyor korkuyorum ;)
Batman kozluk erkeği nasıl olur? Sevdiklerine sahip cikarlarmi?
Cevapla