Maddi açıdan oldukça güçlü bir kadını ele alalım bu anlamda hiç bir erkeğe ihtiyaç duymuyor. Hatta erkeğin kazancı ondan düşük olsun. Sizin hayata bakış açınıza göre bu durum hoşunuza mı gider yoksa gözünüzü mü korkutur?
Maddi açıdan güçlü olan kadınlar erkeklerin gözünü korkuturmu?
Hayır aksine maddi açıdan güçlü kadınların boş derdi olmuyor. Bir de kendini yetiştirmiş bir bireyse boş kaldığında erkeğe sarmaz. Ne güzel efendi efendi geçinilir gidilir.
Bazı evliliklerde sorun oluyor kavga başladın kadın erkeği ezmeye başlıyor birde toplum yapısında erkek kazanır erkek bakar mantığı var bazıları için onur kırıcı kadın bnden nasıl daha fazla kazanır falan ama sevince sorun olmuyor bunlar bir çıkış yolu bulunur
Gitmez hislerime yenik düşen biri diğilim eğer öğle olsaydım bu yaşıma kadar bacak aramın zevkine yenik düşmede yaşamazdım zaten kazancı benden yüksek olan bi kadına gönlümü kaptıracak biri diğil zatende kazancı benden yüksek olan kadının da beni galiye alıcağını sanmam bir diğer sebep ise kadın parası yiyo dedirtmem kendime
Korkutmaz kadınların ekonomik güçlerinin olması çok iyi birşey kimseye muhtaç olmadan hesap vermeden özgürce yaşaması özgüvenine çok katkı sağlar keşke her kadın maddi olarak muhtaç olmadan yaşayabilse