- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılYaşı biraz geçmiş isteğinde haklı olsa da orta yolu bulmaya çalışmaması, sizin yaş itibariyle hazır hissetmemeniz gibi nedenlere saygı duyup orta yolu bulmaya çalışması gerekiyor. Aceleye getirmek doğru değil ama hayatına girmek istiyorsanız beraber bir orta yol bulmaya çalışın derim. İlk etapta söz yapılır 2,3 ay sonra nişan gibisinden bir planlama yapıp düğün için hazır hissetmenizi beklemesini söyleyebilirsiniz. Tayinini alması zordur evet sonuçta kendi elinde olan bir şey değil. Bir polis eşi olmak kolayda değildir, düzenli bir hayatı yoktur ve diken üstünde bir yaşamı vardır. Bütün bunları iyice düşünüp hayatından çekilebilir ya da her şeye rağmen onunla olmaya karar verebilirsiniz. Unutmayın bu gerçekten zor bir durumdur, üstelik erken evlilik kararı, hazır hissetmemek gibi etkenlerde girdiğinde uzun vadede bir çok problemle karşılaşabilir.
11 Yorumla
Soran+1 yılO orta yol bulmak istemiyo hemen evlenmek istiyo bekleyemem o kadar vaktim yok diyip duruyo bide bana yardımcı olman lazım diyo ama beni anlamıyo işi bana sorun değil işini bilerel kabul ettim ama bana şart koşuyo gibi konuşması olmaz dersen bidahkine beni evli olarak görürsün diyo
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 475 cevap paylaştı.
+1 yılHem bir hastalığınız varmış, İstanbul'da kalmanız gerekiyormuş. Hem de daha bu durumu bile düşünmüyor. İnsan sevdiği hastaneye gidecek olsa yanında gider "bindiririm gidersin" ne? Daha 19 yaşındasın, evlilik istememem çok normal. Çocuk olunca "yardım edeceğim" diyor ama daha şimdiden sizinle ilgilenmiyor. Vazzgeçin siz bence bu işten. Ayrıca tam sevmiyor da gibisiniz, o da sizi sevmiyor galiba. Daha ileride çok sorunlr çıkacak ama çocuğun olması durumu daha da zorlaştıracak. Üstelik artık günümüzde 50 hatta 55 yaşında insanlar bile çocuk sahibi olabiliyor. Annenizin bu tutumu doğru değil. Sevgilinizde evleneyim her şey tamam kafasında. Ama gerçek hayat böyle değil.
16 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ayrılıcam ondan olmayacak çünkü bu iş oluru yok çünkü evine bi gitsin o zaman konuşucam onunla
- +1 yıl
Anladım. Umarım mutlu olursunuz^-^
Soran+1 yılAyrı ayrı mutlu olalım onunla ayrılıcam çünkü
- +1 yıl
Zaten sizin için dedim
Soran+1 yılAnladım teşekkürler
- +1 yıl
Ne demek, rica ederim : )
Gizli Üye(18-24)+1 yılPolislik gibi mesleği olan herkes böyle erken evlenmek istiyor. Sanırım o da görevinden dolayı uzak kalmaktan sıkılmış. Ve yaşı da 30 olduğu için bu acelesi. Ama sen de çok haklısın her genç kızın en güzel zamanları, 2 aya sığacak bir şey değil. İki tarafın da biraz anlayışlı olup ortak noktayı bulması lazım. O 2 ay sen 2 yıl diyorsan mesela 1 yıl gibi bir sürede anlaşabilirsiniz hem her şey içine sinmiş olur. Ama böyle benim dediğim olmazsa başkasıyla evlenirim bilmem ne gibi emrivakiler hiç hoş değil. İnsan sevdiği insana böylesine bir söz söylemeye çekinmeli..
16 Yorumla
Soran+1 yılBen 1 ya da 1 buçuk yıla da sığdırmak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılO halde ayrıl ve ikinize de yazık etme
Soran+1 yılDün konuştum işi ayrılığa getirdim 2 yılı kabul eder gibi bi tavır takıntı ama ben şimdi hiç istemiyorum
Soran+1 yıl1 1 buçuk yıla sığmıyo mu neden 2 yıl dayatma yapıyosun dedi
Cevap sahibi+1 yılŞimdi ayrılık korkutmuştur o yüzden öyle demiştir ama bir süre sonra yine şikayet etmeye başlar. Bak yine 2 yıldan 1-1 buçuğa çekmeye çalışmış.
Soran+1 yılAynen hani bide 1 yıl diyodun niye 2 yıla çıktınız diyo bide ama ayrılıcam istediği kadar çeksin
İki şeyi anlamadım. Birincisi adamın sevdiği kişinin sen olduğuna, yani seni sevdiğine emin misin çünkü bence evlilik sevgi işi ama söylediğini iddia ettiğin şeylere göre adam ilk önüne çıkanla sırf aile baskısından evlenecek gibi duruyor. İkincisi annenin teyzen 29'unda evlendi zor doğuracak lafı, 1700'lerde yaşamıyoruz insan vücudu dönem şartlarına adapte olarak değişim geçiriyor yani 21. yüzyılda 50'lerine kadar sorunsuz anne olabiliyorsun eğer genetik kısırlık veya başka problemin yoksa. Şu doğuramazsın sıkıntı olur baskısını da bir anlayamadım.
04 Yorumla
Soran+1 yılKısırlık falan yok şükür her iki ailede de ama anneme bende anlam veremiyorum sevgiye gelirsek beni sevdiğini düşünmüyorum hissetmiyorum ama senden hoşlanıyorum arzuluyorum falan dedi dün akşam sadece mantık evliliği istiyo gibi geliyo bana
Soran+1 yılXperim düşük gönderemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin yaşı gereği aceleci davranıyor
Aile baskısı da olabilir.
Çevresinde arkadaşları akrabaları yaşıt olduğu kişilerin evlenmiş olmasida etkiliyordur mutlaka. Evliliği kabul ettiğinde hemen çocuk yapmak isteyecektir. Senin yaşın daha erken gerçekten hazır değilsen ve vaz geçmeyi göze alıyorsan ayrıl.06 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ailesi de biraz baskı yapıyomuş e devreleri de evlenmiş çocukları olmuş onları söyledi ve bende çocuk olayını söyledim evlendiğimiz gibi çocuk isteyeceksin dedim evet yapıcam zaten dedi bende al işte hayatım bitti çocuk olunca dedim o da neden öyle diyosun ben sana yardımcı olucam her şekilde yardım edicem dedi ama boş gibi öyle de söyledim vaktin olmayacak olduğunda dinlenmek isteyeceksin dedim istemiycem dedi annesine de göstermiş beni güzel kız yaşı küçük sorumluluğu kaldırabilicek mi demiş evet demiş hayırlısı olsun o zaman ama ailesi nasıl vs demiş o abim cezaevine girdi bi olaydan haklandı tabi ama yinede memur ailesi ters gelip kabul etmeyebilirler abim hariç annemi babamı da bilmiyo ama iyiler demiş annesi başta zaten kabul etmez gibime geliyo
- +1 yıl
Annesi eder etmez o oğlu ile arasında bir durum
Sen olanları olacakları kabul ediyor musun
Soran+1 yılEvlenmek istiyorum ama zamanı gelince alalaceleyle değil her dönemimizin tadını çıkararak ki şu an kendini evliliğe hazır hissetmiyorum hele bi çocuğa hiç ki zaten benim sağlık problemim var İstanbul'da kalmam yaşamsm gerekiyo onun görev yeri uzak e haliyle yanında olmam gerekicek o bunları düşünmüyo
Soran+1 yılİznim olursa ben getiririm seni alamazsam seni bindirir gönderirim hastaneye diyo
- +1 yıl
O evleneyim de ne olursa olsun modunda
Sen düşün ne olacak nasıl olacak.
Zamanla kavgalar tartışmalar articak
Kafanı karıştırmak istemem ama zor gibi.
Sen ayrıldiginda fazla sürmez evlenir.
Seni çok sevdiği için değil evlenmek için bu şekilde aceleci davranıyor
Soran+1 yılAynen öyle şimdiden kavga ediyoruz saçma sapan istekleri de cabası zaten evlensin zaten kendi ağzıyla dedi 2 sene bekle dersen bu iş olmaz diye evlensin
Senin 30 yaşında adamla bir de polisle ne işin var bir de Başka şehir olabilecek en zor şeyler bir arada bulmuşsun adam beklese ne kadar bekleyecek zaten 30 a gelmiş sen 19 yaşında evlenip ne yapacaksın git okulunu oku yani en çıkmaz sokaktasın ben olsam ayrılırım
19 Yorumla
Soran+1 yılOkul iş olmadığını içinde annem biraz baskı yapıyo evlenmem için bekleyecek ama evlen diyip duruyo benim sonumda ayrılık gibi zaten
- +1 yıl
Çok garipler gerçekten
Soran+1 yılBende öyle olsun istiyorum dışardan eğitimime devam edeyim istiyorum ailemden dolayı okuyamıyorum da
Soran+1 yılBaskıcı bi ailem var herşeye karışan görüşen benim yerime onlar karar veren biriler işim okulum olmadığı içinde annem evlen teyzen gibi mi olucaksın diyip duruyo bende hem nişanlı kalıp hemde dışardan okulumu okumak istiyorum yaşamak istediğim bi hayat var hemen çocuğa da bağlamak istemiyorum kendimi ama beni anlamıyolar
Soran+1 yılEvet illa annemle çalışırsam da çalışırım tek hiçbişeye izin vermiyolar
Senin daha yaşın küçük ama adamın da evlilik için yaşı geçiyor. Keşke yaşı yaşına uygun birini bulsaydın. Ayrıca teyzen 29 yaşında ve çocuk zor doğuracak öyle mi? Güleyim bari😂 Halam 42 yaşında ilk çocuğunu doğurdu geçen yıl.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılAt kendini kuyuya da mahvet. Daha başka söze gerek yok...
10 Yorumla
+1 yıl:D başladılar yine babası yaşındaki adamlarla çıkmaya, o 30 yaşındaki adama da şaşırıyorum ailesine nasıl 19 yaşındaki kızı tanıtıyorsa..
40 Yorumla
+1 yılSenin için erken, onun için biraz gecikmiş bir karar...
04 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ona da bunu söylediğimde yani senin vaktn yok ama benim önümde vaktim çok var başkasını bulurum mu diyosun diye bağırdı aşırı da kıskanç biri
- +1 yıl
O hâlde biraz daha geçerli ve anlayışla karşılayacağı nedenler söylemelisin.
Soran+1 yılSöyledim en büyük nedenim hastalığım ne kadar şu an iyi olsam da ne olacağım belli değil ve bişey olduğunda doktoruma gelmem gerekiyo bu birincisi ikincisi benim ne kadar yaşım küçük olsa da bi kız olarak hiçbirşeyim hazır değil çöpsüz üzüm gibi aceleyle evlenemem sevgililiğimizi bile yaşıyamıyoruz senede 1 gelebiliyo onda da bi yere gidipte bişey içme fırsatımız bile olmuyo doğru düzgün birbirimizi tamımıyoruz ben 2 yıl nişanlı en azından 1 yıl nişanlı kalmak birbirimizi daha iyi tanımak nişanlılığımızı yaşamak istiyorum aile yapılarımız farklı biraz anlaşırlar mı bilmiyorum sonuçta ne kadar onunla evlenmiş olucaksam ailesinle de evlenmiş olucam vs daha bir sürü şey o bunları düşünmüyo o sadece zamanım yok evlenmem lazım ailem artık evlenmemi torunlarının olmasını istiyolar diyo başka bişey demiyo
Soran+1 yılKendisi biraz anlayıştan uzak sinirli agresif biri ne kadar inkar etse de
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıl19 yaşında üniversite 2 olman gerek birisinin karısı değil. Ne okuyorsun? Üniversite okudun mu?
023 Yorumla
Soran+1 yılOkulu çok küçük yaşta bıraktım
Soran+1 yılEğitim hayatın en fazla 3 sene olmuştur ondan sonrası çöp
- +1 yıl
Niye öyle yaptın be kızım
Soran+1 yılSağlık problemleri yüzünden okuluma devam edemedim çok okumak istedim avukat olmak falan ama hayat işte insanın hayallerini yıkmakta üstüne yok
- +1 yıl
Geçmiş olsun yaşın küçük açıktan falan bitirebilirsin. Bence evlenme daha.
Soran+1 yılDenedim baya olumsuz olduğunda cimere kadar başvurdum sonuçta aldım sınav günü ailemden dolayı giremedim sınava hakkımı da kaybettim
- +1 yıl
Hay Allah. Kendini geliştirir mesleki açıdan o zaman.
Soran+1 yılNasıl geliştireyim ki ilk okul 4ten terkim bu yaşıma kadar bişey yapamadım ki yapmak istediklerime de ailem izin vermedi baskıcı bi ailede yaşıyorum daha şurda 2 yıldır dışarı atılabildim düne kadar dışarı çıkamıyodum bana bi yer sorsan doğru düzgün o yeri bilmediğim için tarif bile edemem özgüven eksikliğim de var bu yüzden aslında yapmak istediğim şey yaşımı hayattımı yaşamak istediklerimi yapmak bi erkeğe bağlı kalmak sadece onun getiriceği parayla yaşamak istemiyorum ama işte olmuyı
Soran+1 yılKendi paramı kazanmak bişeyler yapmak istiyorum imkansız değil tabi ama olduramıyorum da
- +1 yıl
Kuaförler ya da restaurantlar okula bakmıyor el yeteneğin varsa şansını dene. Açığı tekrar dene. Hiç olmazsa yurtdışları işçi alımı yapıyor onları incele bir büyüğünden yardım al hayatın kurtulur
Soran+1 yılKeşke öyle uzaklara gitme şansım olsa kuaförde çalışmak olabilir biraz yeteneğim var ama dedim ya aile aile insanın aile yapısı kötü olunca çok yıpranıyo
- +1 yıl
Kadın kuaföründe gir kaş bıyık vs öğren zaten sırf kadın var. İster kuaför alanında geliştir. Kurslar var makyaj ve güzellik bakım onları incele eğitim alıp para kazanınca kendi yerini bile açarsın
Soran+1 yılBi yerden başlayacam ama ilk önce şu üzerimdeki yük gibi görüyorum onu atmam lazım
- +1 yıl
Kesinlikle yaş farkı da çok iyi değil
Soran+1 yılEvet nerde olumsuzlar var onları toplamışım ama konuşmaya nasıl giriceğimi bilmiyorum
Soran+1 yılDirek ayrılmak istiyorum değil de onun anlayacağı şekilde nedenleri söyleyerek konuşmak istiyorum ama nasıl nerden başlayacağımı bilmiyorum kafamda kuruyorum ediyorum ama olmuyo
Soran+1 yılGitmesini bekliyorum ama bi türlü gidememişte evine yolda böyle konuşmaya da girmek istemiyorum
- +1 yıl
Hiç o alınacak kırılacak diye kendinde problem arama pat pat söyle ayrıl kes. Hiç uzatma.
Soran+1 yılÇok karışık duygular içindeyim annem sorup duruyo noldu ayrılıcam diyince salaklık yapma diyo ama ayrılıcam kesin o aradı artık ben değil sen gel buraya ben masraflarını karşılayacam annemlerele tanışmaya gel diyo offf bilmiyorum
Soran+1 yılİşte istesem de öyle olamıyorum ki bişey olsa vicdan azabından ölürüm gitmesini bekliyorum işte
- +1 yıl
Aşık mısın seviyor musun? Ne kadar tanıyorsun onu? Ona çocuk verebilecek misin? Aynı yatakta yatabilecek misin? Yemeğini yapıp, tuvaletini temizleyebilecek misin? Annen yanlış yapıyor kızım
Soran+1 yılDeğilim çok seviyo da değilim çokta tanımıyoruz birbirimizi çocuk zaten başta söyledim istemiyorum yemek yapmayı zaten bilmem yumurtayı zor kırıyorum bi çok şey yapamam
Soran+1 yılBelki sevseydim çok bunlar gözüme büyük gelmez sorun olarak gözükmezdi
+1 yılYaş farkı var, evliliğe hazır olmama durumu var bu şartlarda evlilik mutsuzluk getirir. Daha 19 yaş ya
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Hakkınız da hayırlısı olsun onun yaşı gelmiş haklı sen de daha çok küçüksün bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. hakli uzme benim devremi. o diyosa vardir bi bildigi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. aceleye gelecek konu değil evlilik ve evlilik için çok gençsin
00 Yorumla
+1 yılMemur bulmuş elinden gelse annen evlenecek
122 Yorumla
Soran+1 yılMemur olsa nolucak ki ama işte aileler için meslek önemli
- +1 yıl
Ailen bunun için baskı yapıyor sana. Meslek önemli mi bilmem.. biz insanlığa bakıyoruz..
- +1 yıl
Ve yaş farkı var. Ve. Acele ile olursa. Sen gezme tozmak istersin o senin evde 3 çocuk bakıp hergün temizlik yemek yapan ev kadını moduna sokarlar olacağı bu. Senin gibi 4 tane arkadaşımin başına gelen bu. Memura verip. Okul biter bitmez evlendiler
Soran+1 yılBizim için değilde aileler baya önemsiyo bu meslek olayını.. ben şimdiden gezmek tozmak istiyorum çocuk istemiyorum vs söyledim bunları ona saçmalama dedi anlaşmamız imkansız sonumuz ayrılık ki bu ayrılığın şimdi olması lazım sonradan pişman olupta ayrılmak zor şimdi yol yakınken dönmek en mantıklısı
- +1 yıl
Aynen öyle.. işte yaş farkı bu yüzden önemli. 3-5 yaş normal. Gerisi emin ol hep sıkıntı ilişki kuracaksan bu yaş olayını lütfen es geçme. Çünkü sen gezmek istersin o evde önüne yemekler gelsin meyveler gelsin. Akşam sevişip yatayım ister
Soran+1 yılAynen öyle annem tepemde bağrınıyo hata yapıcaksın 30 yaş fazla fark yok diyo ama istemiyorum
- +1 yıl
Bende 30 yaşındayım asla kendimden küçüklere o gözle bakmam. Annen tamamen polis.. memur diye. Hayatını karar tacak
Soran+1 yılO sen gibi değil tabi tek suçu ona atmamakta lazım bende kabul etmeyebilirdim bide ben onu ilk zamanlar 26 27 yaşında biliyodum ne zaman biz ilk görüştük o zaman 30 olduğunu öğrendim geri çevirdim daha ilk buluşmada geldiğinde evlenmek istediğini söyledi bende istemediğini yaş farkımızın olduğunu falan söyledim tepki verdi biraz sonra uzaklaştık konuşmadık bi süre sonra yine mesaj atar arar oldu şimdi sonuç bu
- +1 yıl
Çözümü belli yaş konusunda yalanların var ve yaş farkı benim için sorun.. ve ilk buluşmada evlenecem diyen birine ne kadar güvenilir? Engelle iletişim i kes sende
- +1 yıl
Hem 19 sun ne evlenmesi sen çocuk sayılırsın 23-25 yaşların da evlen
Soran+1 yılBende öyle istiyorum yaşımı yaşamak istediklerimi yapmak annem seni hemen vermem diyo ama sanki acelem varmış gibi de evlen ayağına gelmiş fırsatı tepiyosun rahat yaşayacaksın diyip duruyo istemediğimi söylediğimde de kızıyo bağırınıp ağzını bozuyo o zaman kimseyle konuşmayacaksın diyip duruyo
- +1 yıl
Tamam kimseyle konuşmam de.. ilerde gene birini seversin. Başka biri olsa. Ben onu seviyorum evlenecem desen sen evlatliktan red etmeye bakar. İyi sen parasal rahat edeceksin diye 80 yaşındaki adama versin evi maaşı. Arsaları tarlarlari olana versin . Paragöz insanları hiç sevmem. Sana kızmıyorum ama kendinden küçük. Ve sözde polis ama yalan la başlayan bir ilişkide evlenmek çok saçma
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Senin okulun falan yok mu peki? 19 yaş genç çok
Soran+1 yılYok okulu çok küçük yaşta sağlık sorunlarım yüzünden bırakmak zorunda kaldım işte yok çalıştırmıyolar tek
- +1 yıl
Geçmiş olsun ne sağlık sorunun var ki. 😔Bu sağlık sorunu yüzünden 4 gündür bende işsiz geziom bu hayat ta sağlık şart. Okumuyorsan evlen diyor aileler ama. Nebilim aralarında 10 yaş fark olan kuzenimde var evli.. evlendiğine bin pişman.. etrafımda onlarca örnek te var hepsi huzursuz evlilikler aldatmalar. Para kavgaları. Ben.23 yaşında evlenmeye kalktım yalanları olan biriydi bitirdim. Ama yaş farkı 4 dü bir kızı çok fazla sevdim çok. 7 sene arkadaşlık ettik ama evlenmedi benle ama 9 yaş. Küçüktü.. kabul etmedi. Ailesi istiyor diye 15 yaş büyük adamla 3vlenecem dedi beddua okudum resmen. Adam düğün günü kızi terk etti bozuldu işleri. Evlilik kısmet işi hesap kitap la olmuyor parası var ver gitsin eeee bunun sonrasını düşünen yok
Soran+1 yılKaraciğer yetmezliği ve portal ven trombozu biraz ciddi bi sorun o yüzden gitmek istemiyorum uzağa e ailemde burda ve sevmiyorum onu öyle aman aman aşıkta değilim benimde kuzenim 17 yaşında 24 yaşındaki çocukla evlendi bi çocuğu oldu pişman oldu ayrıldı etti aldattı aldatıldı biri sürü şey anneme yaş sorunumuz var sen kabul ediyosun ama anim babam ne diycek dedim babam polis istemiyo kesinlikle zaten az olsaydı yaş farkımız dedim senin yaşındakiler seni alır mı eğlenmeye bakar onlar anca gibi sözler söyledi bende evlenme meraklısı değilim yaşamak istiyorum sonumuz ayrılık müsait mi değil bilmiyorum yazdım ona olmayacak bizden ne demek istiyosun ne yani dedi yazdım nedenleri de bilerek mi yazmıyo yoksa müsait mi değil bilmiyorum
- +1 yıl
Anladım büyük geçmiş olsun..🤲. Herşeyi bir yana geç sevmiyorsun. Güven miyorsun bitti gitti. Sen annene evlenmiyorun de başkası da yok de öyle devam et. Benim kuzenim kız benle aynı yaşta.. okadar samimiyiz ki. Onla çok geç tanıştık belki daha önce tanışmış olsaydık benle evlenirsin diyorum. Oda 16 yaşında.. 26 yaşındaki adam sırf Zengin diye. Evlendi adamda ne zenginlik kaldı ne bir şey . Kuzen evlendigi güne nalet ediyor.
Soran+1 yılAynen öyle yapıcam
- +1 yıl
Anladım güzellik başta sağlığına dikkat et. İnşallah birgün doğru ve sevdiğin insanla evlenirsin 🤲🦋🤲🤗
Soran+1 yılTeşekkür ederim inşallah sende 🙂🙏🏻
- +1 yıl
Ricaederim güzellik 🥰😊ben evlenmicem ya. 7sene oldu. Aşk işlerini kapattım. Bana göre evlenilecek kız kalmamış
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Madem evlen sevgılılıgı öyle de yaşarsın, adam haklı yaşı gecıyor
010 Yorumla
Soran+1 yıl30 yaşına kadar beklemiş 2 sene daha beklese ölmez
Soran+1 yılSize göre ne gerek var olabilir ama
ailesinin baskısıyla devrelerinin evlenmiş çocukları olmuş onları söylemesiyle olmuyo ben çocuk olayını söyledim evlendiğimiz gibi çocuk isteyeceksin dedim evet yapıcam zaten dedi bende al işte hayatım bitti çocuk olunca dedim o da neden öyle diyosun ben sana yardımcı olucam her şekilde yardım edicem dedi ama boş gibi öyle de söyledim vaktin olmayacak olduğunda dinlenmek isteyeceksin dedim istemiycem dedi annesine de göstermiş beni güzel kız yaşı küçük sorumluluğu kaldırabilicek mi demiş evet demiş hayırlısı olsun o zaman ama ailesi nasıl vs demiş o abim cezaevine girdi bi olaydan haklandı tabi ama yinede memur ailesi ters gelip kabul etmeyebilirler abim hariç annemi babamı da bilmiyo ama iyiler demiş annesi başta zaten kabul etmez sonuçta çeyiz vs hiçbişeyim yok annesi biraz laf edermiş zaten öyle söyledi adım kadar eminim ki memur aileler anemsinin diyeceği şey davul bile dengi dengine diyeceği
Soran+1 yılSorun da bu zaten hemen evlenip çocuk istiyo ben istemiyorum
Soran+1 yılO beklemez bende yapmam sonradan olucağına şimdi ayrılık olsun
Soran+1 yılÖyle yapıcam kendisi düzgün konuşmaya da gelemiyo hemen kızıp bağırınıyo ama bi şekilde sakince konuşup bi karara varmamız gerekiyo
+1 yılsaçmalamaaaa. Daha bu yaşında üstelik senden 10 yaş büyük adamla evlenip kapacaksın. Arkadaşsız kalırsın bi şeyin kalmaz. Çocuk oluncada pişman olur kendini paralarsın
07 Yorumla
Soran+1 yılHemen çocukta istiyo zaten
- +1 yıl
20 yaşında çocuğu ne yapacaksın
- +1 yıl
Buna hiç umut verme boşuna mahveder bu hayatını.
- +1 yıl
Annen de parası var diyordur manyak karı
Soran+1 yılBen onu da dedim düşünme öyle ben her zaman yanında olucam yardımcı olucam vaktim oldukça diyo işi de yoğun nasıl olucaksa bende pişman olmaktan korkuyorum
- +1 yıl
Yalan söylüyor bal gibi. evlenince iş işten geçmiş olur. Onun vakti kalmamış senin onun gibi binlercesini bulmak için önünde en az on yılın var
- +1 yıl
Deli saçması
Ergenliğin tamamlanmadan ne evliliği Hem kendi yaşıtlarınla daha iyi anlaşamaz mısin 😀
00 Yorumla
+1 yılBen 20 yasindayim en fazla 25le sevgili olurum belki 30 büyük bence 11 yas bilmiyorum tercih meselesi ama 2 ayda da evlilik mi olurmus cok riskli b... ok yoluna gitme dikkatli ol
01 Yorumla- +1 yıl
20 yaşındayım 30la sevgili olmam şahsen bunu demek istedim 23 24 ideal bana mesela 30 büyük geliyo sen 19sun 30 nasil oluyo degisik geldi
+1 yılOturun konuşun bi karar verin, ayrıca daha çocuksun.
00 YorumlaAdam gelmiş 30 una sabrı kalmamış demek ki
05 Yorumla
Soran+1 yıl30 kadar nasıl beklediyse beni de biraz daha bekleyebilir anlamaya çalışabilir ama bunlar onda yok evet onunla evlenmek istiyorum ama en az 2 yıl beklemeliyiz
Soran+1 yılAnladım sordum da zaten ailesi biraz baskı yapıyomuş evlenip mürvettini görmek istiyoruz torun istiyoruz diye
Soran+1 yılYaşı işi başka şehirde olması bunlar bana sorun değil tek sorun evlilik zamanımız
Aşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı. Oyun değil bu saf olma bu kadar ayrıl ve 30 ne abi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl3 5 yıl sonra da ayrılacam sıkıldım diye tutturan zayıf karakterli kızlardansın belli zaten daha önce kime verdigin belli değildir
03 Yorumla- +1 yıl
Annenden biliyorsun başka açıklaması olamaz. Hadsiz!
Cevap sahibi+1 yılEksileyin eksileyin daha yok mu dogru soyleyenı 9 koyden kovarlar
Cevap sahibi+1 yılAnnem sizin gibi degıl merak etme terbiyesiz biri olmasaydın bu lafı soylemezdın
+1 yılHazır hiset kendini
00 Yorumla
+1 yılozaman ayrıl
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılAl başına belayı
00 Yorumla adam yanıyor
00 Yorumla
+1 yılDaha çocuğuz☹️
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer