Güncellemeler
+1 yıl
Hadi kızlar düşünün biraz 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Hadi kızlar düşünün biraz hani sevgiliniz arkadaşınız falan olur nasıl gıdıklardınız şakalaşma veya inadına vs merak ettim 😂
Flamer32 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Hahahah bu soruya niye güldüm ben. Koltuk altı bence.
Hahahah benim çok tikim varya koltuk altımdan falan belden falan kız arkadaşım falan uğraşıyor oradan gıdıklanıyorum yani gülesim geliyor 😂
Senin de mi oradan tikin var koltuk altı falan 😅
Boynumdan tikim var
İnsanlık hali normal yani gıdıklanmak ama benim boynumdan değilde ayak bel falan oralardan var 😅
Profil fotoğrafında gördümde Rusça mı okuyorsunuz
Yoo fotoyu internetten buldum 😅
Anladım 😅 teşekkür ederim bu arada görüşleriniz için
Rica ederim
İnternette karşıma cıktıda kadının ayağına bebek yağı gibi bir şey sürüp tarak ile gıdıklıyorlardı kadın da bir anda çığlık atmaya başlıyordu gülmekten 😂 etkili mi ya bu kadar güldürmek için uygulıcam çünkü bi kız arkadaşıma o benim tikimle oynuyor çünkü 😂
Hahahsjd dene bakim tepkisini merak ettim. O da gülmekten çığlık atar mı bilmiyorum ama 😂
Bana yapılsa şahsen ben çığlık atardım herhalde 😂 ama yazık boşver
Bide şey duydum kadınların koltuk altı çok hassas oluyormuş benimki koltuk altına dokunulduğunda bile gülmeye başlıyor öyle mi acaba 😂
Ben sinirden çığlık atardım herhalde gıdıklanmaktan nefret ediyorum çünkü jfkdld
Bilmiyorum ama ben eskisi kasr gıdıklanmıyorum sadece boynumda tikim olduğu için. Ama insanlar genelde koltuk altından çok gıdıklanıyor.
Kadar*
Bazen güzel olabiliyor böyle şakalaşma ne bilim 😂
Bu arada instagramdan falan takipleşelimmi bu platformda yeniyim de buradan ekliyorum böyle konuştuklarımı eğer senin içinde uygunsa
😂 Başka kullandığın bir sosyal medya falan yok mu peki telegram gibi
kişiden kişiye degişiyo bence bi ara kardeşime işkence yapmıştım en iyi bölge bence koltuk altı bence ama koltuk altından tiki olmayanlarda var boyunda olabilir bilemiyorum
Koltuk altımdan gıdıklanıyorum ben ya 😂
Bende o koltuk altımdan belime kadar olan bölge çok gıdıklanırım bende oralardan çığlık atarım yani 😂
İnsanlık hali yani bende gıdıklanırım yani 😅
Kadınlarda da koltuk altı hassas diyorlar hatta benim bi kız arkadaş dokunulduğu anda gıdıklanıyorum diyor öyle mi ya? 😂
Gidimlama basit bir şey değil usta olucaksin ve basit yerleri gidiklamicaksin daha derine giriceksin birazda liboda işi tabi ki de🙂
Ayak
Ayak çok hassas ya tüm sinir uçları orada bide benimde ayağım Çok hassastır dokunulduğu anda gülmeye başlarım 😂 kız arkadaşımın da çok hassas ayak bölgesi eğlenceli oluyor gıdıklarken 😂
Hele tüyle falan çıldırtıyor insanı ya kdkdkdks
Ben hepsinden çok gıdıklanırım ama herhalde ayak derdim ya.
Karın
Hele karnın 2 yanı inanılmaz ya acayip gıdıklanırım oralardan kız arkadaşım oradan tikimle uğraşır durur 😂
Bel.
Karnın 2 yanı bel bölgesi gerçekten inanılmaz feci şekilde gıdıklarım bende oralardan 😂
Seninde mi oradan tikin var yoksa benim gibi 😂
Evet
Bide belden yanlardan falan dürtüyorlarya tutamıyorum kendimi gülmekten 😂insanlık hali, bi yerde okumuştum yanları biraz etli olan kişiler daha fazla gıdıklanıyorumuş oralardan sence doğru mudur hani seninde belinden tikin olduğu için benim etli çünkü 😂
Teşekkür ederim bu arada görüşleriniz için
Yoo belim kalın değil ben belime dokunulunca gülmüyorum tahrik oluyorum
Kişiden kişiye değişiyor tabii bende tahrik olabiliyorum bazen ama gülesimde gelebiliyor arada :)
Bende bu platformda yeniyim de isterseniz instagramdan takipleşmek isterim eğer sizin için de uygunsa özelden atabilirsiniz adınızı veya bende atabilirim
Rahatsız ettiysem de afedersiniz
Ben gıdıklanmam.
Hmm insanların %99 kısmı gıdıklanırmış genelde illaki gıdıklandığın bir yer vardırda bilmiyorsundur 😅
Valla birisi o kadar uğraştı ama yok olmadı.😀
Yanlardan dürtüldün mü hiç oralardan vardır tikin 😀
Oralarda da olmadı işte.😀
Bulacam ben senin tikini 😂, ayağından koltuk altı falan hiç mi yok ya huylandığın hiç olmassa😀
Teşekkür ederim bu arada görüşleriniz için
Rica ederim.
Bu arada bende platformda yeniyim de buradan bi kaç arkadaş da edindim eğer sizin içinde uygunsa instagramdan falan takipleşelim derim özelden atabilirsiniz adınızı veya bende atabilirim ilk, mantıklı zeki birisine benziyorsunuz çünkü :)
Ayaklarımdan çok gıdıklanırım
Ayaklarıni sakin sakin gidiklayacaksin
Ayaklar
Erkek arkadaşım çok fena gıdıklıyor beni catliyorum
Ayakları tabii ki :)