2 saat bekleyen sen Bir mesaj atmayan o ise Tek taraflı Yol ver bi tepki al sonra da yaz ben den mühim olan işin ise işim olmaz sen ie adam gibi seveceksen sev Yok sa yol al de 😂
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkek arkadaşımı telefondan aradım mutfaktayım su içip gelicem seni ararım dedi 2 saat geçti ama vatsapta çevrimiçi sizce neden?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
2 saat bekleyen sen Bir mesaj atmayan o ise Tek taraflı Yol ver bi tepki al sonra da yaz ben den mühim olan işin ise işim olmaz sen ie adam gibi seveceksen sev Yok sa yol al de 😂
Ve sen hala bekliyormusun? Söv gitsin adama bak sana erkek mi yok
Acele etme dostum belki önemli bir durum olabilir.
Ama arada vatsapa girdiğini gördüm
Telefon interneti açıktır wp açık kalmıştır.
Yarını bekle derim.
Girip çıkıyor
Anladım. İlişki durumunuz bilmediğim için başka bir yorumda bulunamam.
Kovboy Kaçar ♘
Suyu hazmetmeye çalışıyorum der sana
Kimle karşılıklı su içiyorsa artık
Baraja gitti heralde