Aşk İlişkileri Düğün dernekte benimle birkikte halaya girecek, karşılıklı oynayacağım adamı bulabilir miyim sizce? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Elimden tutup beni oturtmayacak adam var mıdır bu ülkede? 😅 Güncellemeler+1 yıl Bun kadar mı dugun dernekci. Burada da kimse yok ya. Kimse halayı dansı bilmiyor anlaşılan. Yine kaldım tek☹ Düğün dernekte benimle birkikte halaya girecek, karşılıklı oynayacağım adamı bulabilir miyim sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
ercanozkn Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 91% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. ilk dans gelin ve damattan sonra hemen bizim atilmamiz lazim ve gozler uzerimizde olmasi lazim benimde boyle ciddi sevgilim olmadi 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Ya hiç sorma, dün gittim düğüne, kimse olmayınca şöyle bir salinamadim bile. Otur otur geldim☹ Yorumla ercanozkn +1 yıl dugunlerde uzaktan uzaga kesismekten baska bisey olmuyor bendede anca oynayanlara alkis caliyorum 🤣 Yorumla Soran +1 yıl Onu da yaptım, kayit foto da oldu amakesisecek yoktu bile bana uygun. Bir giderken bir gelirken milletin odağı oldum hepsi bu Yorumla ercanozkn +1 yıl nereye gidecek sence bu yanlizligimiz Yorumla Soran +1 yıl Ya bana uygun biri olana kadar sorun yok. Yoksa hiç olmasin tın Yorumla ercanozkn +1 yıl bende bu dusuncede oldugum icin 7 yildir yanlizim Yorumla Soran +1 yıl Valla benim için problem yok, bir 17 yok daha olurum Yorumla ercanozkn +1 yıl aynen oyle karavanimla ciktigim tatilim. bana yeter Yorumla
Ceval Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Hiiiim demek oynamayı seviyorsun Oynarız 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Aslında beni duyan da hiç oturmuyorum sanır ama işte arada millete karışmak istiyor insan😅 Yorumla Ceval +1 yıl Çok güzel oynayan bayanı severim karşılıklı oynarız Yorumla Ceval +1 yıl Üzülme ben varım seni hep dansa kaldırır oynatırım birlikte oynarız istemez misin kraliçe Yorumla Ceval +1 yıl Dönmedin bana benden iyisini bulamazsın Sultanım Yorumla
Frhtclk Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Doğulu birini bul beraber halay başı olursunuz 👫👬👭🧑🤝🧑👫💃 1 1 Yorumla Frhtclk +1 yıl Mendili ver bana bı Grani dönek daha ne istiyorsun sen Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı. Bütün millet halaytöz 1 0 Yorumla
münzevibirisi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 46% +1 yıl Bacım pandemi var. Ne halayı, ne düğünü? 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Kız pandemi mi kaldı. Millet başladı düğüne, dun gittim daha. 1 temmuz her yer fora zaten😅 Yorumla münzevibirisi +1 yıl Yasal sınır yok diye düğüne gidip enfekte mi olalım ahahahah Yorumla Soran +1 yıl Kız ne enfektesi, geç bunları evlerde çürüdü zaten millet. İyi oldu bu düğün dernek 😅 Yorumla münzevibirisi +1 yıl Öf ben gitmem ya. Zaten yeni gelinlerden de nefret ediyorum ahahah Yorumla Soran +1 yıl Sen olmayacaksın galibac yeni gelin 😅 Yorumla münzevibirisi +1 yıl Hayır ahaah Yorumla Soran +1 yıl Nasıl eminsin öyle. Böyle diyenler herkesten önce gider🤣 Yorumla münzevibirisi +1 yıl Valla 8 yıldır hayır diyorum ama hiç gitmedim ahahaha Yorumla Soran +1 yıl Daha bir 8 yıl daha denir, acelesi yok. Yorumla
Howshouldbeended Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hobaa doblolu enişte arıyor ntkkf 0 17 Yorumla Soran +1 yıl Yok daha neler, koca göbekli olur onlar, bana uymayı bırak, otur der birde😅 Yorumla Howshouldbeended +1 yıl Yok yok oynar onlar Yorumla Soran +1 yıl Koca göbekle mi. Uymaz bana Yorumla Howshouldbeended +1 yıl Sende karar ver oynasın mi göbeksiz mi olsun Yorumla Soran +1 yıl İkisi bir arada. Banav her alanda uymali Yorumla Howshouldbeended +1 yıl O senin dediğin kahve türü 😂 birini seç Yorumla Soran +1 yıl Olmaz, bana uymaz göbek. Hepsi bir arada olmalı ki koca salon bizi kıskanmali Yorumla Howshouldbeended +1 yıl Galiba İngiltere kraliçesi ile görüşüyorum 😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Çevremin kraliçesi evet😅 Yorumla Howshouldbeended +1 yıl Bak hele bakk analar neler doğuruyor jfjjf Yorumla Soran +1 yıl Eee öyle ama. 😅 Yorumla Howshouldbeended +1 yıl Sana hayatta başarılar Yorumla Soran +1 yıl Aşk beni bulsun diye dua et, bana uyan biri hiç yok. Olsa da uymuyor😏 Yorumla Howshouldbeended +1 yıl Belki de aşk seni buluyor ama fazla seçicisindir Yorumla Soran +1 yıl Kemdim gibi birini seçmem dogru değil mi Yorumla Howshouldbeended +1 yıl Kusursuz dost arayan dostsuz kalır diye bir söz var bildin mi Yorumla Soran +1 yıl Bende kusursuz demedim, sadece bana uyan, yanıma yakışır olmalı Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl O kadar oynayacak adam zor sanki be 0 15 Yorumla Soran +1 yıl Yahu bana ayak uydursun yeter😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman olabilir ama sen hiç oturmayacağım diyorsun Yorumla Soran +1 yıl Ya o soru öyle. Bir iki salınsak yeter😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam nerde salınacağız peki 🤣🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl Düğünde tabi ki. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm kimin düğünü kız şaşkın? Yorumla Soran +1 yıl Artık kimini bulursak 🤣 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam ben seni bu dertten kurtaracağım söz bana yeri zamanı söyle gerekirse hiç oturmayacağım senin için Yorumla Soran +1 yıl Önce görelim kaptan profilde. O sanli bayragin ardına kim var🤔 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Profili rahat bırak mesaj at yollarım resim Yorumla Soran +1 yıl Yok görmeden olmaz, bir an görelim sonra geri sanli bayrak olsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İllaki uğraş diyorsun yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sustun Yorumla Soran +1 yıl Çünkü çıkış yapmıştım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ahahahaua Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
ilk dans gelin ve damattan sonra hemen bizim atilmamiz lazim ve gozler uzerimizde olmasi lazim benimde boyle ciddi sevgilim olmadi
Ya hiç sorma, dün gittim düğüne, kimse olmayınca şöyle bir salinamadim bile. Otur otur geldim☹
dugunlerde uzaktan uzaga kesismekten baska bisey olmuyor bendede anca oynayanlara alkis caliyorum 🤣
Onu da yaptım, kayit foto da oldu amakesisecek yoktu bile bana uygun. Bir giderken bir gelirken milletin odağı oldum hepsi bu
nereye gidecek sence bu yanlizligimiz
Ya bana uygun biri olana kadar sorun yok. Yoksa hiç olmasin tın
bende bu dusuncede oldugum icin 7 yildir yanlizim
Valla benim için problem yok, bir 17 yok daha olurum
aynen oyle karavanimla ciktigim tatilim. bana yeter
Hiiiim demek oynamayı seviyorsun Oynarız
Aslında beni duyan da hiç oturmuyorum sanır ama işte arada millete karışmak istiyor insan😅
Çok güzel oynayan bayanı severim karşılıklı oynarız
Üzülme ben varım seni hep dansa kaldırır oynatırım birlikte oynarız istemez misin kraliçe
Dönmedin bana benden iyisini bulamazsın Sultanım
Doğulu birini bul beraber halay başı olursunuz 👫👬👭🧑🤝🧑👫💃
Mendili ver bana bı Grani dönek daha ne istiyorsun sen
Bütün millet halaytöz
Bacım pandemi var. Ne halayı, ne düğünü?
Kız pandemi mi kaldı. Millet başladı düğüne, dun gittim daha. 1 temmuz her yer fora zaten😅
Yasal sınır yok diye düğüne gidip enfekte mi olalım ahahahah
Kız ne enfektesi, geç bunları evlerde çürüdü zaten millet. İyi oldu bu düğün dernek 😅
Öf ben gitmem ya. Zaten yeni gelinlerden de nefret ediyorum ahahah
Sen olmayacaksın galibac yeni gelin 😅
Hayır ahaah
Nasıl eminsin öyle. Böyle diyenler herkesten önce gider🤣
Valla 8 yıldır hayır diyorum ama hiç gitmedim ahahaha
Daha bir 8 yıl daha denir, acelesi yok.
Hobaa doblolu enişte arıyor ntkkf
Yok daha neler, koca göbekli olur onlar, bana uymayı bırak, otur der birde😅
Yok yok oynar onlar
Koca göbekle mi. Uymaz bana
Sende karar ver oynasın mi göbeksiz mi olsun
İkisi bir arada. Banav her alanda uymali
O senin dediğin kahve türü 😂 birini seç
Olmaz, bana uymaz göbek. Hepsi bir arada olmalı ki koca salon bizi kıskanmali
Galiba İngiltere kraliçesi ile görüşüyorum 😂😂
Çevremin kraliçesi evet😅
Bak hele bakk analar neler doğuruyor jfjjf
Eee öyle ama. 😅
Sana hayatta başarılar
Aşk beni bulsun diye dua et, bana uyan biri hiç yok. Olsa da uymuyor😏
Belki de aşk seni buluyor ama fazla seçicisindir
Kemdim gibi birini seçmem dogru değil mi
Kusursuz dost arayan dostsuz kalır diye bir söz var bildin mi
Bende kusursuz demedim, sadece bana uyan, yanıma yakışır olmalı
olur olur yeriz :)
Hasbinallah 🙄
O kadar oynayacak adam zor sanki be
Yahu bana ayak uydursun yeter😅
O zaman olabilir ama sen hiç oturmayacağım diyorsun
Ya o soru öyle. Bir iki salınsak yeter😅
Tamam nerde salınacağız peki 🤣🤣🤣
Düğünde tabi ki.
Hmm kimin düğünü kız şaşkın?
Artık kimini bulursak 🤣
Tamam ben seni bu dertten kurtaracağım söz bana yeri zamanı söyle gerekirse hiç oturmayacağım senin için
Önce görelim kaptan profilde. O sanli bayragin ardına kim var🤔
Profili rahat bırak mesaj at yollarım resim
Yok görmeden olmaz, bir an görelim sonra geri sanli bayrak olsun
İllaki uğraş diyorsun yani
Sustun
Çünkü çıkış yapmıştım
Ahahahaua
Var kız var