Soruyu 2 gunde 4. Defa sorusum
3 seneden beri bi kızı seviyorum o beni tam tanımiyor ama ben onu ortak tanıdiklar aravılıgiyla fazlasiyla tanidim 1 sene once kıza açılmayı planlıyordum ilk acıldıgim bi kız olucakti kabul etse benimde onunda ilk sevgililik durumu olucaktim ama cesarst edemedim ve askere gittim askerdeyken kız bi uzaktan tanıdıgim biriyle sevgili olmuş 4 ay kadar sonra kızı aldatmış şerefsiz ve kızdada ilk sevgilisinden vurgun yiyince guvensizlik depresyon vsaire her şey oluşmus kızla aramızda 100 km yol var 1 haftadir kızı belki 1 defada olsa uzaktan görürum diye 200 km yol yapiyorum 100 git 100 gel ama bu ilk kez acılacagim olmasi ve erkeklere guveni olmamasi beni korkutuyor nası bi yol izlemeliyim aklimda bi kaç plan var ortak tanıdıgımız aynı zamanda kızın en yakın dostuyla bi mekanda normal gitmis gibi olsalar o sırada bende o ortak tanıdıgimiza tel açıp o uzun zamandir gorusmuyoz yuzyuze falan diyip onlarin yanina gitsem sonra gunluk hayattan muhabettet edip donüste ikisinide ilk olarak ortak tanidgimizi evine sonrada sevdicegimi evine goturuyoken hafiften açılıp sonra baktim yumuşuyo hiç sanmiyom ama baska bi mekana sürsem her şeyi anlatsam oda eger bana zaman ver yeni aldatildim vesaire dile getirirse bende benim açılamama cesaretsizligim salakligim yuzunden aldatıldin desem herseyi dosdogru bodoslama anlatsam nolur guvenini kazanabilirmiyim veyada bana baska bi yol onerirmisiniz kizin aldatildigini ögreneli iki hafta oldu hağlen daha onunda benimde ilklerimiz olucagini dusunuyodum neyse artik onu gecelim ama iki haftadir kahroluyorum deliriyorum gozume uykular girmiyor bana lütfen bi yol gösterin kısa kısa değilde detayli detayli nası bi yol uyguluyacagimi anlatirsaniz sevinirim cevaplariniz icin simdiden çok teşekkür ederim
3 seneden beri bi kızı seviyorum o beni tam tanımiyor ama ben onu ortak tanıdiklar aravılıgiyla fazlasiyla tanidim 1 sene once kıza açılmayı planlıyordum ilk acıldıgim bi kız olucakti kabul etse benimde onunda ilk sevgililik durumu olucaktim ama cesarst edemedim ve askere gittim askerdeyken kız bi uzaktan tanıdıgim biriyle sevgili olmuş 4 ay kadar sonra kızı aldatmış şerefsiz ve kızdada ilk sevgilisinden vurgun yiyince guvensizlik depresyon vsaire her şey oluşmus kızla aramızda 100 km yol var 1 haftadir kızı belki 1 defada olsa uzaktan görürum diye 200 km yol yapiyorum 100 git 100 gel ama bu ilk kez acılacagim olmasi ve erkeklere guveni olmamasi beni korkutuyor nası bi yol izlemeliyim aklimda bi kaç plan var ortak tanıdıgımız aynı zamanda kızın en yakın dostuyla bi mekanda normal gitmis gibi olsalar o sırada bende o ortak tanıdıgimiza tel açıp o uzun zamandir gorusmuyoz yuzyuze falan diyip onlarin yanina gitsem sonra gunluk hayattan muhabettet edip donüste ikisinide ilk olarak ortak tanidgimizi evine sonrada sevdicegimi evine goturuyoken hafiften açılıp sonra baktim yumuşuyo hiç sanmiyom ama baska bi mekana sürsem her şeyi anlatsam oda eger bana zaman ver yeni aldatildim vesaire dile getirirse bende benim açılamama cesaretsizligim salakligim yuzunden aldatıldin desem herseyi dosdogru bodoslama anlatsam nolur guvenini kazanabilirmiyim veyada bana baska bi yol onerirmisiniz kizin aldatildigini ögreneli iki hafta oldu hağlen daha onunda benimde ilklerimiz olucagini dusunuyodum neyse artik onu gecelim ama iki haftadir kahroluyorum deliriyorum gozume uykular girmiyor bana lütfen bi yol gösterin kısa kısa değilde detayli detayli nası bi yol uyguluyacagimi anlatirsaniz sevinirim cevaplariniz icin simdiden çok teşekkür ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hemen ilk karşılaştığınız gün açılmayın bence biraz zaman geçsin birkaç kez daha görüşme ayarlamaya çalışın sizi görsün tanısın biraz daha sonra bir şekilde anlatın duygularınızı.
sorumu dun paylastim ama galiba taslak kalmis yeni dusmuş neyse onu gecelim aho mal kafam kıza askere gitmeden acilsam kabul etse hem kızin hem kendi ilk sevgilim olucakti neyse onu gectim askere gitmeden cesaret edemeyen ben bu gun bi plan yaptim kıza pat diye acildim olay şoyle olduki plan yaptım ben aydında oturuyom o izmirde şimdi yaklasik 100 km yol var arada kiz bende 2 3 defa ortak tanidiklarla gorusmustuk ama ben onu yakin arkadaslarindan tanidim ne sevdigini nası birini oldugunu neyse bu gunku gorusmemizi anlatiyim ortak tanidigimizi aradim dedimki normal gunluk gittiginiz bicafeye falan gidin oturun siz oturdugunuzda bana mesaj at ben seni arayim uzun zamandir gorusmuyoz bi hasret giderelim 2 arkadas rolu yapalim dedim tamam dedi bunlar gitti bn aradim sonra gittim bulunduklari mekana izmire iş icin gelmiş gibi anlattim falan normal gunluk hayattanbkonustuk donüste buda planimizin parcasiydi sizi ben birakcam dedim falan once reddetcekti ben israr edince istemiyo gibi bincektiki sevdicegimde araba binsin neyse bindiler sevdicegimin evi yakin olmasina ragmen dostu ters istikamette isim var rolu yapti ve onu sevdivegimin evinden yaklasik 25 30 km uzaga biraktim donuste yanima oturmasi icin israr ettim tanisirz falan dedim en son kabul etti sonra askere gitmeden utangacliktan korkudan acilamayan salak ben bi anda kiza dokuldum her seyi anlattim dedi kendime guvenemiyorum sana guvenemiyorum bana biraz zaman ver falan dedi basimdan boyle boyle olay gecti dedi dedim hepsi benim sucum sana askere gitmeden acilsak belki simdi evlilik hazirliklari yapiyoduk tabi sende bana ısınsaydin o sirada dedim seni 3 senedir deliler gib iseviyorum dedim oda dedi nolur anla beni falan dedi tekrar dedi kendime ve sana nasi guveniyim dedi hadi sen belki iyi kalpli temiz seven biri olucan ama sana umut verirsem ve icimdeki duygular hareket etmesse sana soguk kalirsam seni yari yolda birakmis olurum bana zmaan anla beni dedi
Kelime yetmedigi icin devami bu sonr aben sucu tekrar tekrar ustlendim cesaretsizligimden dedim kız hafiften yumusadi yuzundeki uzuntu hafiften tebbessumle doküldü ama tekrar tekrar diyorum zaman ihtiyacim var dusunmeliyi mfalan dedi simdi ne yapsam zaman ver dedi ama her gun yavastan arta arta gerek telefondan gerek yuzyuze gorussemmi yoksa zaman ver diediya onumu beklesem ne yapmaliyim ilk kez acildim ve haglen dahabsoktayim bunu nasi yaptigi micin kendimi tebrik etmek isterim bana lütfen taktik verirmisin simdiden tesekkur ederim
Direk reddetmemesi sizin açınızdan olumlu olmuş bir umut var yani. Ama zaman istemiş sizden bu konuyu da konuşmalıydınız aslında. Sorun isterseniz tamam anlıyorum seni zaman vericem fakat bu süreç içerisinde görüşmeye konuşmaya devam mı edelim yoksa rahatsız olursan sen karar verdiğinde bana cevabını bildirir misin gibisinden güzel cümlelerle ifade edin kendinizi.
Cok teşekkür ederim yanıtıniz icin dediklerinizi yapıcam gelişme olursa tekrardan haber veririm
Rica ederim. Bol şans size umarım güzel gelişmeler olur.