Aşk İlişkileri Sevgilim bana "minik or*sp*m" diyor, bu adamda art niyet var mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Niye böyle dediğini bilmiyorum ama sürekli bu şekilde hitap ediyor. Sizce art niyet varmıdır? Güncellemeler+1 yıl 31 yaşında ben ise 18. Sevgilim bana "minik or*sp*m" diyor, bu adamda art niyet var mı? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Mervkaya Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı. Vallahi sana normal mi geliyor bir insan sevgilisine kötü kelime bile kullanamaz kıyamadığından taktığı sıfata bak adamın 2 2 Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum. Yatakta hoşuma gidiyor ama gün içinde demesi tuhaf geliyor. Seviyorum ayrılamıyorum Yorumla Mervkaya +1 yıl Bence direk söyle hoşlanmıyorum böyle sürekli demenden diye sana saygı gösteriyorsa zaten demez bundan sonra Yorumla
Kirazimsiseftali Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 761 cevap paylaştı. Ben 18 yaşındayım 31 yaşında adamları nerden buluyorsunuz cidden awk sana orusspu diyor sence normal mi 3 0 Yorumla
Tefooooo76 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bence şakası bile güzel değil insan sevgilisine o**spu sıfatı takar mı ya tam tersine bu sıfat için adam dövmek gerek 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum. Keyifli olduğu zaman diyor sürekli Yorumla Tefooooo76 +1 yıl Ben demem sen denmesinden haz alıyor musun bilmiyorum Yorumla Tefooooo76 +1 yıl Ayrıxa 31 yaşında sevgili ne ya adam mı kalmadı sen doğduğunda adam nerdeyse ergenliğe başlamış Yorumla Soran +1 yıl Yaşın benim için önemi yok. Olgun erkeklerden hoşlanıyorum zaten. Yorumla Tefooooo76 +1 yıl O zaman bişey diyemem Yorumla
Kahve_-Kokusu Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Sen de hala sevgilim diyorsun. Vallahi pes ya. Böyle hitap mı olur? 3 0 Yorumla
SIRIUS__ Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 43% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 663 cevap paylaştı. Var tabi öyle hitap mı olur nasıl tahammül ediyorsun 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Çok seviyorum yoksa ayrılmıştı Yorumla Soran +1 yıl Ayrılmıştım Yorumla SIRIUS__ +1 yıl Anlaşılan o seni pek sevmiyor sana sadece yatak partneri fuckbody gözüyle bakıyor sana karşı kullandığı kelimelere bakılırsa... Yorumla
_madman_ Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yani bazen insan yatakta gaza gelip söyleyebiliyor ama normal hitap şekli olarak kötü 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yatakta çok argo konuluyor zaten. Günlük hayatta da bunu diyor. Yorumla _madman_ +1 yıl Boş bir insan o zaman sende bunu kendin farketmen gerek Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sana öyle diyorsa seni ne olarak gördüğü ortada eğlenecek seninle ve sonrada tekmeyi basacak 0 0 Yorumla
adınıkoyamadımm Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Senin gibi çıtırı bulmuş bir de öyle mi davranıyorYatakta söylenir o sözler 0 0 Yorumla
Hardmannnn Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Saçını çekip kalçanı tokatlarken ben senin neyinim diye de soruyor mu 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Evet. Yorumla Hardmannnn +1 yıl Tamam gel birkaç taktik vereyim delirt onu. Yorumla
Wosty Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 88% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Pek masum gelmedi ama neyse..! 0 0 Yorumla
Düzbirisi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Sence? Yok mu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Vallahi sana normal mi geliyor bir insan sevgilisine kötü kelime bile kullanamaz kıyamadığından taktığı sıfata bak adamın
Bilmiyorum. Yatakta hoşuma gidiyor ama gün içinde demesi tuhaf geliyor. Seviyorum ayrılamıyorum
Bence direk söyle hoşlanmıyorum böyle sürekli demenden diye sana saygı gösteriyorsa zaten demez bundan sonra
Ben 18 yaşındayım 31 yaşında adamları nerden buluyorsunuz cidden awk sana orusspu diyor sence normal mi
Bence şakası bile güzel değil insan sevgilisine o**spu sıfatı takar mı ya tam tersine bu sıfat için adam dövmek gerek
Bilmiyorum. Keyifli olduğu zaman diyor sürekli
Ben demem sen denmesinden haz alıyor musun bilmiyorum
Ayrıxa 31 yaşında sevgili ne ya adam mı kalmadı sen doğduğunda adam nerdeyse ergenliğe başlamış
Yaşın benim için önemi yok. Olgun erkeklerden hoşlanıyorum zaten.
O zaman bişey diyemem
Sen de hala sevgilim diyorsun. Vallahi pes ya. Böyle hitap mı olur?
Var tabi öyle hitap mı olur nasıl tahammül ediyorsun
Çok seviyorum yoksa ayrılmıştı
Ayrılmıştım
Anlaşılan o seni pek sevmiyor sana sadece yatak partneri fuckbody gözüyle bakıyor sana karşı kullandığı kelimelere bakılırsa...
Yani bazen insan yatakta gaza gelip söyleyebiliyor ama normal hitap şekli olarak kötü
Yatakta çok argo konuluyor zaten. Günlük hayatta da bunu diyor.
Boş bir insan o zaman sende bunu kendin farketmen gerek
Sana öyle diyorsa seni ne olarak gördüğü ortada eğlenecek seninle ve sonrada tekmeyi basacak
Senin gibi çıtırı bulmuş bir de öyle mi davranıyor
Yatakta söylenir o sözler
Saçını çekip kalçanı tokatlarken ben senin neyinim diye de soruyor mu
Evet.
Tamam gel birkaç taktik vereyim delirt onu.
Pek masum gelmedi ama neyse..!
Yok canım sevdiği için öyle diyordur
Art niyetle alakası yok.
Sence? Yok mu
İğrenç
Hoşmdeğil ya