Sevgilim beni ailesine anlatmış ama bi sorun var mı sizce? Başak burcu erkegi?

Benim yaşım 21 Sevgilim 23 yasinda. Evlenme konusunda o olumsuz bakıyor. Düzgün bi is bulamaması borc olup birikim olmaması sayesinde. Bana dediği şeyde su “eğer durumum uygun olsa es olarak isteyeceğim kişi sensin..” demişti. Beni bi gün Babasına anlatmış. Merak etmiş babası sormuş. Demis fazla vakitgecirmeye basladin tel de vs. O da Beni göstermiş. Şakasına demiş ki oğluna “diğer görüştüklerine ne oldu” falan diye o da demiş “bu kız hepsini eledi geçti “ şakalasmıslar. Dikkat et fazla bağlanma falan demiş babası. Herneyse. Ben de o öyle diyince “geçen de benimkilerseni gördü telefonda ama bi şey demediler nereli diye sordular sadece meraktan o kadar yani..” dedim. Biraz endiseli gibiydi ve dedi ki “ben biraz yavaş gidelim dedikçe durum hızlanıyor bi el atmalıyım. Nasihat veriyorlar nasihat olayı bayıyor “ dedi gülüştük. Bende dedim “konuşmuyoruz artık de boş ver sen de dinleme onları..” dedim. triplendim kendi kendime. Tamam ben de o da hız istemiyoruz iliski de ama. . basak burcu erkeğini anlamak da ne zormuş. :)))
Sevgilim beni ailesine anlatmış ama bi sorun var mı sizce? Başak burcu erkegi?
Cevapla