Benim yaşım 21 Sevgilim 23 yasinda. Evlenme konusunda o olumsuz bakıyor. Düzgün bi is bulamaması borc olup birikim olmaması sayesinde. Bana dediği şeyde su “eğer durumum uygun olsa es olarak isteyeceğim kişi sensin..” demişti. Beni bi gün Babasına anlatmış. Merak etmiş babası sormuş. Demis fazla vakitgecirmeye basladin tel de vs. O da Beni göstermiş. Şakasına demiş ki oğluna “diğer görüştüklerine ne oldu” falan diye o da demiş “bu kız hepsini eledi geçti “ şakalasmıslar. Dikkat et fazla bağlanma falan demiş babası. Herneyse. Ben de o öyle diyince “geçen de benimkilerseni gördü telefonda ama bi şey demediler nereli diye sordular sadece meraktan o kadar yani..” dedim. Biraz endiseli gibiydi ve dedi ki “ben biraz yavaş gidelim dedikçe durum hızlanıyor bi el atmalıyım. Nasihat veriyorlar nasihat olayı bayıyor “ dedi gülüştük. Bende dedim “konuşmuyoruz artık de boş ver sen de dinleme onları..” dedim. triplendim kendi kendime. Tamam ben de o da hız istemiyoruz iliski de ama. . basak burcu erkeğini anlamak da ne zormuş. :)))
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılburçlara inan inanma orasına karışamam ama burç konusunu ilişkine katma aklını karıştırır. borç harç konusunda okul okuyorsa sen de okuyorsan ilerde halledilmicek şeyler değil adamın 300k borcu olucak hali yokki kendi aileside yardımcı olur
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru ama su anlık o ailesine bakmakta yardımcı oluyor gibi bi durum var pandemi gitse is hayatını sınavını düzene soksa... iyi olacak. Bana da diyor zaten henüz okulun vs var bakalım diyor. Haklı zaten. Evlilik düşünmüyorum evlilik Askı öldürür düzgün bi isim ve birikimim olmalı öncesinde ama evlenecek olsam seni hiç kacırmazdım Şu an evlenirdim diyor. Ya kısacası tamam genciz evlilik falan planımız da yok o da borcu bitirme birikim yapma düzene sokma derdinde hayatı. Zaten anlayış ile Karşılıyorum ama benim yüzümden telefonla fazla vakit geçirdiğinden ailesi beni merak etmeye başlamış. Babası sormuş nereli vs diye bugün. O da göstermiş fotomu. Öyle bi sohbet ettik dedi. Ama bakalım... umarım davranışları ailesi yüzünden değişip bana karşı soğumaz.. çünkü ailesi beni merak etmeye başlamış telefonla fazla ilgilendiği için. Kardeşi vs de soruyormuş. “Evdekiler de bi merak basladi..” diyor gülüşüyorduk başında ama gerildi galiba biraz o ... ben yapmıyorum bi şey ama ailesi yüzünden bana karşı olumsuz etkilenirse şansıma soverim bu sefer. Tamam genciz henüz ben de acele etmiyorum da onda ki gerginliği nasıl azaltırım kafasını rahatlatırım onu merak ediyorum
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
6Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı. Hikaye güzel başak burcuyum. Mutsuz olmaktan korkuyor. Seni üzmekten çekiniyor. Orta yolu bulursunuz ama geçim için para şart 👍🏻
110 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten öyle mi dersin? Değerli yorumuna sevgim saygım büyük, teşekkür ederim.
Kendisi de diyor, paranın önemi isin önemi büyük diye. Bana dedi ki “sen de okuyorsun, bakalım çalışacak mısın ev hanımı mı olacaksın geleceğe bi bakalım ben de tekrar sınava gireyim memurluk kazanayım, duzene sokayım hayatı böyle 12 saat çalışıyorum hayat olmaz böyle..” dedi ben de haklısın yanındayım senin dedim. O da “2-3 seneye evlenmek istiyor gibisin beklemezsin..” dedi. Ben de yanlış düşündüğünü söyledim ona. İs yerinde is halinde bile kulaklığı takar benimle konuşur telefonda. Evdekiler de fark etmiş az uyuduğunu vs. Eve gittiğinde de konuşur aşırı yorgun olmadıkça bırakmaz. Nazar değmesin.. ama bildiğin tam bi Başak burcu erkeği. Kesinlikle mutsuz olmaktan korkuyor bence ve o yüzden duygularını bastırıyor gibi. Ağzından kaçırdı is yerinde telefonla benimle konuşurken “çık gel yanıma diyesim geliyor sonra diyorum kendime sacmalama oğlum duzenin mi var senin diyorum kendime”dedi. “Amannnn hayal kurdurtma bana sus neyse “ deyip laf karıştırıyor arada...
Soran+1 yılDoğru diyorsun. Kafa yapısı senle uyusur bana gore. Memur olayım çalışma saatimde belli olsun yoksa karıma düzgün bi vakit ayıramam onun endişesi var. Çocuk illa istiyorum bu halde bakamam da zaten dedi bende biliyorum herşeyi ve herşeyin vakti var sen düşünme detaylı dedim. O da dayanamıyorum su an’ı yasamak yerine fazla düşünüyorum dedi. Tam onunla telefonda bunları konuştuk is yerinde yanına bi is arkadaşı geldi evlilikten bahsetti “askı öldürüyo evlenmek hele çalışıyorsan evlenmek daha da zor..” vs dedi. O da sinirlendi herkes bana böyle diyor soğutuyor insanlar birliktelikten dedi. “Ben sevgililik bile düşünmezken aldım zaten seni hayatıma nasıl olduysa...” dedi.
Soran+1 yılDoğru diyorsun kayılıyorum sana. Eksik olmamaya çalışacağım.. kendimi bi toplayım o konularda o zaman anca hazır his ederim belki 27imde en olmadı 30umda. Yani is kazanç bakımından kafam rahat olmalı demisti. Dedikleri doğru zaten ama devir değiştikçe evlenmek de iliski kurmak da maddiyat açısından zorlaşmaya başlıyor. Gelecek nesillerin halini düşünemiyorum...
- +1 yıl
O yüzden evlenmeden geçim kurmak daha mantıklı. Herkes yaşadığını paylaşır sen olumsuz yorumlara aldırma her insan bir değil. Evlenmek için 30 çok geç bir yaş sayılmaz. Bu arada senin burcun nedir? Ben sevdiğim kadını 7 yıldır bekliyorum elini bile tutamadım eğer sevdiğin adam gerçekten adamsa seni yarı yolda bırakmaz 👍🏻
Soran+1 yılGerçekten doğru konuşuyorsun. Çok beğendim senin yorumlarını. Cidden gönlümü ferahlattın ya Allah yolunu açık etsin sevdiğine kavustursun nasipse. Ben ikizler burcuyum. Sevilmez burcum pek ama...
Soran+1 yılCiddenbazı açıklamalar tam uyuyor doğru diyorsun. Ben de o yüzden belirttim burcu :)). Ya tamam genciz diyorum evlenmicez hemen tabi diyorum kafasını rahatlatmaya çalışıyorum sende öyle Misin bilemem ama geleceği aşırı düşünüyor. Tamam hallolacak ama Şu an an’ı yaşayalım diyip kafasını boşaltma pesindeyim:( ailesi de beni iyice merak edince o da gerildi galiba. Ailesi yüzünden bana olan ilgisi giderse üzülürüm. Sonuç da telefonda benim yüzümden fazla vakit geçirdiği için ailesi de merak halinde. . . Naapsam kafasını rahatlatsam bilemedim :) bakalım is yerinde zaten şimdi. Her akşam konuşuruz tel de is yerinde olsa bile ama bu akşam aramayayım mesaj bile yazmadan yazmasını bekleyim daraltmayayım. Sanssızım bu konular da :))
- +1 yıl
Söylediklerimde hem fikirsin bu güzel. Beklemek zaman harcamak zaman kaybettirmez. Bu bahsettiğim sana doğruyu göstere bilir. Ben burcumu savunmuyorum bu konudada hem fikir olalım. Yanlış şeyler yapma yanlıştan kastımı umarım anlamışsındır o konulara girmek istemiyorum. Yani bir insan istedikten sonra zamana yaydıktan sonra ona bir şey kaybettireceğini sanmıyorum yeterki siz bir birinize sahip çıkın yeter. Başak burcu erkeği gerçekten burcunun özelliklerini taşıyorsa seni aldatma veya kandırma olasılığı yüzde sıfır diye bilirim ben 7 yıldır üstüne basarak söylüyorum aldatmayı geçtim bir kadınla gönül ilişkisi bile kurmadım. Ben burcun için demiyorum yine insanlık karakter meselesi demiyorum. Başakları kimse sevmeye bilir ama en iyi burçlar arasında 1. Olduğuna eminim ne burçlar var 1. Yiz der ama sen bide onu o kişiyi tanıyanlara sor. Ne sıkıl nede sık orta yolu birazda sen ayarla. Bir evlilikte karşı taraftan ne bekliyorsan sevdiğin insanında onları düşündüğünü bilirsin
Evlilik demek için yaşlarınız çok küçük aceleniz ne
011 Yorumla
Soran+1 yılElbet acelemiz yok. O bana diyor zaten “isten çıkacağım sınava gireceğim memur olsam çalışma saatim belli olsa borcum azalsa birikimim de olsa o zaman evlenmeye uygun olurum. Su an uygun olsam su an evlenirdim seni kacırmamam gerektiğini söylüyor içim “ dedi.. ben de ben beklerim sorun yok hak veriyorum dedim. O da evlilik konu açılınca icgeciriyor keşke falan diyor sonra diyor “hayal kurdurtma be amaaaannnbn” diyor gülüyor falan. Boş veriyoruz an’a bakıyoruz ama Arada evlilikten konu açılıyor bu konuyu konuşmak istememesine rağmen mevzusu açılıyor istemsizce. 😂
Soran+1 yılSonra yaş geliyor yavaş yavaş. 30 a kalmış 9 senem hahahah 😂 ben yalnız kalmak istemiyorum 30umda. Su an zaten dusunmuyorum ya. İleride ama. İlerisi için de düşünerek hareket etmek gerek. Şimdi eğlencesine sevgililik gibi ama zamanla cnsellige kayıyor is. Mevzu oralara giriyor. Eğleniyoruz an ı yaşıyoruz derken herşeyi konuşurken is cinsellge geliyo. 😅 hormonları durdurmak sartt
Soran+1 yılDoğru ya. ama nedense doğru insanı bulma konusunda yanlıslarım fazla. Bulamayacagımı dusunmekteyimde. Acele etmiyorumda sadece kıskandm yani erken yaş da sevme sevilme duygularını karşı cinsle yasayabilen hemcins arkadsslar olunca :)) şanslılar galiba. :)) fazla kriter var beğenilme sevilme konusunda güzellk vs yaslanıncaguzellık de kalmıyo:)) yaslanmadan evlenirim umarım düşünceleri dkdkkdkd
Soran+1 yılSevebilen erkekleri de yoruyorlar böyle oluyor ondan sonra. Ben sevdirmedim herhalde kendimi. Ya diyorum mesela her şey de yanındayımdesem de davranışlarımla da hissettirmeye çalışıyorum. Evliliği zaten durumlardan ötürü istemiyor ancak istememesine rağmen hep bu konu açılıyor ben açmıyorum tesadüf açılıyor o da şaşırıyor. Onca şey konuşuyoruz konu buraya giriyor diyor. Bugün göstermiş beni de babasına. Babası görmek istememiş aslında sormuş sadece kim diye o da demiş ki “aaa onu mu diyorsun, işte bu..” demiş fotomu göstermis 😂 anlattı bana da gülüştük “ben yavaş gidelim dedikçe hızlanıyor haller. Nasihat moduna giriyorlar sonra bende sevmiyorum öyle nasihat dinlemeyi bu olaya bi el atmalıyım..” dedi. Hani yakın zamanda veya düzenini oturtmadan evlilik istemedigi için ailesinin nasihat vermesi de bayıyor haliyle onu
Soran+1 yılGerçekten diyorum benlik bi baskı yok üzerinde ama konular birbirini açınca evliliğe geliveriyor. Sonra iç çekip “hayal kurdurtma” diyip konu çeviriyor 😂 anlayış ile karşılıyorum. İs yerinde bile en dar vaktini bana ayırmaya çalışan bi insan. “An’ı yaşamaya çalışalım ben geleceği fazla düşünüp irdeliyorum ama an’a bakalım..” dedi bende hak verdim ona. Ama bakalım... umarım davranışları ailesi yüzünden değişip bana karşı soğumaz.. çünkü ailesi beni merak etmeye başlamış telefonla fazla ilgilendiği için. Kardeşi vs de soruyormuş. “Evdekiler de bi merak basladi..” diyor gülüşüyorduk başında ama gerildi galiba biraz o 😂... ben yapmıyorum bi şey ama ailesi yüzünden bana karşı olumsuz etkilenirse şansıma soverim bu sefer. Tamam genciz henüz ben de acele etmiyorum da onda ki gerginliği nasıl azaltırım kafasını rahatlatırım onu merak ediyorum 😂
Soran+1 yılNe zor bu isler ya. . ben anlayış versem bile herseye. Yine sıkıntı çıkabiliyor. Hiç bi iliskim de şansım yoktu :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni ilişkide yalnız hissettirmiş, şaka yoluyla da olsa. İnsanın gözü dolar ya. Triplerini anlayıp da gönlünü alabiliyor mu, bu önemli.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMq adam bütün herşeyi ininden cinine kadar anlatmış bu nasıl bir kafa
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım. Bana mı diyorsun ona mı.
Cevap sahibi+1 yılOna babasıyla ne konuşmuşsa noktaya kadar anlatmış
+1 yılBurçlara fallara göre kişilik analizi yapan fallara inanan bi aptal daha
05 Yorumla
Soran+1 yılEğlencem sadece burçlar. Bi zahmet insanların eğlendiği şeylere de karısmayın. Eğleniyorum okuduğum şeylere sadece. Burc açıklamalarında yazanlar gibi kisiligi tam aynı. O yuzden belirttim. Hobim gibi ama uzaktan bi ugrasımım burçlar. Bi zahmet hoşlandığımız şeylere de burun sokmauın djdkdkföcöv
Soran+1 yılAyrıca asla fal vs yazmadım. Asla! ... inanan birisi değilim asla. Yazdıklarını anlayarak okuyarak yorum yaparsanız müteşekkir olurum. Sağ olun iyi günler :)
- +1 yıl
Senin hobinle gerçekler arasında fark var burç dediğin şey faldır fallara göre ilişkine yön veren insanda salaktır eğlenceyle ilişkin arasınaki bağ gerçek dışı ve bunu ciddi olarak sordun inanıyosun fallara safsata ve zırvalara inan ve ona göre hayatına ilişkilerine yönverdiğin için başarısızsın ilişkilerinde o yüzdeb bu soruyu sordun ve çok kibirlisin hatanı söyleyen birine kendini savunman ve laf söylemen bunu ispatlar bu kadar eleştiriye değişime kapalı bi insanın nasıl sevgilisi olur aslında olur cinselliğin afrikası türkiyede olur bitek saygılar cevap yazmanıza gerek yok
Soran+1 yılSag ol. başkalarının her dediğine haklısın diyecek olasıydık eyvah. Yazmayınız
- +1 yıl
Fallara inanarak sosyal ilişkilerini düzenleyen bi canımsın bunu sende biliyosun o bana yeter
- Aşk İlişkileri konusunda 761 cevap paylaştı.
+1 yılOğlak ve başak burcu erkeği evlere ırak jxnsmsnsks
022 Yorumla- +1 yıl
@blue-life aslan
- +1 yıl
@blue-life aslan burcu alfa
- +1 yıl
@blue-life sus başak erkeği hsjkekdjxjsj boşuna evlere ırak demiyorum ormanlar kraliçesine ormanlar krali lazım
- +1 yıl
Betimlemeyi anlamayacak zekadasin biyolojik olarak sende hayvansın bu arada zekiyim tabi az ötede ağla sizin gibi pasifler de anca millete b*k atsın kxkxjdjdks😂😂
- +1 yıl
@blue-life b*k atacak şey kalmayınca adıma taktı blue life ismi için çok mu düşündün jxjzkxkkxjjd
- +1 yıl
İnsanın ne mal olduğu düşüncelerinden belli olur düşüncen şeftaline kadar indiyse senin sorunun laf sana ağır geldiyse yine senin sorunun aslan kadını kaşar kardeşim bu hayatta herkes kendinden sorunlu önüne gelene donunu indirmeden önce iyi düşün demekki sen bir başağa donu indirmişsin işini halledip donunu çekmiş sana yol vermiş onurlu bir başak hareketi. Kaşarlarla işimiz olmaz otobanda yol kenarında bekleyenler senin gibi bir aslan kadınından daha şerefli bizim için en azından alan memmun veren memmun kendini yorma
- +1 yıl
@blue-life zaten hiçbir yerden laf atamadın en son cinsellikten laf atmaya çalıştın hıyar senin gibi hıyarlarla işim olmaz zaten sizin gibiler şeftaliyi rüyasında bile göremez sende kendine bir tane patates bakarsın artık xjkcjcjskskxj
- +1 yıl
Tamam sensin şeftali az kullandırt kendini. Alfa olsan bana yazmaya bile tenezzül etmezsin lafın altında ezildiğin için gururuna yediremiyorsun senin gibi alfanın tüm türkiyenin üstünden geçmesi dileğiyle hoşçakal diyorum. Ve senin gibi kadınların erkek gözünde escort kadar değerin olmadığını söylemek ve burcunun kadını olmaya davet edip benimle laf yarışına girmeni tavsiye etmediğimi bildirmek istiyorum kendine iyi bak. 👍🏻
- +1 yıl
@blue-life alfa olmak her önüne gelenle yatmak değil ayrıca senin gibi orta doğuluların yüzüne bile bakmam siz bol saksocu analci kutsal bakirelerinizle takılın sen burda hiç konu geçmeden benim seks hayatimla ve bedenimle ilgili yorum yaptın sizin gibi eziklerden anca bu beklenir asagilik komplekslilere cevap verdim demedigim laf kalmadi sizin gibilerin yüzüne kimse bakmaz senin bilinç altında büyük sıkıntı var umarım bir psikologa gidip destek alırsın bu kafayla yaşamak çok zor çünkü
- +1 yıl
@blue-life müslümanmış ben de neden diye hemen başedemedigi kadının cinsel hayatı hakkında yorum yapmaya başladı diyorum😂😂 ah müslimler beni hiç şaşırtmıyorsunuz
- +1 yıl
Beni yordun tamam sensin sen kazandın kadın 👍🏻 çizgifilm karakteri şhrek çizgi film karakterinin etme eşşekle muhabbet sözüyle son noktayı koymak istiyorum. Sen kadınsan kadınsındır. Seninde hayatında doğru yolu bulup mutlu olmanı diliyorum iyi geceler. Sen kazandın 👍🏻👍🏻👍🏻🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- +1 yıl
@blue-life boşuna alfayim demiyorum istediğimi elde etmeden bırakmıyorum😉 izlediğin çizgi filmlerine devam et senin bunlara anca aklım eriyor jdjchdkskdd umarım sende çöl masallarindan kurtulursun ve medeniyete uyum saglayabilirisin iyi geceler
- +1 yıl
@blue-life tipik orta doğulusun sizin kafanız bu kadar çalışıyor anca jdjxjskjxjdjdjs sapiksiniz ben ne yapıp yapmayacagimi iyi biliyorum merak etme birdaha bana mesaj atma sapık
- +1 yıl
Ben mesaj atmıyorum yorum yapıyorum cahillikte kendini benim yerime koymak alfa olarak senin görevin olmalı aslında. Sapık olsam herhalde ismim senin gibi aslan alfası kadının koyduğu şeftalim yerine muzum olabilirdi ben yinede mavi hayat koyarak hem erkekliğimi hemde doğanın bize sunduğu nimet olarak gökyüzünün maviliğini kullandım. Sevdiğin bir kadın olmasa senide seve bilirdim sanırım küçük bir ihtimal 😂😂🤣 yinede konuşmak istersen özelden yaz dinlemek fikrimi paylaşmak benim için özeldir sırrı açık eden bir yapım yok 🌹
+1 yılEeee
01 Yorumla
Soran+1 yılYa kısacası tamam genciz evlilik falan planımız da yok o da borcu bitirme birikim yapma düzene sokma derdinde hayatı. Zaten anlayış ile Karşılıyorum ama benim yüzümden telefonla fazla vakit geçirdiğinden ailesi beni merak etmeye başlamış. Babası sormuş nereli vs diye bugün. O da göstermiş fotomu. Öyle bi sohbet ettik dedi. Ama bakalım... umarım davranışları ailesi yüzünden değişip bana karşı soğumaz.. çünkü ailesi beni merak etmeye başlamış telefonla fazla ilgilendiği için. Kardeşi vs de soruyormuş. “Evdekiler de bi merak basladi..” diyor gülüşüyorduk başında ama gerildi galiba biraz o ... ben yapmıyorum bi şey ama ailesi yüzünden bana karşı olumsuz etkilenirse şansıma soverim bu sefer. Tamam genciz henüz ben de acele etmiyorum da onda ki gerginliği nasıl azaltırım kafasını rahatlatırım onu merak ediyorum
+1 yılHmmm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsenin burcun ne
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim beni ailesine anlatmış ama bi sorun var mı sizce? Başak burcu erkegi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer