Akrabamız benden hoşlanıyor mu yoksa ağır abi tavrı mı?

Aslında henüz akrabamız değiller abimin müstakbel karısının abisi. Evlenmeden çok fazla yanlız dolaşmalarını istemiyodu aileler o yüzden kızın abisi ve ben de onlara takılıyoduk. Onlara oturmaya gittiğimizde gençler olarak dışarı çıkıyoduk onların mahalledeki arkadaşlarıyla oturuyoduk yani aynı ortamda çok fazla zaman geçiriyoduk sanki bana tavrı biraz farklıydı. Ben çok neşeli biraz da hiperaktif bi insanım doğru düzgün oturamam bişey anlatırken bile el kol çok kullanırım çok dikkat çekerim ne zaman böyle bişey olsa ters ters bakar burcu düzgün dur adam gibi dur falan sürekli saçma sapan olaylarda beni ikaz ediyo cidden anlamıyorum ve benden hoşlandığını düşünmeye başladım. bu ağır abi tavrı mı yoksa benden hoşlanıyor mu?
Akrabamız benden hoşlanıyor mu yoksa ağır abi tavrı mı?
Cevapla