Her dışarı çıkışımda tüm erkek adamlar bakıyor bunu neden yapıyorlar ve herkese mi yapıyorlar?

Kapalıyım her zaman adamların hepsi bakıyor neredeyse günde 50 erkek gördüysem 30 u öküz gibi bakıyor uzun süre durduğum durakta bile 2-3 motor araba yavaşlayıp sırf bana bakıyor böyle değişik her yürürken falan farkediyorum hep bakıyorlar bunun sebebi güzel olduğum için mi yoksa herkese mi yapıyorsunuz çünkü ben gerçekten kendimi ciddi anlamda beğenmiyorum böyle çok az çıkma teklifi falan aldım bu yaşıma kadar ve kendimde birisinin beni beğenmesi için engel olarak gördüğüm kusurlarım var bu sorum ciddi anlamda sordum erkekler cevaplayın lütfen 🙏
Her dışarı çıkışımda tüm erkek adamlar bakıyor bunu neden yapıyorlar ve herkese mi yapıyorlar?
Cevapla