
#Wlesya🌸❤️

Eglenebilcegin birini bulmalisin sanirim o zaman sevgli olmayin flort gibi takilirsiniz istediginizde konusursumuz istemediginizde konusmazsiniz reelse istediginde gorusursun istemediginde gorusmezsin ama oyle bir iliskide baglilik olmaz sevgi de pek olmaz ilgi de ztn istemiyorsun tam olarak iliskide sayilmaz bu tabi karsindakine basta belirtceksin durumunu ve kiskanmaman lazim o baskalarina ilgi gosterirse vs cunku eglencelik takiliyor olucaksin boyle yapanlar var yani boyle birsey dusunuyorsan boyle arayabilirsin
Çok ilginç enteresan bir durum.
Durumunuz vahim bir hal.
Bu durumda ya siz sevgilinizi tam anlamıyla sevmiyorsunuz ya da sevgiliniz sizi tam anlamıyla sevmiyor.
Ya sizin yaşam tarzınız farklı ya da sevgilinizin.
Sonuçta bir eksiklik var birşeylerde
Hadi bakalım buyur burdan yak. Ne diyim şimdi buna
Ahaha bu kadar doğru anlatılır, aynı ben. Ek olarak vakit de lazım bu da yok en iyisi toptan çözümü söylüyorum sıkı dur. Hiç bulasmıyorum kafa rahat...😅 Selam sabah yok daha iyi...
Cevap
27Cevap
Serbest ilişki lazım sana sen isteyince ariycan istemeyince görüşmeyeceksin öyle anladım ben
- Tek oyalanabileceğin bir uğraş edinmelisin.
- Seni severken fazla ilgi göstermeyecek birini bulmalısın.
😂😂😂bendee aynı sorunu yaşıyorum düzelicezmi bilmiyorum
varlığında dövünürüm yokluğunda ölüyüm Odamın hayaletisin, sessizliğine aşığım diyorsun
sana bir soru sevgiliden beklentin nedir? neden sevgilin olmalı?
Wlesya benimle sevgili ol. senin mutlu bir kadın yapabilirim canım :D
Bu bende de var 😂 en iyisi kafaya takmamak bir şeyler ile uğraşmak lazım
Yapma boşver bu ara erkekler bizden daha tripli ! Sana sıra gelmezki ağız tadıyla trip atasın !
Bunun bir ortası yok gelişi güzel yaşamak ideal olanı
Bence istediğin birine denk gelmiyorsun yoksa bıkmazsın demek ki hayatın da olanlar duygusal gereksinimlerini karşılamıyor
Gree takılacak seni üzmeyecek birisi lazım baştan konuş ve seni sıkmasın
Sevgılı secımlerın yanlıs dogru olursa daha az sıkılırsın
O zaman sende günü birlik ayarla canın öpüşmek mi istedi o gun tanıştığın biriyle öpüş tatmin oldun vur tekmeyi
hem sevgili yapmaktan sıkılıp hemde sevgili yapmamaktan sıkılıyorsan sevgililik sana göre bir şey değil demek ki o zaman sana tavsiyem evlen ☺️
Ben de diyorum ki kiz daha sevgiliden sıkiliyor niye nisanlansin veya evlensin o zaman esi daha cok ilgi gostericek gene sıkilicak nisanlanmak veya evlenmek sevgili olmanin daha üstü bir sey 😅 sadece flort et o zaman desen onu anlardimda iliskiyi max seviyeye getirmen garip oldu
Ne diye huzurunu bozuyorsun. Boşver.
Kendini parmakla.. ya da birini bul açık ilişki yaşa
Kendine hobi edin fotoğrafçılık gibi birşey bul kendine şekerim.
Canın cektıgınde sevgili yap, sıkıldında terk et 😊
utangaç pısırık birini bul tavsiyem sana
Olmasın ama sıkılayım tarafı tercihim.
Boşver kışlık durumu şu an benim olduğum gibi :))
Bu ben. Bende bulamadım tam olarak napayım.
Fuckbuddy lazım bence ikisinin tam ortası işte
Evcil hayvan sahiplen.
Ruhumu emekledin yeminle , bu ne yaaa
Fuckbuddy tarzı lovebuddy bul
Durumun sıkıntılı iki şekilde de sıkılıyorsun
Birlikte sikilalim
Bul yap
Bol bol sexs yap
Ruh halim 🤪🤪🤪
kanka yap
Ölek biz 😀
Çay yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?