AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Nasıl bir art niyet mesela? Ben de eski sevgilime zamanında abla, reis, aslanım vb. derdim. O da bana dayıcım, babacım vb. derdi troll'dü yani.
Art niyet ara diyemem fakat sevgiliye dayı oğlu demek biraz fazla epic
Aramana gerek yok direkt sktret. Bu gibi şeyleri yapan da yapana Gülen de net ergendir. Tamam vıcık vıcık romantizme gerek yok ama arkadaştan farkı da olmayacaksa ne anlamı var sevgililiğin
Ohaaaa 112 ve 112 kiz ve erkek gorusu beraberrr sayida omiygyatttt skkjlsdklsaksadklsdlk
Dayı oğluna aşık olabilir evet art niyet ara. Saçmalama ya
5 sene geçmiş yok ya art niyet arama sinirlendirmek istiyor 😅 sende ona muhitin abi de 😂🤣
😂😂
Ne gibi art niyet olabilir
Şaka yapıyor demek ki sen de ona de😅
şakalaşmayı seviyor demek ki neden art niyetli olsun ki
Bence bir art niyet yok. Yinede böyle davranmasını uygun görmüyorum.
Şaka ya da ne yaptığını anlamadığın bir insana sevgilim demekle hata ediyorsun bence.
Gayet garip bir durum zaten, sorgulayıp sevgilinle konuşmalısın.
Demek ki listede kilerden bir tanesi sensin listesi kabarık
Yok yok niye art niyet arayasın seni kızdırmak için öyle diyordur
Bence samimiyetten ötürü diyordur. Yanlış anlaşılacak bir durum yok.
Bu nasıl bir hitap şekli ben olsam o lafı ona yedirmistim..
Başarısız samimiyet ve komiklik çabaları.
Ama çok kaba bence.
Bende sevgilime abi diyorum ama laf arasında ağzıma takılmış kurtulamıyorum
Takılıyor şaka yapıyor ışte ne art niyet arayacaksın
Benim nisanlimda kanka diyor bende he sole dayioglu diyom bu bir espiridir neyden rahatsız oluyorsun 🤣🤣🤣 bende onu anlamadım
Acaba arkadaşlığa mı çevirmeye çalışıyor ilişkiyi
Ya saçmalama 🤣 bende diyom ona ama asigim
Bana demin kanki dedi teli kapatırken. Yalnız yaşıyor aslında birinden gizlemek için de söylemiyor ama anlamadım?
Sureklimi diyor
Aslan, reis falan dersin de dayı oğlu nedir yav allahın hanzosu of 😀
bende diyorum sevgilime ne var ki bunda samimiyetten gelen bisey bence bu ben takılmayı sevdiğim için öyle diyorum oda benimle arada şakalaşır birader aslanım falan bacanak bile değiştiği var mskfslfkek sevgide art niyet arama bence :))))
Sevgilim de bana arada bir diyor böyle şeyler ilk başta kızıyordum ama sonradan şaka yaptığı için kızmanın bi yok dedim kendime
Amcaoğlu da diyebilirdi. Arada yine bir bağ uzaklığı var, şanslısın.
Buna yorum yapabilmek için o kişinin karakterini bilmek lazım belkide gayet samimidir şuda var geri planda kalmayada başlıyorsundur ama dediğim gibi kişiyi tanımadan odur budur demek yanlış yoruma sebep olabilir..
Seni böylesine benimsediği için mutlu bile olmalısın. Kimseye kolay kolay dayı oğlu demezdim mesela 😏
Benimki kol kaslarıma bakınca aslanım benim be demisti o kadar :D gülmüştüm
Art niyetle ilgisi yok bence ama seninki itici bi hal almış artik.
5 yıllık sevgilin senle makara yapamayacaksa topla pılını pırtını çık git çocuğun hayatından.
Pandemden sac sakal biyik kulak kili traşi aksayinca herif senin cinsiyetini şaşirmiş
Hahhbbh guzel espiri
@Anastiaee :D
5 yilda gercekten dayi oglu olmadiginiza sukret bence
Bence aramamalısın biz de mesela arada sırada birbirimize dostummm kankaa vs diyip gülüp geçiyoruz , tadı tuzu oluyor seninle eğlenmeyi ve seninle arkadaş dost sevgili herşey olmayı seviyordur..
Bende yiğidim diyom :) Yani senin sevgilinin yaptığı normal ama huyu gıcık :)
art niyet iyi bişey. keşke herkes bu kadar sanatkar olsa
İlişki yatak odasına girmişse heyecan kalmamış ondandır
Yani şakasına dıyordur erkekler bazen yakın erkek çevrenlerinde kullandıkları kelımeleri partner lerinde kullanabılıyor bence cok takılma ne olabılırki yani
Sinir yapma Dayıoğlu
Sevdiğinden diyordur. Sürekli aşkım cicim diyenden kork. Erkek olarak rahatça diyebilirim ki erkekler sürekli aşkım canım peşinde geziyorsa kesin bi boklar yiyordur😃
Bence sana takılıyor, art niyet için mimiklerine, ses tonuna falan dikkat et biz buradan bunu anlayamayız lakin böyle bir şey bana yapılsa abartilmadigi sürece hoşuma gider, güzel yanı
Artık aşkım cicimler yavaş yavaş ya da hızlıca kalkıyor. Dikkat et kendini salma😅
Sende ona arada bir cagirirken falan "şşşt ula bozo hele gel buraya" falan de..
Nasıl vir art niyet olabilir ki! Bakımsız ya da erkeksi misin?
Bence hiçbir seven bunu demez. Şahsen ben nişanlımla cidden akrabayım o bana hiç amcamın yeeeni napıyorsun vs demez yani. Dememelide zaten. Bu sevgi belirtisi veya samimiyet değildir tam tersi.
İnsanın sevgilisine nazı geçer dalga geçer kızdırır sende aynı şekilde karşılık ver eğer o da senin gibi bozuluyorsa demeyi bırakır. Çok ince düşünme yıpratır o ilişki seni
ilişkinin laşkalaşma durumuna gelmiş ama bundan gercekten rahatsız oluyorsan, rahatsız oldugunu ciddi bir şekilde konuş
Bana da aslan parçası, koçum diyo bazen ben sevimli buluyorum çok takılma bence 😊
Öyle söyleyince ne diyosun sen de?
Gülüp geçiyorum ne dicem bazen de aynı şekilde karşılık veriyorum
Bende bana deme böyle diyorum taklitimi yapıyor.
Aman boşver desin sen öyle sinirlenince daha çok söyleyesi gelir
Bazen bende benim maniti kızdırmak için naber kız diyorum takılma bence
Bence aramana gerek yok çünkü erkeklerin mizah anlayışı bizden biraz değişik ama rahatsız olduğunu ciddi bir şekilde belirtmende fayda var
Sen boşver bence onu 💁♀️insan sevdiğine dayı oğlumu der allah aşkına yok gardaş desin tövbe yarabbim
Kanka cocuk ne guzel samımı samımı konusyo bunu nıe sorun edıyon bende devrem dıyorum arada sevgılıme ldbwlsnwkal
Belki yanında başka kadın var ve evli olduğu belli olmasın diye sana böyle hitaplarda bulunuyor olabilir dikkat et
Samimi olduğun bi kişi ve ilişkiyse bence ciddiye alma. erkek arkadaşım da bana söyler bazen kanka kardeş vs vs ben de diyorum
Sen kızınca hosuna gidiyodur sakasına yapmak istiyo. Bi kez cidden sinirlendiğini belli et ayrıl hatta. Ciddiyetini anlasın
Sen kızdığını söylediğin için oda seni kızdırmak için söylüyordur senin kızman hoşuna gidiyordur yani kızmıyor gibi davran sende
Espri anlayışı varoş olmalı
Sen sinir olduğun İçin daha fazla diyor sanırım
yav buna niye takıldın bu kadar dalgasına diyo işte dayı oğlu olma ihtimalin mi var aw
Abart knk
replik çalma şrfsz
DGJCHJCHKJC
Dayısın oğlu gibi giyin bir gece yatakta
Eski flörtüm de bana diyordu ve sebebi kızdırmak içindi
Yani değişik bi konsept ama ilişkinize renk kattığını düşün
Kendinde takılıyor sana makara yapıyor ne gibi bir art niyet olabilir ki 🙄
yok be şakalaşıyo işte sizde ne takıyonuz herşeyi a q
Gayet samimi sevdiğin den aşırı yakın hissettiğinden