bugün yolda yürüyorduk otobüs durağına kızılayda yanımda sevgilim var konuşuyoruz sol tarafta birinin bana baktığını hissettim durup bakıyor tanıdık falan sandım döndüm baktım kapkara bir eleman durmuş bakıyor mal gibi sonra önüme döndüm bikaç adım gittik geçtim cık cık cık dedim sevgilimde farketmiş adamı tabi bende öyle cıkcıklayınca başladı saymaya işte şıllıkca davranıyorsun da sen bakmasan adam bakmazda ruhunda var da yanında erkek varken bakıyorsunda yanımda yürüme * git dedi falanda filanda durumu izah edemedim ben de metroya indim kötü bir amacım yoktu kendisi de yanımda elin kızlarının güzelliğinden bahsediyor ben bişey diyormuyum anlamadım sonra aradı telefonda da saydırdı kapatıyorum yine arıyor falan bitti falan dedi ben de tamam dedim aramama hasret kalacaksın falan dedi daha aramadı 2 saat oldu boktan bir neden yüzünden değilmi bu anlayamadım tepkisini neden böyle bir tepki verdi? geri arar mı sizce haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
ha birde adamımı döveyim yani sen adamı katil edersin falan :(((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar