Erkek arkadaşım yolda adam baktı diye durduk yere kızdı anlamadım? :(?

bugün yolda yürüyorduk otobüs durağına kızılayda yanımda sevgilim var konuşuyoruz sol tarafta birinin bana baktığını hissettim durup bakıyor tanıdık falan sandım döndüm baktım kapkara bir eleman durmuş bakıyor mal gibi sonra önüme döndüm bikaç adım gittik geçtim cık cık cık dedim sevgilimde farketmiş adamı tabi bende öyle cıkcıklayınca başladı saymaya işte şıllıkca davranıyorsun da sen bakmasan adam bakmazda ruhunda var da yanında erkek varken bakıyorsunda yanımda yürüme * git dedi falanda filanda durumu izah edemedim ben de metroya indim kötü bir amacım yoktu kendisi de yanımda elin kızlarının güzelliğinden bahsediyor ben bişey diyormuyum anlamadım sonra aradı telefonda da saydırdı kapatıyorum yine arıyor falan bitti falan dedi ben de tamam dedim aramama hasret kalacaksın falan dedi daha aramadı 2 saat oldu boktan bir neden yüzünden değilmi bu anlayamadım tepkisini neden böyle bir tepki verdi? geri arar mı sizce haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
ha birde adamımı döveyim yani sen adamı katil edersin falan :(((
Erkek arkadaşım yolda adam baktı diye durduk yere kızdı anlamadım? :(?
Cevapla