Namusuma kadar iftira atıldı. Ne yapmalıyım? Fotoğraflı?

4.5 ay önce senelerce dost bildiğim, pek çok konuda destek olduğum insanımsı varlık sırf hasetliğinden sevdiğim adamla aramızda girdi, ikimizi de türlü türlü şeyler söyleyerek dolduruşa getirdi. Sevdiğim adam onun yüzünden şu anda benden nefret ediyor. Yetmedi, bana onun gözü önünde şiddet uyguladı. Yine yetmedi, beni annemlere ispiyonladı, babamla bile arama girdi oyunlarıyla. Yine yetmedi, sevdiğim adamla birlikte arkamdan, ben hayati risk taşıyorken iğrenç bir şekilde konuştu. Ve yine yetmedi, kendisinden şikayetçi olacağımı söylediğim zaman annesiyle birlikte hakkımda iğrenç bir iftira uydurdular. Güya ben o şeref yoksunu kızın uygunsuz fotoğraflarını yaymakla onu tehdit ediyormuşum. Bu şekilde iftira attılar. Oysa ortada öyle bir fotoğraf bile yok. Olayın üzerinden tam 4.5 ay geçti ama ben onlar yüzünden ilaçlara bağımlı bir hayat yaşıyorum şu anda. İçim bir türlü soğumuyor hiçbirine karşı. Bunlar da sevdiğim adam ve o dost bildiğim şeref yoksununun aralarında geçen mesajlaşmalar.
Namusuma kadar iftira atıldı. Ne yapmalıyım? Fotoğraflı?
Namusuma kadar iftira atıldı. Ne yapmalıyım? Fotoğraflı?
Namusuma kadar iftira atıldı. Ne yapmalıyım? Fotoğraflı?
Yeşil mesajlar sevdiğim kişiye, beyaz mesajlar eski arkadaşıma ait. Sizce ne yapmalıyım bundan sonra? İçim soğumuyor.
"Unut, yoluna bak" gibi şeyler yazmayınız lütfen.
Namusuma kadar iftira atıldı. Ne yapmalıyım? Fotoğraflı?
Cevapla