+1 yılÇoğu erkek stratejileri tam olarak vermemiş. Anlaşılan olaya yine benim el atmam gerekecek. 🙄
En tehlikeli kötü niyetli olan erkekler ne yapar da mazoşist olan kızları peşinden koşturur bilir misin? Önce avına sağlam bir ilgi gösterir.
Yani onunla sohbet muhabbet kurar ve bunu yaparken o erkek hafif hafif avına ilgisini belli eder. Tabii kızın da ilgisi okşanır; çünkü egosunu tatmin etmek isteyen her kız, ilgisi okşansın ister. Sonra da tam ilgi konusunda ortada bir samimiyet olmaya başlandığı anda erkek birden soğuk yapıp umursamaza bağlamaya başlar. Gizemli takılır. Tarzına dikkat ederek cool bir hava verir. Bu da ilgisi okşanan kızın şunu düşünmesine sebep olur "Ya ben cidden neyi kaybetmişim. Çocuk hem yakışıklı, hem ilgiliydi. Artık bana çok ilgi göstermiyor. :/
Ama o ilgi tekrar benim olmalı."
E böyle olunca peşinden koşmaya başlayan kız oluyor. Bir de sert bir erkek olduğunu belli ettiyse adam, yani serseri falan olduğunu, kız 2 kat daha da etkileniyor. Çünkü biliyor bu adam yatakta bile tuttuğunu koparır. Elde tutmak istiyor. Çoğu kız, abaza erkeklerden bile bu yüzden daha tehlikeli. Sütten çıkmış ak kaşık gibi görünüyorlar ama arka planda kötü çocuklara karşı tam bir şehvet delisi onlar. Bu teknikte de, mazoşist yapılarını tatmin edecek şeyler yapılıyor ki kız daha da erkeğe bağlansın. :P
Ha bu durum her kız için geçerli değil. Bazı entelektüel, iyi niyetli ve ne istediğini bilmeyen mazoşist kızların aksine kendini çok çok çok iyi bilen istisna kızlar da var. Onlar bunun üstesinden gelebiliyor. Yani mazoşistliklerini sadece cinselliğe saklayıp, asla bunu kişiliklerine vurmuyorlar. Çünkü bu kadar da şehvet delisi değiller. İstisna erkekler gibi gerçek aşkı arayan tipler diyebilirim kendileri.
Peki, bu tarz kızlar gibi olmanın yolu var mı? Aslında her şey kendine inanıp bunların farkındalığına sahip olmakta bitiyor. Eğer şehvetine düşkün olmadan serseri, umursamaz, gizemli ve cool takılan art erkeklere "zor erkek" gözüyle bakmayı bırakıp sadece bir erkeğin kişiliğine önem vererek hareket ederseniz, tüm problem ortadan kalkacaktır. Bunun karşı atağı budur. Ama çoğu kız dediğim gibi bunu uygulamıyor. Sonra da millete aşk acısı çektiğine dair gelip burada kendini acındırarak bir algı oluşturmaya çalışıyor. Aslında hata daha başta öyle bir erkeğe yüz verdikleri için kendilerinde ama bu noktada bile sütten çıkmış ak kaşık gibi görünmeye çalışıyorlar. Onlar cidden iyi oscarlık rolcüler. Ama yalancının mumu, yatsıya kadar yanarmış. :P
Tüm olay bu. Bu ironik ve saçma durumdan kurtulursan, kötü çocukların ağına da düşmezsin. :P312 Yorumla- +1 yıl
O kadar güzel anlatmışsınız ki bana da böyle yapan bir çocuk vardi ilgi gösterdi gösterdi pat diye geri cekti kendini salağın üstüne düşmedim hiç sen misin bana bunu yapan bastım tekmeyi taktikle gelen defolsun gitsin
- +1 yıl
@Aysimasrgl Bu tarz durumlarla kapılmamak önemli. Bunu yiyen çok kız var. Senin bu konudaki duygularını bastırarak duruşunu sergilemen takdire şayan bence. Umarım hayatında seni hak eden, iyi niyetli ve kafa yapısı sana uygun bir insanla karşılaşırsın. :)
- +1 yıl
Amin inşallah ya aslında ilk başta ben de yedim yani taktik olduğunu düşünmedim ama dengesiz davranınca ne yapıyor bununla mı uğraşacağım dedim şimdi ben kapıyı gösterince tekrar ilgimi çekmeye çalışıyor ve eminim yüz versem yine aynı şeyi yapacak
- +1 yıl
@Aysimasrgl Evet tuzak hareketler bunlar. Sana umursamaz ve gizemli hava katmaya çalışacaktır samimi olmak yerine. Aslında en tehlikeli ve en güvenilmez erkek tipleri onlar da...
Gel bir de bunu senin hemcinslerine anlat. :P - +1 yıl
Aslında çoğu hemcinsim de benim gibi ilk etapta anlayamıyor ama bazen öyle seyler yapıyor ki gözümüze sokuyor aslında mesela bu canım benim yanıma gelince telefonu ters çeviriyor ve çalarsa yanımda açmıyor anlıyorum başka kız var ve aklı sıra beni cepte tutacak
- +1 yıl
Canım benim yazmışım camış olacaktı o 😂
- +1 yıl
@Aysimasrgl Aynen. Yedek kulübesi misali. Anlamaya başlamışsın olayı. Kendine bu konularda dikkat et derim. Öyle erkeklere güven olmaz. Değerini hak edecek iyi niyetli ve seninle kafa yapısı uyan bir erkek bul. Öyle birisinin sadakatini görünce pişman olmazsın. :P
- +1 yıl
Çok ama çok teşekkür ederim az buçuk anlamıştım sayende daha da bilinçlendim hayatım asla bir erkeğin merhametine bırakılmayacak kadar değerli ve böyle erkeklerden uzak durup gerçekten beni hak eden biriyle olmam gerekiyor şükürler olsun ki hayatım belirli bir düzende bunca yil emek emek işlediğim hayatı bir tane zibidinin bozmasına izin vermek istemiyorum 🙂
- +1 yıl
@Aysimasrgl işte olayı kaptın. Anlamana sevindim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana! :)
En azından geçmişte yardım etmeye çalıştığım diğer kızlar gibi buna inat etmedin ya da böyle erkekler için hala ve hala iyi bir sebep bulmaya çalışacak kadar kör değilsin. Bu konudaki duruşunu ve tavrını beğendim. Sağlıklı bir ilişki için doğru yolu sonunda görüyorsun. Beni linçlemeden sonunda kadar saygıyla dinlediğin için teşekkür ederim. Her şey gönlünce olsun. :) - +1 yıl
Çok ama çok yardımcı oldun 🙂 inat edecek bir durum yok ki bence ortada zaten senin dediklerini düşününce taşlar yerine oturuyor ve iyi bir sebep bulabilmek için karşıdaki kişinin biraz iyi niyetine ve çabasına ihtiyaç var bu da bahsettiğim kişi de yok. Sen de beni sabırla dinleyip yol gösterdiğin için ben de teşekkür ederim 🙂 umarım her şey senin için de çok güzel olur 🙏
- +1 yıl
@Aysimasrgl Ben dostlarım ve ailem gibi gördüğüm insanlarla zaten mutluyum ama aşka inancımı yitirdiğim için aşk anlamında artık benim için bir hiçlikten başka bir şey olmayacağını düşünüyorum. Ama iyi dileklerin için yine de teşekkürler. :)
- +1 yıl
Rica ederim 🙂
En İyi Cevaplar
+1 yılBurda kiler senin duymak istediğini söylerler ben ise doğruyu söylerim. Erkekler karşı cinsi tavlamak için yalan söylerler. Sade durgun hayat kadınların ilgisini çekmez. Her kız " işte arkadaşlarla atladık maseratiye sahilde turlayip sonra paraşütle atlamaya gittik" hikayesini " hiiiç öyle evde takılıyorum" veya " evden işe işten eve gidip geliyorum " hikayesinden daha fazla sever. Yani öyle değilsen bile hayatını ilgi çekici hale getireceksin ki kız senin hayatına biraz ilgi duysun.
22 Yorumla- +1 yıl
Hmm ilginç. Bana denk gelmedi öylesi sanırım. Tabi az abartan oluyor ama.
- +1 yıl
Yalan söyleyen denk gelmediyse zaten etkileyememistir
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler hangi taktiği kullanıyor bilemem ama kızların erkekleri elde etmesi çok kolaydır. Mesela sizin gibi bir saat içinde her yerini teşhir edecek şekilde bir tavırda olsa, yine sizin gibi "rahat" davranıp, tesettüre getireceği zararı hesap etmeden önüne gelene mavi boncuk dağıtsa, ayak üstü evlenme teklifi alır. Sonuçta oynanan olsa da...
Allah sizleri de, sizlere çanak tutan meziyetten yoksun hemcinslerimi de ıslah eylesin.20 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı. 2 tutam iltifat,
3 tutam gizem,
1 tutam sataşma
bu tarifi uygulayıp tipiniz de ortalama varsa kızların %80-90 kadarı elinizde.31 Yorumla- +1 yıl
😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
+1 yılNeden hep erkek tarafı kıza yaklaşmaya başlar yani kızda erkele sevgili ola bilir hep ilk adımı erkeklermi atar
13 Yorumla- +1 yıl
Konu bu değil ki şu an
- +1 yıl
Iyide hangi kiz gelibde seni seviyorum dedi diyen varda az
- +1 yıl
Ben üç defa dedim son bi sene içinde. İki defa red edildim. biriyle şimdi birlikteyiz.
Normal de ben hiç ilk yazan felan olmadıgım için biraz kütük olduğum için karşıdan hamle gelmeden bişey yapmıyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Cidden mi. Karşı taraftan da o zaman bir şey gelmiyordur.
- +1 yıl
Çekingenliktir o. Bi kaç defa denesen aşarsın
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin bence en sık kullandığı taktik önce umursayıp ben umursamıyorum havalarıdır
13 Yorumla- +1 yıl
Doğru bu bence.
- +1 yıl
+1 yılo zaman ızmır merkezdeyım kuzenım burada yasıyor hafta ıcı boşum taktık maktık yok musaıt olan mesaj atsın... kahve ıcelım tanısalım uyuşursak devamke... araba da var :))
21 Yorumla- +1 yıl
Sevdim bunu.
Bence bir erkeğin amacı tavlamak olmamalı. Kendisi olarak zaten tavlayacaktır ve ilk adımı atmak erkeğin hakkıdır o atsın ama tavlama niyetiyle değil tabi ki.
10 YorumlaBenim klasik bir tekniğim var. Elinde ne var üstünde ne var bakarım az buz bildiğim bir şey varsa ondan muhabbet açar bir iki tatlı yalan söyler (mesela kitabı okumamışmdır aa bu çok güzel) ortamı ısıtırım. Sonra artık muhabbet akarsa numarasını almaya çalışırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 979 cevap paylaştı.
+1 yılStory’ye laf atmakla başlanır sonra burç muhabbetleri falan filan yürür gidersin
20 Yorumla
+1 yılAlakasız bir laf atarlar genelde bunlar tutturur oltayı geriye kalanlar normal tanışmaya çalışır iltifat yağmurlar vs
15 Yorumla- +1 yıl
O da zaten geriye kalanlar grubunda iltifat yağmurları onların kategorisi oluyor siz ve hanfendi unutulmaz replikler
- +1 yıl
O klasik zaten
- +1 yıl
olduğum gibiyimdir her zaman, beğenen gelir. kimse için olduğumdan farklı görünemem
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKızlara güzel sözlerle tatlı tatlı konuşarak tavlarlar
10 Yorumla
+1 yılOnun ilgisini çekecek mutlak flash bir cümle kurarım
Ondan sonra muhabbet gelişir11 Yorumla- +1 yıl
Rakamlarla aran iyimi
+1 yılGenelde kendileri bana yürür ;)
Söyle bakalım hangi taktiği kullanıyorsunuz?10 YorumlaTamamen dolaçlamaya dayalı özele gel mesela göstereyim =)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılduruma göre değişir planlı hareket etmiyoruz sadece gaza gelmek istiyoruz o an
10 Yorumla Sessiz kalırım yanında, o anlar zaten en can alıcı noktam be seviyorum. Aslında konuşkan olmadığım için susuyorum ama herkes bu çcocugun karizması var diyorlar, ah halbuki bir bilseler utandığımı adbvjhbasdh
10 Yorumla
+1 yılHerhangi bir Türk erkeği genelde kafasını jöle kutusuna sokar
41 Yorumla
+1 yılTaktik maktik kullanmıyorum, kafalarımız uyarsa ne ala..
20 Yorumla
+1 yılne bileyim biisem şuana kadar sevgilim olurdu
13 Yorumla- +1 yıl
Taktikler varmiş bi dene sende. Turan taktiği gibi mesela 😂
- +1 yıl
ok atıp nereye düşerse oradaki kıza da yazayım mı?
- +1 yıl
Onu erkeklere sormak lazım faydalı mi. Daha öyle bi taktiği olan yoktu 😂
Belli bir şey yok ama genelde ilgi alaka gösteririm, sohbet kurarım sonra da bir yerlere davet ederim
10 Yorumla
+1 yılBilmem pek tecrübem olmadı
112 Yorumla- +1 yıl
Sen tecrübeli mi olsun istersin erkeğinin tecrübesiz mi?
- +1 yıl
Cinselikte tecrübesiz
- +1 yıl
Neyde tecrubeli?
- +1 yıl
Sen erkek tavladin mi hiç
- +1 yıl
Tavlaması zor değil de ciddi ilişkiye Hatta sevgililiye götürmek zor.
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum hele bu sitede
- +1 yıl
Nerenin guzelisin ,?
- +1 yıl
Dünyanın güzeliğiyim ben
- +1 yıl
Dünyanin yaşanılası biter olduğuna kanaat getirmeme sebep olduğun için tesekkur ederim
- +1 yıl
Abartma 😂 sanki miss universe karşında
- +1 yıl
Şu an benim için öylesin, tsnidmsk konuşmak ister misin
- +1 yıl
Hayir mi?
Ben hello bitches naber diyorum
14 Yorumla- +1 yıl
İyimiş 😂 niye bitch değil de bitches ama.
- +1 yıl
Aman boşver. Bilsen de ne fayda. Millet aç. İngilizce mi doyuracak bizi
Onun merak edeceği bir şey yazarım sonunda dönmek zorunda kalıyor çünki merak onları mshfetmis
20 Yorumla
+1 yılŞu aralar popüler olan 3-4-3 taktiği ile
12 Yorumla- +1 yıl
O nee
- +1 yıl
Kaleyi her noktadan fethedebilme stratejisi
direk ben söylerim. istediğimi
10 Yorumlaiçinden ne geliyosa söyleler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılSöyleyelim de siz de rahatlayin demi
10 Yorumla Tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır 😊
20 Yorumla
+1 yılİhtiyacım olmadı. Çünkü çok yakışıklıyım. (!)
10 Yorumla
+1 yılherşeyi denerim etkilemek için :)
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 439 cevap paylaştı. Anamdan tavsiyeler alıp öyle yürürüm
10 Yorumla
+1 yılBir çukur kazıyoruz, düşerse düşer artık :)
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 317 cevap paylaştı. taktik yok içimden ne geliyorsa
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 21,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir şey yapmıyorum.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 635 cevap paylaştı. samimiyetim en büyük silahımdır
10 YorumlaTaktik yok bam bam bam
116 Yorumla- +1 yıl
@buzlusuu yavaş yavaş ortalık yanacak 😂
- +1 yıl
@buzlusuu bende yanmak isterdim. Beni yakan yok mu 😂
- +1 yıl
@buzlusuu birlikte misiniz siz Yoksa 😊 baya tatlısınız
- +1 yıl
Hızlısınız ama. Hayırlısı sizin için. Umarım uzun bi arkadaşlığınız olur
- +1 yıl
Olur belki
- +1 yıl
@1238372288 Olmaz olur mu 😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Yılan dansı yapıyorum
20 Yorumla4-4-2
11 Yorumla- +1 yıl
?
- Aşk İlişkileri konusunda 311 cevap paylaştı.
+1 yılTesettürlü müsün
115 Yorumla- +1 yıl
Nerden çıktı bu soru şimdi
- +1 yıl
Merak ettim sadece
- +1 yıl
Evet öyleyim. Az önce ki resmimi mi Gördün de sordun
- +1 yıl
Hala aynı resim var. 😊
Tayt ve ceket kombinasyonundan tahmin ettim - +1 yıl
Etek o aslında
- +1 yıl
Hmm. Yakışıyor bence aslında 😊
- +1 yıl
Teşekkürler ☺️
- +1 yıl
Ayakların da güzelmiş bu arada. 🤭🤭
- +1 yıl
Evet sık sık duyarım. Teşekkürler ona da 😊
- +1 yıl
Ayak fetişi var mi sende
- +1 yıl
Sohbeti hoş birine benziyorsun. Eğer sakıncası yoksa muhabbet edelim mi 🤭😊
- +1 yıl
Yok ya fetişim yok öyle dikkatimi çekti sadece
- +1 yıl
Konuşalım olur 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
Sen yazman lazım ama
+1 yılBisey yapmaya gerek yok. Gelirler
10 Yorumla
+1 yılÖküz gibi
10 Yorumla
+1 yılÇok var 😂😂
10 YorumlaIlgi alanlarımdan bahsetmem yeterli
10 YorumlaKeşke sana yürüsem
14 Yorumla- +1 yıl
Buyur dene 😂
Ama erkek arkadaşım. Vallaha göre burada yaptıklarımı sonum olurdu 😂 - +1 yıl
Nereye?
- +1 yıl
Yaşlısın baya ama 😂😂 32 yaş üzeri kabul etmiyorum 😂
+1 yılSesimi dinletirim
22 Yorumla- +1 yıl
İdalıyız sanırım.
Bi ses kaydı atsaydın bari 😊 - +1 yıl
Mesajlar acik mi
Turan taktiği
113 Yorumla- +1 yıl
O nasıl oluyor
- +1 yıl
😅
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
@ToprakBey_ ben mi bir şey anlamadım 🤔😂
- +1 yıl
yakında anlarsın demek istediğini🤣🤣
- +1 yıl
@ToprakBey_ yaa söyleyin bir şey anlamadım
- +1 yıl
Abim boşver zamanı gelince anlarsın
- +1 yıl
Yaa iyice dalga geçiyorsunuz 😣😂
- +1 yıl
Geldi de sormadım 😏
Ama güzel taktik 😂 - +1 yıl
Tavlamayı artık spontane de yapmıyorsunuz. Taktikle yürüyorsunuz demek ki 😂
Bi sus ya
18 Yorumla- +1 yıl
Aaaa ne yaptım ki
- +1 yıl
🤐 sustum
- +1 yıl
Sende biraz dengesiz misin benim gibi 😂
- +1 yıl
Hmm anladım. Şaka yapabilmek ve anlayabilmek önemli. Ama bu konuşmada şaka yok sanırım. Ben göremedim
Konuşmak yeterli
30 Yorumla
+1 yılBunu söylersek büyük sır ortaya çıkar olmaz,,,,
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer