Eşim anne babamı aramıyor kavga ediyoruz? Ne yapabilirim?

1 yıl oldu evleneli anne babam ayrı şehirlerde ikimizinde biz annemizden yengelerimizden halalarımızdan hep kayınvalideye hürmet kayınpedere hürmet diye gördük şu an eşimden de aynı hassasiyet olmasada 2 günde bir arayıp nasılsınız deyip gönül almalarını istiyorum ilk gelinleri annecim yıllardır çok acılar çekti ilk defa bu kadar sevindiğini gördüm gelin aldım diye ve hiç kötü bieşy demez annem etli ye tuzluya asla karışmaz eşimde bilir fakat eşim aramak istemiyo kendi annesini 2 günde bir mutlaka arar ama benimkini söylermemle arıyordu şimdi kavgayla arıyr bende zorla bişey yaptırmak istemiyorum, birde ben huy olmuş bir erkek olarak öyle birini arayıp konuşmasını sevmem bana yapmacık geliyor çok samimi olursam ararım ama kayın perei veya valideyi arayıp öyle yapmacık mış gibi konuşamıyorum bana çok banel geliyor ama iksinide çok seviyorum. ayda bir mutlaka ziyarete gideriz gidince bol bol konuşuruz ama. işte şu an eşim sen benimkileri aramıyon bende senin kini aramayacağım dedi bende sen gelinsin biz seni gelin olarak bizim aileye aldık ben damadım diyorum anlamıyor şu an bu yüzden kavga ettik dışarı çıktım. ve bu yüzden evlendiğim günüe lanet ettim kalbim çok buruk. beni yıllarca acıyla büyüten annemi yıllar sonra mutlu oalcak dedim ama hanım da böyle çıktı. ben mutlu olup annem üzüleceğine bu vakite kadar üzülen annem gülsün istiyorum zice neler yapmalıyım adetler gelenkeler görenekler bizde böyle (afyon) buna göre yazın
Eşim anne babamı aramıyor kavga ediyoruz? Ne yapabilirim?
Cevapla