Kız arkadaşımla belçika-finlandiya maçını izleyeceğiz. Kavga ettik. Nasıl gönlünü alırım?

Maç başlayacak. Ben dedim belçikayı tutuyorum. O dedi ben finlandiyayı tutuyorum. İskandinav erkekleri çok iyi deyip güldü. Ben de kafasına hadi lan ordan kezo deyip vurdum. O da şimdi gitti mutfağa. Orada oturuyor. Küstü. Nasıl gönlünü alırım.
Kız arkadaşımla belçika-finlandiya maçını izleyeceğiz. Kavga ettik. Nasıl gönlünü alırım?
Cevapla