Eşim konuşurken sürekli eltime bakıyor. Onu uyarmalımıyım?

Kızlar Bir Adım Öne. Eşim eltime karşı çok ilgili davranıyor. Sürekli sohbet esnasında ona bakarak konuşuyor. Onun dinlemesini istiyor. Sanki onun nasıl tepki verdiğini (gülüyor mu vesaire? bilmek istiyor. Bu durum beni içten içe çok rahatsız ediyor. Hoş sohbet etmesinler demiyorum asla ama aynı masada beni terslemekten çekinmiyor. Özellikle ailesinin yanında yapıyor bunu ve kaç kere uyardım. Sorum şu: eşime , eltimin olduğu ortamda geçirdiğimiz vakit esnasında gösterdiği ilgiyi farkettiğimi söylemeliyim? Misal sürekli ona bakarak konuştuğunu fark ettim ve biraz daha mesafeli davranırsan sevinirim. Kendimi çok arka plana atılmış hissediyorum sanki o an eşim ona harcıyor bütün çabasını. Ona doğru konuşuyor, ona bakarak anlatıyor…
Eşim konuşurken sürekli eltime bakıyor. Onu uyarmalımıyım?
Cevapla