Sizce böyle düşünen biri için hala neden üzülüyorum ki ne yapsam bu durumda?

Eski sevgilimi seviyordum evlenmek istedim bayağı bişey yaşadık çünkü bağlandım ona oda evlenmek istemediği için ayrıldık Yani erken oldugunu düşünüyordu hazır hissetmiyormus aklı bir karış havadaydı, ilgisizdi zaten bana karşı bi çabası yoktu bende dayanamadım deger görememekten yoruldum isyan ettim oda bişey demedi sen bilirsin dedi sadece, tek bir hatam var sadece ona pişmanım ona daha önce bir sevgilim oldugunu söylememiştim ögrendi daha sonra gerçeği ne kadar ört pas etmeye çalışsamda gördü, gönlünü almaya çalıştım peşinden gittim aradım mesaj attım ama konuşmak istemedi benimle, kavga ettik bayağıdır konuşmuyoruz şimdi başka kızlarla konuşuyor takılıyor umurunda bile deilim sanırım ne aradı ne sordu böyle biri için hala üzülüyorum işte ne yapsam bu durumda?
Sizce böyle düşünen biri için hala neden üzülüyorum ki ne yapsam bu durumda?
Cevapla