Neden hep ayni hikaye neden hep ezilen ben nerde yanlis yapiyorm?

Sabahtan beri kesintisiz surekli konsuyoruz basindan savmaya calisti sert davrandi dalga gecti surekli hayvanmisim gibi davrandi alttan aldm sabrimi asiri zorladi pes etmedm en son doldum agladm ozur diledi kabul ettm istedigini soyledi acik sozluyum dedi bi gizemler falan bende oyle davranmaya basladm sonunda yanlis birsey soyledim sonra ferkedip ozur diledm iki uc kere bana senin ozrune ihtiyacim yok dedi yazma bende yazmam dedi hayir kendi diyoki seni vazgecirmek icin cok zorladm ama gitmedin bana afferin demeler en son haddini asan ben oldum saka mi bunlar ya? Bana acimis ondan konusmus firavun kibiri koktu buralar sonunda tekmeyi yiyen ben oldum yine ben nerde yanlis yapiyorm diye sorguluyorm kendimi
Güncellemeler
+1 yıl
Butun gururumu ayaklar altina alip yine dedim şansimi Nuhbdedi peygamber demedi asla pes ettm bir sayfanin editorlugunu yapiyormus kendisi o sayfada yan sayfa gibi biseydi asil olanla konusurken belirttim durumu boyle bisey yasandi sizin tavriniz konusmanizla onun arasnda daglar kadar fark var dedm vs uyaririz dedi umidim yoktu hic acikcasi sonra mesaj atti o kisi editormus ve rutbesini dusurduk aldik ordan dedi ben şok tabi ama anlamismidir diyede dusundum simdi bana kin duymasini istemem
Güncellemeler
+1 yıl
Ama yaptiklari tavirlari hic hos degildi iste karakter meselesi demekki adamda diyoki daha dun isin i sini bilmiyorlardi simdi ahkam kesiyolar biliyo demekki havalarini
Neden hep ayni hikaye neden hep ezilen ben nerde yanlis yapiyorm?
Cevapla