Bana açılan iyi niyetli birini reddettim, sizce iyi mi yaptım yoksa kötü mü oldu?

İyi niyetli bi kız bende evlenmek istiyorum hatta bana açılmasınıda beklemiyodum çünki kapalı biri ve benim alkol kullandığımı biliyo neyse bende olgun biriyim zaten dış görünüşüme değil daha çok kalbime vurulur beni tanıyan burdada durum bu ama karşıma aldım konuştum hiç bi zaman sarhoş olcak kadar içmem ama arkadas çevrem vs herkes eşiyle beraber içer zaten biyere pikniğede gitsek bizim ortamımızda alkolsüz bi yemek kültürü yok bende sordum ömür boyu buna katlanabilcekmisin senin hayallerini yıkmak istemem ben yatak ayırmayada karşıyım aynı yatakta beni çekebilcekmisin sarılıp uyuyabilcekmisin dedim hayır bırakırsın diye düşünüyorum dedi bende kimseye bi zararım yok ayrıca bu şekilde mutluyum neden bırakayım dedim ama benim hayalimde ilerde eşimle umreye gitmek var falan dedi dedim beni biliyosun kimsenin inancına saygısızlık etmem herkes özgürce hiçbir canlıya zarar vermeden yaşayabilir ama bu tarz hayaller bende hiçbir zaman olmadı olmucakta biz evlenemeyiz senin hayallerini yıkmaya hakkım yok yatakta sana bira kokulu ağzımla sarıllıp seni tiksindirmeye hakkım yok olmaz dedim biyandan üzüldü biyandan yanlışmı yaptım dedim kız güvenilir bende evlilik isteyen biriyim ama hayaller kafamız çok farklı evlilikte sadece eşlerin güven sağlamasıyla olmaz diye düşünüyorum
Bana açılan iyi niyetli birini reddettim, sizce iyi mi yaptım yoksa kötü mü oldu?
Cevapla