Allahtan bişey isterken utanıyorum (detay aşağıda okuyun lütfen) ?

8 aydr arkadaşımla birlikteudk ama 3 kere falan ayrıldık ve 1 veya 1 buçuk ay sonra barıştık en son geçen hafta barıştık işte bu akşam ben küstüm ona (ama haklıydım) sorum küs olduğumuz zamanlarda hep dua ettim Allahım lütfen hayırlısı ise barışalım diye ve öyle de oldu barıştık ama o seviyor bn seviyorum barışma için Allahıma dua etmeye utanıyorum duamı kabul etti barıştık bn küstüm ona tekrardan barışalım diye dua etmeye utanıyorum
Allahtan bişey isterken utanıyorum (detay aşağıda okuyun lütfen) ?
Cevapla