Arkadaşım ve sevgilisi iyi anlaşıyorlardı ama kız ayrılmış. Sizce neden ayrılmış olabilir?

Normalden sevgili değiller, ikiside oyundan yani internetten tanışıp sevgili olmuş erkek kankam anlattı. Kiz arkadadi yani sevgilisi için ona çok alıştım ısındım derdi hep. 3 ay falan çıktılar baya, geçenlerde konuştuk ayrılmışlar. Noldu da ayrıldınız siz iyiydiniz dedim erkek kankama. Bilmiyorum ya, zamanla soğudu birden ben ara vermek istiyorum biraz dedi, aradan biraz vakit geçti sonrada bana ben ayrılmak istiyorum dedi ayrıldık, arkadaş listesinden çıkardı sildi heryerden dedi. Şaşırdım valla, ama erkek kankam da baya üzülmüş kızı çok seviyordu, sabaha kadar konuşurlardı kız uyuyorsa falan onun uyanmasını bekler bazende sabahlardı telefonda, hiç kıyamazdı kız bir kere kolum ağrıyor dedi kıyamam sana yanımda olsan da sarılsam sana hatunum dedi, kız hatta kankamın tanıştırdığı arkadaşlarına beni daha önce kimse bu kadar çok sevmedi demiş. Şimdi kankam diyor ki belkide sevgim ağır geldi bilmiyorum ama çok özlüyorum onu dedi. Olm seni umursamamış belli, seni umursamayanı hadi ordan et sende unut dedim. Ama yok çok özlüyorum diyorsan birdaha konuş git de dedim isteği kabul etmiyor ki diyo. Sizce bu kız şimdi durup dururken niye ayrıldı bu çocuktan?
Arkadaşım ve sevgilisi iyi anlaşıyorlardı ama kız ayrılmış. Sizce neden ayrılmış olabilir?
Cevapla