Sonrasında dayak gelir sakın ateşe atmayın ben bilseydim oynadığını hiç girmezdim bu evliliğe. Geri dönüş olmuyor bak allahın sevdiği kulusun ki ogrenmissin
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evli ya da nişanlı olup eşinin kötü huyu (Kumar aldatma bağımlılık vs..) bunları yakalayıp eşini terkeden var mı ?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
iyi yapmışsın onlar düzelmez zaten bi ömür de çekilmez
Benim eşim Alkol kullanıyor... ama hala evliyim bide çocuğum var Alkol dışında Çok iyi biri ama ayrılmadım devam ediyorum
Peki size zarar veriyormu
Yok hayır şükür vermiyor bazen taşkınlık yapiyo üzerime yürüyo ama karışmıyor
Inş vazgeçer alkolden
Amin inşallah zaten o umutla bekliyorum teşekkür ederim sizde hep mutlu olursunuz inşallah
Allah razı olsun
Kumar yüzünden mi ayrıldınız lütfen biraz bahseder misiniz sevdiğim konuştuğum kişi De kumar oynuyor içki içiyor evlenince bunlar geçecek hoş diyor
Geçmez sakın yakmayın kendinizi
Surekli mi oynuyordu eski kocanız
Geçmez benim bildiğim bırakamaz ama yinede sen bilirsin uyarayım seni
Sonrasında dayak gelir sakın ateşe atmayın ben bilseydim oynadığını hiç girmezdim bu evliliğe. Geri dönüş olmuyor bak allahın sevdiği kulusun ki ogrenmissin
Bırakacam dedi ama tekrar daha fazlasını oynadı ucan kuşa borcu vardi eve icralar geldi
Geçmiş olsun. Bu da bana sizden ders olsun. Mutluluk bundan sonra izinle olsun
Bence dediklerimize kulak ver. Kumar oynayan eşini satar. Bence vazgeç yol yakınken dediklerimi ciddiye al yoksa çok uzulursun
Hiçbirşeyin sahibi olamazsın elinde ki de gider hapise bile giren var
Tamam abla. Sizin dediğiniz gibi olmalı mutluluk sizinle olsun ❣
Sağol canim
Evliyim amama dediklerinin dışında başka şeyler yüzünden boşanacam.
Nedir özel degilse
Takıntıları, negatif oluşu sebebi ile herşey diyebilirim
Pskologa gidin düzelebilirse kurtarın hele çocuk varsa
Gittik 2 yıl. Onlar bile sonuç alamadı bıraktılar tedaviyi. Bu tedaviyle düzelecek bişey değil dediler
düzelmezler annem gibi ayrılmalısın
O eşten hayır gelmez.
Aliskanliklardan vazgeçilmesi zor ya
Boşanacak misin bebeğem 😏
eşini kaybeden çok var bence ayrıl
Ben zaten ayrildim
iyi yapmışsın umarım zamanında ayrılmışsındır
Çok kaybım olmadi
e kaybettin mesela
Yuva dediğim şeyi sadece.
iyi tek kaybun bu olsun
Sen evlimisin